Simsiyah...

17 Nisan 2010 Cumartesi
Ben Osmanlıdan kalan gizlenmiş son muhkem kale
Sen halâ sevdalısın simsiyah bir ihtilâle...

Koyu renk ve özellikle siyah göz makyajına bayılıyorum. Son zamanlarda moda olan smokey eyes dediğimiz dumanlı göz makyajı da siyahın asaletiyle gözleri bir başka gösteriyor..Bana kalırsa son derece otantik, mistik, büyülü...işte öyle birşey...
Bu makyaj denemesinde bej kahverengi tonlarında farla karıştırdım siyahı, bir de beyaz fardan aydınlık aldım..:)
Yarın maç izlemeye giderken, bjk formamın üstüne simsiyah bir makyaj yapmayı düşünüyorum..iyi gider dimi?

19 yorum:

Adsız dedi ki...

kaşların çok güzel,gür ve sık
güzel modellere müsait
bence kuyruk kısmını biraz içten biraz da uçunda alıp kaldırmayı ve biraz kısaltmayı dene çok yakışıcaktır

Stil Direktoru dedi ki...

Anlamam makyajdan amma bildiğim en güzel şey o güzel kalbin gibi güzel gözlerini de Allah nazarlardan saklasın meleğim

C3Moi dedi ki...

bence deneme hem galip gelicez ne gerek var izlemeye. üzme kendini daha fazla :D

Yeşim dedi ki...

Harika olmuş tatlım :) çok yakışmış. Siyah-beyaz formaya da siyah makyaj çok yakışır Beşiktaşımıza şans getirsin :)

Fashion Mini dedi ki...

cnm hoş olmuş bu makyaj stili :)

esra altunkaya dedi ki...

çok güsel olmuş cnm. bayıldım..

SvGLove dedi ki...

Çok güzel olur kara kartal'a:)
Maaşallah ne güzel kaşın gözün var!

Atolyekedi dedi ki...

Canım bayıldım vallahi, çok güzel olmuş, çok yakışmış. Maşşallah nazar değmesin.

cecilia dedi ki...

jassminycim evet haklısın cnmm bunun kuyruğu olmamış, tavsiyeni dinlicem, teşekkür ettim ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Seni seni yerim ben :) iyi kalp iyi kaplten anlar bana göre ki senin kalbin çok çok daha iyi, asıl sen meleksin öptüm kocaman :X :)

C3Moi : haha iyi olan kazansın bakalım konuşmak için daha erken, umarım bu sözlerini hatırlatcam sana :)

Yeşim; ay inşallah cnm ya, inşallah alırız bu maçı heyecan bastı şimdiden, çok teşekkürler yeşimcim..

Fashion Mini; Teşekkür ettim bebek :)

SvGLove : çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, çok incesin cnm..

xesrax ; esracım çok sağol cnm sende çok başarılısın tatlım ;)

Atölye Kedi; cnm çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

éLLa Çiça dedi ki...

eee göz guzel olunca, makyaji nasil yaparsan yap yakisir tabi.

Adsız dedi ki...

cok guzel yapmissin yaa yakisir maca benim icinde badar bjk diye :)) keske bende bu kadar basarili olabilsem su makyaj konusunda ellerine saglik ceci..:)

Sevtap dedi ki...

süper olmuş canım güzel olunca insan herşey yakışıyor.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

fıstığım bayıldım! ne güzel olmuş makyajın:)

Duygu dedi ki...

Tatlımmm smokey makyaj on numara olmuş bayıldım valla:)mucxxx...

Duygu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Duygu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

İşte kusursuz makyaj diye buna derim baby muhteşem olmuş..Kaşlarınla kirpiklerini kıskandım çok güzel maşallah canıma^^

Stil Direktoru dedi ki...

(cecilia) meleğim kurban olsunlar o güzel yüreğinden dökülen dizelere :) Bu arada haklısın bende o yüzden onların yanında zor tutuyorum kendimi ağlamamak için ama tek kalınca boşalıyor yaşlar gözümden, sesimi tanıyamadan ağlıyorum bu ara :( Sonu güzel olsun tek dileğim bu :( Şarap benzetmende ilaç oldu tatlım gece gece :) Öperim sararım koca koca

cecilia dedi ki...

éLLa; böbeeimm o senin güzelliğinn, öperimm :)

enk ; tatlım bağırdım hopladım zıpladım da iştee :( teşekkürler cnm sende yaparsın ben inanıyorum, dene ve bizimle paylaş en kısa zamanda bak ;)

karabıdıkımm; bakan gözler de güzel oluncaa daha bi güzel oluyo sanki :) teşekkürler cnm

My Make up Story; Beğenmene sevindim şekercimm, çok sağol :)

Duygu: Bal peteğim, sevgi kelebeğimm, güzellik senin içinde, çok sağol, öptümm kocamann :X

Nah aPerfect Day; Estafurullah cnm ya kusurlarım var aslındada nasıl geliştiğimi görmek istiyorum, eski makyajlarımla arasında fark var, inşllah daha iyi olacak, çok mersii bebeim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ : Sen ağlama dayanamam ağlama göz bebeğim sana kıyamam ben, Allah hep güldürsün seni, acılar tekrar yaşanmayan dersler olsun e mi masal perimm..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails