Erkek Arkaşınızın Stil Direktörümüsünüz...

3 Nisan 2010 Cumartesi
Erkek Arkadaşınızın giyimine karışırmısınız veya eşinizin?



Ben karışırım, karışmak ne kelime stil direktörü, imaj makerı olur çıkarım..Müdehale etmesek ohooo, pembe giymez, mor giymez, taşlı giymez, şöle giymez, böle giymez, takımının eşofmanı neyimle günlerce idare edebilir. Tamam onların bizim gibi dolapları taşmak zorunda değil.Ama kurtarıcı giysileri olmalıdır muhakkak gardroplarında. E onlar için bunu sağlayacak kişi de kankaları değildir, karşı cinsidir, biz bayanlardır bence.


Erkekler kızarkadaşlarıyla, eşleriyle alışverişe çıkmalılar bana göre. Gerçi çoğu sevmez alışveriş yapmayı ama bişeyler alması gerekiyordur muhakkak. Çünkü itiraf etmeleri gerekirse bizim beğenmemiz daha önemlidir onun için. Ben de iyi beğenirim tabi. Belki erkek giyimindeki zevkim kadın giyiminden daha iyidir. Çünkü bayan giyiminde herkesin zevki ayrıdır, bizler çeşitliliği, çok tarzlılığı severiz, farklı şeylerden hoşlanabiliriz. Ama erkek giyiminde genelde herkes aynı şeyleri beğenir, şık ve hoş olmak o kadar zor değildir.






Erkek izleyicilerime de nacizane tavsiyem olsun. Ben takım elbiseyi erkeklere çok yakıştırırım, bi çok bayan da öyle. Tabi takım elbise çok rahat bi giysi değildir, kravat filan sıkar erkeği. İş hayatında veya özel davetlerde giyilmesi yeterlidir. Dikkat edilecek husus kravat, gömlek renk uyumudur. Ceket - gömlek kombini, altına kot pantalon, spor ayakkabı da giyilse çok şık gösterir er kişiyi. İtalyan kesim yani altı dar gelen gömlekler de fiziğin daha yapılı ve hoş görünmesini sağlayıp göze gönle hitap eder :)







Ayakkabıya gelirsek klasik ayakkabılarınızı takım elbisenizin altına filan giyin lütfen ki artık spor ayakkabı bile hoş durabiliyor takım elbiseyle. Spor ayakkabı erkeklere tartışmasız en yakışan ayakkabı. Öyle eski baba ayakkabısı gibi kundurularınız, hele de kot altına giyilmişse ofsayta düşmüşsünüzdür emin olun, hakeme itiraz etmeyin hani kırmızı kart bile görebilirsiniz hatun tarafından benden demesi.






Yaz geldi artık. Bu sezon sevdiğim stil, tişört üstüne kısa kollu gömlek olacak heralde. Gömleğin önü bi kaç düğme açık veya komple açık olabilir, altta tişörtümüz var tabi. Altına da bol kesim pantalon. Ve spor ayakkabımız.








Bayanlar kadar olmasa da erkeklerin de aksesuarları kıyafetlerini tamamlayıcı rol oynuyor. Kemer, saat, şapka gibi aksesuarlar göz ardı edilmemeli..Bayanlar bunlara da dikkat eder.



Saçlara gelirsek asker traşı erkeklere en yakışan saç stili kanaatimce, tabi bazı hatunlar uzun sever, jöleli sever, fönlü sever.Ama bu saç hem erkekler için uğraştırıcı değil hem de bu yaz moda olacak gibi, tabi asker traşı saçı sinek kaydı yüzle değil, kirli sakalla kullanmak en ideali ve en uyumlusu diyebilirim...
Dünyada erkek stil ikonu olarak david beckham diyebilirim. E tabi allah var giydiği de yakışıyor :) Türkiye'de Kenan İmirzalioğlu, Kıvanç Tatlıtuğ iyi giyinenlerden başka aklıma gelmedi..
Son olarak yakışıklı olmanız önemli değil güzel giyinmeniz size gerekli karizmayı sağlayacaktır zaten ;)

20 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Evet tatlım aynen katılıyorum. Çok etkilendim yazdıklarından. Vallahi yavru kuş nelerde biliyormuş dedim. Aslında ben giydiği herşeyede karışmam az karışırım yani.Eşim beni işe giderken uyandırıp bu buna uyarmı diye sorar ona göre giyinir.)

éLLa Çiça dedi ki...

% 100000 katiliyorum.

Adsız dedi ki...

ben çok karışmam,biz de birlikte gideriz alışverişe bnm fikrimi sorar ancak son kararı o verir içinde rahat değilse kendi begenmemişse ben begensemde almaz.biraz pimpiriklidir bizimki :) oyüzden bende pek müdahale etmem gerçi etmeme gerek kalmaz genelde iyi giyinir sadece tshirt giymez tek sorunumuz bu!

İğne İle İplik dedi ki...

Fıstık süpersin:) Dur ben bu yazıyı sevgilime yollim. Bu gün bir çıktı geldi, bak aşkım alışveriş yaptım üstümdeki herşey yeni! Hadi tamam şunca yıldır benden bir şey kapmamış, değmeyen şeylere marka diye dünyanın parasını dökmüş, kendi bilir tamam ama bebeğim hiç kimse sana salaş görünmekle büyük görünmek arasındaki farkı söylemedi mi? Ceciliacığım zaten bol bir pantolonu iyice salaş görünsün diye bir beden büyük almış, resmen çuval giymişte gelmiş gibi.. Napayım tutamadım çenemi, kırdım çocuğun kalbini:/

cecilia dedi ki...

Atölye kedicim en güzeli o zaten sormalı ki değer verdiğini göstermeli :) valla erkek giyimini iyi takip ederim, kendimce bi beğenim var işte :)

ella bende sana katılıyorum şeker :)

İğne ile İplik ahh tatlım kırılmıştır evet bende yapıyorum neler neler demiyorum, forma gir diye diye başının etini yiyorum napim engel olamıyorum yaa :(

İkracım ne güzel zevkli olması iyi bişey, tişört bazılarının zevkine hitap etmiyor özellikle olgun erkekler çocuksu buluyor sanırım, lacoste tipi yakalı tişört de mi giymez ki?

fioritamodatasarım dedi ki...

bensiz asla bişi alamaz illa bnm de içime sinmesini ister :) iyi alıştırdım heheh içindeki alışverişkoliği dışarı çıkardım resmen çocugun :)

Adsız dedi ki...

guzel ve yerinde tespitler olmus ..bende birlikte alisverise cikmaktan yanayim böylece daha renkli oluyor :))

Adsız dedi ki...

yok cecicimm ya :( malesef kısa kollu gömlek bile giymiyor :(
yazın o sıcagında uzun kollu gömleğin kolllarını katlıyor.

cecilia dedi ki...

fluffy en iyisi cnm en iyisi :)

enk sorma cnm ben seçtiklerimi eline veriyoruım kabine yolluyorum, allahm beni sınıyomusun diye serzenişte bulunuyor tabi :)

İkracım o da onun tarzı olsun yakışiosa :)

eylul_enise dedi ki...

valla benim eşimle alışveriş ölüm gibidir kolay beğenmez gariptir yahu sanarsın bir kadınla alışveriş yapıyorsun benim beğendiklerimi önce beğenmez mız mız eder ama en sonunda benim beğendiklerimi alırız çünkü zevkliyim :) çok da alçakgönüllüym dimi ben renk severim o boz boz renkler deli eder beni kısacası erkekler bu işi bilmiyor ya

Mystery dedi ki...

aman benimki huysuz o konuda. alır kendine bulur bilmemne. hiç demez gel bana seç. gerçi iyi seçer severim ama ben de bi el atsam mı artık ona :))

C3Moi dedi ki...

Son olarak yakışıklı olmanız önemli değil güzel giyinmeniz size gerekli karizmayı sağlayacaktır zaten ;)
evet çok haklısın.

cecilia dedi ki...

Mysterycim kendi seçebiliosa bu konuda yeteneği var ne güzel cnm ama bence peşini bırakma daha iyisi olabilir senin katkılarınla ;) hem düşünsene arkadaş ortamında oo üstündeki ne güzelmiş ne yakışmış dicekler o da sevgilim gizemim seçti dicek, wuwww :)

thales ay evet evet tatlım renksiz seviyorlar nedense korkuyorlar renkli giyinmekten, siyah lacivert mavidir renkleri oysa bunun kırmızısı var, yeşili var, sarısı var, artık pembe de çok yakışabiliyor erkeklere..

C3Moi kesinlikle öle zaten bayanlar öle yakışıklı erkek değil karizmatik, duruşu tam erkek isterler yani düzgün bi maneviyat onu yakışıklı eder zaten ;)

Mystery dedi ki...

evet güzel bi duygu olur gerçekten :)) el atıyoruz o zaman kesinlikle :))

Duygu dedi ki...

Kesinlikle öyleyim kuşum,şikayetçimiyim hayır,halimden memnunum.Yalnız kimi zaman özel günlerde mesela iki kişiye kombin oluşturmak yorucu olabiliyor.oH ya ne güzel hayat ne giyeceklerini bile biz düşünüyoruz ama dimi tatlım:)

Stil Direktoru dedi ki...

Ahhahaha adımı kullanmışsın ama sevdiğimden telif hakkı almıycam bebek :)) Şaka bir yana valla balım Ömi abi beni komple giydir Edi der :))

Joey Potter dedi ki...

Cecicim Bay ımm sana sormadan bir şey alamaz o halde :) Zevk sahibisin sende belli. Sorun yoktur sanırım :)

cecilia dedi ki...

Mysterycim işte bu, seviyorum kız dayanışmasını :)

Duyguşumm iyi yapioruz iyi kendi haline bırakmaya gelmez erkek milletini, bende memnunumm halimden kuzuşum :)

Stil direktörüm, stil meleğim inan yazarken aklıma geldin zaten hatta parantez içi edoşum diil dicektim :) E yani ömi enişte sana sormayıp giyinirse ayıpolur yani stil prensesim benim :)

Joeycim ben yokken alıyosa da haber verip zevkimi öğrenir, hele bi sormasın :) güzel düşüncelerin için teşekkürler tatlım :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

son cümleye katılıyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

Eheh kurban olsunlar tatlı diline kuzum Edoşun yesin seni canım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails