Yeşilçam'ın Unutulmaz Güzeli: Gülşen Bubikoğlu...

8 Nisan 2010 Perşembe
Sevdiğim ünlüleri genelde beğendiğim kadınları tarzlarını, hayattaki duruşlarını inceleme altına almayı seviyorum...



Yeşilçam'ın en güzel kadınlarından biri. Hatta en güzel bulduğum diyebilirim. Çünkü çok başka bir zerafet bulurum kendisinde...Kumral uzun saçları, her giydiği yakışan elbise ve kıyafetleriyle, hal ve tavırlarıyla çok özel bir kadın Gülşen Bubikoğlu..





Geniş yakalı gömlekler, yüksek belli etekler, apartman topuklu çizmeler ve uzun yazlık elbiseler... O zamanların ikoncanı da Gülşen Bubikoğlu olurdu heralde, zira filmlerinde giydiklerine- eski moda olmasına rağmen- ben bayılıyorum..




Kocaman bi ağzımız ve inci dişlerimiz var tabi, gülünce güzelleşen cinsten oluyoruz..









Badem gözler ve incecik kaşlarımızla hülyalı hülyalı bakmayı ihmal etmiyoruz...






Burda biraz daha kalınlaştırmışız kaşları herhalde modası değişmişti :)







Ağlayınca da öyle masum öyle mağrur duruyoruz ki...




Tırnak ve dudak uyumuna bakarmısınız..:)



Sempatiğiz, cilveliyiz, dişiyiz..:) Mimikler muhteşem :)





Gülşen Bubikoğlu makyajı diye bişey var kesinlikle, o eyeliner gözden dışarı uzayacak tabiki ve makyajımız koyu olacak hep...











Sinirlenince de ayrı bi güzel oluruz...











Favori Filmlerimizi de yazalım tam olsun;

1- Ah Nerede


2- Cici Kız


3- Evcilik Oyunu


Ve en çok Tarık Akan'a yakıştırırım kendisini esas oğlan niyetine...


Siz de beğenirmisiniz Gülşen Bubikoğlunu?

22 yorum:

essra dedi ki...

harika bir kadın zaten saçları ayrı bir güzel...

chunlibeauty dedi ki...

bende bu kadını çok çok beğenirim.. Çok güzel bir yüzü var.. Hal ve tavırları sempatikliği ile kücükken tv ye kilitlerdi beni:)

C3Moi dedi ki...

en son halini de koysaydın :) ama süper kadındı.

Pell-in dedi ki...

ben hiç türk filmi sevmem 3-4 tanesinide anca bilirim sorsan ama bu kadına bende bayılıyorum

éLLa Çiça dedi ki...

cok severim. begenerekte izlerim. tespitlerinde cok dogru.

suna parfümeri dedi ki...

gülşen bubikoğlunu bende çok beğenirim,maşallah çok güzel .resimlerdeki makyaj stili harika göz makyajına yoğunluk verilmiş SÜPER;)

Adsız dedi ki...

ben saclarına bayılırdım hatta kuaföre gittiğimde her zaman gülşenin sacından istiyorum bennnn diye cırlardım =) çok çok güzel biri masallah..

Adsız dedi ki...

gerçekten harika bi kadın Türk sinemasında tek geçebileceğim bir oyuncu.süper süper süper daha ne denilebilir ki:)

nehircce dedi ki...

Çok güzel gerçekten :)) geçenlerde bir kanalda gördüm, bence hala çokk güzell :)sevgiler

Yeşim dedi ki...

Su gibi su :)

eylul_enise dedi ki...

beğenmek ne kelime bayılıkrm hele saçlarına

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ben de cok begenirim kendisini...Tum filmlri bir cok kez izlerdim :)Favorim ah nerede? Giyim tarzi da cok hos ve tabi kendinden gelen bir guzelligi var ...

Atolyekedi dedi ki...

Hayatım beğenmek ne demek bayılırım kendisine. Benim için Sultan kendisidir canım.Zarif, güzel,samimi, tatlı, hoş, kadın... vs vs sen zaten çok güzel anlatmışsın şekerim. Paylaşımın için teşekkür ederim canım

MaceraperesT dedi ki...

söylediklerinin üstüne söz söyleyemiyorum.her şeyi demişsin zaten:)
cevahir zara'da görmüştüm ben bi zaman kendisini.hala işveli, sempatik ve güzeeelll

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kesinlikle çokk haklısınızz...

azzzra dedi ki...

bende bu kadını begeniyorum,sade bir güzelliği.bir çekicili var kadında..maşallahh:)

Adsız dedi ki...

Ben de çok beğenirim kendisini.Ve evet en çok Tarık Akan'la yakıştırırım:)
Hala çok güzel ve son derece zarif bir hanımefendidir. Giyimiyle,makyajıyla tam yaşının güzelliğini yansıtıyor.Genç görüneceğim diye maskara etmemiş kendini:)

Aicha! dedi ki...

Beğenilmez mi :) Bayılırım saçları, bakışları, gülüşü erkek olsam aşık olurdum :)

Lil' Jessica dedi ki...

Yazdıklarının her bir kelimesine sonuna kadar katılıyorum.Çok çok güzel bir kadın o.Ben de en çok yaz bekarı filmini severim ve her izleyişimde finalde söylenen ''güle güle sana'' şarkısı eşliğinde ağlamaklı olurum.En son Affet Bizi Hocam diye bir dizisi vardı onda görmüştük kendisini.Bu kadar başarılı ve güzelken neden gözlerden uzaklaştı acaba hep merak etmişimdir.Güzel görsellerle paylaştığın için teşekkürler!
: )

Bucanni dedi ki...

Kendisi zaten çok güzel ama ben giyim tarzına bayılrdım. Kadın güzel ya ötesi yok :)

Stil Direktoru dedi ki...

süper ya eski günlere gittim o günün modası yine moda oldu meleğim yalnız saçlarına her daim biterim ben

TATESAL dedi ki...

Kusursuz güzel diye ben buna derim,rabbim övmüş de yaratmış...Şimdilerde nerdedir ne haldedir hiç haberimiz yok ama ...
Umarım hala aynı güzellikdedir...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails