Cüzdanın İçi Değil Dışı Önemli Benim İçin..:)

17 Nisan 2010 Cumartesi
Bugün dolabımı toplarken cüzdanlarım çıktı ortaya. Tıkıştırıvermişim bi çantanın içine.
Çeşit çeşit renk renk cüzdan almayı seviyorum. Biri bana hediye olarak cüzdan alırsa nasıl olursa olsun şartsız koşulsuz çok mutlu olabilirim. Ve sıkıldıklarımı da dağıtıyorum, anneme veriyorum.
İşte bunlar benim sevgili cüzdanlarım, en alt sıradakiler de bozuk para cüzdanlarım...


Son aldığım bu cüzdanımı uzun zamandır severek kullanıyorum. Bakırköy Cumartesi pazarından çok çok cüzi bir rakama almıştım, "Prada" havasını orjinal olmasa da yaşıyoruz :)

16 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

canımcım toplamışsın renk renk ne güzeller:)

Siyah Kedi dedi ki...

Cüzdanlaaaar <3 Benim de birsürü cüzdanım var*-* Çok seviyorum, bayılıyorum. Hele bir de büyük olsun, içinde telefon da alsın, tadından yenmez :)

cecilia dedi ki...

cemrecim sağol tatlım beğenmene sevindim :)

Siyah Kedicim aynen öyle valla gördümmü dayanamıyorum hemen açıyorum inceliyorum filan,geniş ve çok gözlü olursa daha makbule geçiyor tabi :)

eylul_enise dedi ki...

çok güzeller canım ama benim favorim üstteki ilk sıradan dördüncü yanee kıpkırmızı olan çok güzelmiş :))

Adsız dedi ki...

ay ne tatlılar canım ya =) renkliler cok hoş

Leah dedi ki...

Ben kıpkırmızı olanı çokçana sevdim onu kullan hep ceci :P
Benim bi tanecik cüzdanım var valla. Böyle çeşit çeşit olsa kullanmaya üşenirdim heralde. Kartları çıkar, öbürüne koy falan. Yok benim harcım değil. Bi tane olsun güzel olsun :D

cingifilli dedi ki...

aa ne güzeller.bende cüzdan aşığıyım.seninkilerde çok ciciler tatlım.

Atolyekedi dedi ki...

Canım yeni cüzdanını güle güle kullan çok güzelmiş. Ben sağ üst köşedeki kırmızıya bittimmmm

cicibebe dedi ki...

çok güzeller canım güle güle kullan hepsini :)

tubiss dedi ki...

ayy süper bir sürü cüzdan :)) prada olan pek havalı bişi bende çok seviyorum cüzdanları ama son aldığımı bulmak için baya çabaladım şimdi onu eskitmek hemen yenisi almak istiyorum :))

Unknown dedi ki...

bende seviyorum çeşit çeşit cüzdan kullanmayı bi karıştırsam benden de çıkar bi o kadar cüzdan ama bi ara sizin için yapacağım bu işide.
:-)

Yeşim dedi ki...

Hepsi çok güzel canım, güle güle kullan. Bozuk para cüzdanlarına da bayıldım :)

Adsız dedi ki...

biara bende hepsini toplamayi dusunuyorum ceci bende cuzdan almayi cok seviyorum oyuzden acayip cok cuzdanim var kullaniyormusun dersen aldiktan sonra en fazla bi ay kullaniyorum sonra atiyorum dolabin birine unutuyorum..:)) hepsi cok guzel civil civilsin 3cu siyah olandan bendede var yanindaki kirmizida cok hosmus...

Joey Potter dedi ki...

Ne güzel rengarenk, ben kırmızılara bayıldım. İnşallah içleri de dolar taşar.

Adsız dedi ki...

cüzdanlarını yerim senin^^ hepsi birbirinden şeker güzel günlerde kullan canımcım..

Duygu dedi ki...

amaan ne güzel bir koleksiyon bu böyle kuşum:)Seni mutlu eden bol kazançlarla dolsun inşallah onlar meleğim:)benimde bir tanecik cüzdanım var hep alıcam alıcam diyorum unutuyorum nedense:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails