Strawberry Alışverişi, Makyaj ve Ne Yedim Çarşambası :)

14 Nisan 2010 Çarşamba
Strawberry'den bir hafta önce yapmış olduğum alışveriş tam zamanında elime ulaştı.
Elften de bir makyaj seti almıştım hediye kampanyasıyla hatırlarsanız bu makyaj seti de indirimdeydi. İhtiyacım olmamasına rağmen dayanamadım aldım, ama elime ulaşınca iyi bir karar verdiğimi anladım. Zira renkler cıvıl cıvıl ışıl ışıl, rimeli bile var,çok cici..:) Daha da makyaj seti almam heralde :)



Bu ikinci siparişimi 1 gün arayla vermiştim. Bu da bugün geldi. Parfüm olduğu için daha uzun bir kargo süresi vadediyorlardı ama bu da bir haftacık sürdü.
Kokumu değiştirmek istemiştim. Zaten ruh halime göre parfüm kullanmayı seviyorum, tek bir taneyle idare edemiyorum. Lavin Rumeur da karar kıldım, netten araştırdığıma göre baya sevilen ve övülen bir koku. Bende memnun kaldım kokusuyla baya kendini gösteren bir parfüm, iki fısfıs denedim işyerimde hemen kokun ne diye bi soru aldığıma göre..:)



Bu da günün makyajı olsun...Ne yapsam ne yapsam dedim yine renkli bir makyaj çıktı ortaya :)
Siz de beğendiniz mi acep yoksa olmamış mı?
(Kaşlarım kahverengi çıkmış fondotenden :S )

"Bugün Ne Yedim?"
Hehe millet ne giydim postu yapar ben homili gırtlak ne yedim postu :)
Bu akşam canım kahvaltı yapmak istedi.
İşyerindeki öğlen yemeği midemi yaktı bütün gün, rahatsızlık verdi.
Bende bugün kahvaltı yapmak istedim zaten haftasonuna kadar kahvaltı diye bişey yapmıyorum. Belki canım isterse simit poğaça tarzı bişey yiyorum işyerimde.
Nefis bi omlet, krem peynir, zeytin..çay...ımmm nefisdi..:)


Haftanın Ortası böyle geçti işte...
Görüşürüzz..mutlu kalın...:)

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Makyaj paletin çook güzelll güle güle kullan canım (: Ühühü benimki kırıkkk elimi bile süremiyorum:'( hala ilgilenen yok..:(

Makyajın güzel ama göz altı kapatıcısı kullansan daha cici olumuş sanki canımcım^^ kaşlarında çok güzel maşallah (:

Kahvaltı hiç yapmam bende, ama canım çekti vallahi nımnımm

Mystery dedi ki...

bi daha uzun bi süre makyaj malzemelerine bakmazsın artık dicem ama kız milleti en fazla 1 hafta veriyorum sana ceciciim :)) güle güle kullan

eylul_enise dedi ki...

özlemiştim seni :)) güle güle kullan ben bu ara bakmıyorum kendime :( kahvaltına da ortak olasım geldi ayrıca :)makyajını beğendim özellikle göz altına sürdüğün renk güzelleştirmiş iyice hoş yani sevgiler

nily21 dedi ki...

güle güle kullan cicilerini, hic denemediğim bir parfüm bu, yorumlaman iyi olmuş kalıcı mı bir de bunu yazarsan sevinirim..

lolli dedi ki...

hahaha şarkı süper :D:D

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day ; tatlım teşekkür ederim, aslında kapatıcı filn ne varsa sürdüm valla, demekki becerememişim :)

Mysterycimm; kendimi tutcamm, söz verdim kendime ve malum kişiye cnm, inşallah :)

thales; bende özledim cnm bnim güzel yorumlarını eksik etmiyosun çok sağol, bende eserse yapiorum bişiler cnm, kendine bakmayı ihml etmemek lazım yinede insan mutlu oluyo, gel valla seve seve paylaşırım, teşekkürlr:)

nilgün; nilgüncüm kalıcı bi koku evet, zaten parfümün açıklamasındada belirtiyorlar, önce çiçek kokusu gibi hafif geliyor, sonra daha ağır ve kendini bulan bi kokuya dönüşüyor, strawberryde parfüm indirimi var cnm aklında bulunsun ;)

Bucanni dedi ki...

Canım güle güle kullan, makyajından gayet güzel olmuş :) sevgiler...

başıyazmalıkız dedi ki...

kahvaltı çok iyi fikir :)çok da lezzetli gözüküyor..
makyajında ki rimel ve kalem sürüşünü çok beğendim..simsiyah makyajlar tarzım da :)

Joey Potter dedi ki...

Makyaj paletin çok hoş. İyi günlerde kullan. Omlet de güzel görünüyor huımm acıktımmm :D

cecilia dedi ki...

Bucanni; çok sağol cnm beğenmene sevindim :)

başıyazmalıkız; kahvaltıyı atlayanlar için gayet iyi fikr cnm akşam yapılıncada mide daha hafifleşio sanki, beğenmene sevindim teşekkürler :)

Joey Potter; sanırım evet cnmcım, diyette olanlar için özür diliyorum artık, sağol cnm :)

Atolyekedi dedi ki...

Şekerim hepsi süpermiş, güle güle kullan canım. Göz makyajında çok hoş olmuş. Bende çok severim kahvaltıyı hafif ve doyurucu afiyet şeker olsun tatlım

Siyah Kedi dedi ki...

Hayran hayran bakıyorum makyaj paletine :)) Çok güzellerr :) güle güle kullan cecilia ablacımm:)

Siyah Kedi dedi ki...

Hayran hayran bakıyorum makyaj paletine :)) Çok güzellerr :) güle güle kullan cecilia ablacımm:)

Unknown dedi ki...

Canım güle güle kullan hepsini.Makyaj setini ben de almak istemiştim ama kalitesinde karar veremedim.Farların kalitesi nasıl?Güzelse kaçırdım demektir :D

esra altunkaya dedi ki...

farlarda gözüm kaldı:p güle güle kullan cnm. makyajında gayet hoş gözüküyor:*

AyGün dedi ki...

Anaaaa sendemi arezia aldin?:) bende gecen indirimde bunun digerinden aldim:) cok memnunum:) gule gule kullan:)

Yeşim dedi ki...

Tatlı süper bir set almışsın güle güle kullan. Makyajın da süpper herzaman ki gibi :) kahvaltı da çok leziz afiyetler olsun :)

cecilia dedi ki...

AtölyeKedi; teşekkürler tatlım evet günün en önemli öğünüdür aslında kaçırmak olmaz ;)

Siyah Kedi; cnm çok sağol daha güzelleri senin olsun :)

Mavi Masal; elime çok hafif dokundurdum, gözüme çok iyi geldi ama makyaj yapmayı düşünüyorum bu paletle bakalım daha net anlaşılır cnm :)

xesrax ; tekrar açıp bakasım geldi şimdi gerçekten çok güzel görünüyor renkler, çok sağolll :)

Aygün; bende ilk defa denicem aslında seti görünce markasına hiç bakmadım,ama iyi olduğunu bilmek sevindirdi :)

Yeşim; sağol cnmcım beğenmene sevindim :)

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE
cecilia


ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO, .

José
ramón...

ŞIKELLA dedi ki...

makyaj güzel,strawberry den makyaj seti güzel,yediklerin güzel :):)
miss
bu arada şu elf den bir ben alışveriş yapamadım canım :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails