Bir Cuma Gecesi Postu İşte...

9 Nisan 2010 Cuma




Yeşil-kahverengi göz makyajı denemesi...






Şu alışverişimde elften hediye olarak aldığım makyaj setini kullanmaya fırsatım olmamıştı. Bu makyajımda sadece onu kullandım...Çok beğendim bu seti çok pratik, farları, allığı, ruju, kalemi gayet güzel hoşuma gitti, onca şey taşımak yerine bu seti çantaya atmak, bir de rimel günü fazlasıyla kurtarır..Tatile çıkarken renk renk onca far doldurucağıma çantaya bu kutuyu alırım bi tek yanıma, oh miss..:)




Ayaklara da yaz geldi artık,

İki yeni ayakkabı aldım bu hafta..

Yarın siftahı pembişlerle yapıcam..:)



Mutlu haftasonları herkese...(:

17 yorum:

Adsız dedi ki...

ay içim gitti!
saks mavisi ayakkabına ölimm:D
elf diyince sular duruyor tabiki, makyaj seti müthiş güzel günlerde kullan canım(:
bende alcam da free shipping olsa da alsam modundayım^^

Roxelanne dedi ki...

cecicim ellerine sağlık maşallah gözler çok güzel zaten esmer güzeli:) sadece bakır kahve gibi olan farı kaş altından biraz daha aşağıda bırakmanı tavsiye edeceğim canım haddimi aşmaz isem..

sevgiler

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day ; cnmm :) bende beğenerek aldım, aslında kırmızıya ilk defa ihanet ettim kırmızısıda vardı ama bunu aldım da :)evet shipingi bekle cnm ;)

Roxelanne; etafurulah cnm ya hatta daha mutlu olurum bu yoruma çünkü yanlışlarımı öğrenirim bir daha tekrar etmemiş olurum, ayrıca senin zevkine ve yeteneğine güveniyorum cnm teşekkürler ;)

Roxelanne dedi ki...

rica ederim tatlım:)

Sevtap dedi ki...

merhaba canım nasılsın?Makyajın çok guzel olmuş ellerine salık gerçi gözler güzel.Cicilerinide gule gule gıy tatlım çok guzeller

İğne İle İplik dedi ki...

Canım ne güzel olmuş o göz makyajı öyle:)) Mezuniyetimdeki makyajımı hatırlattı bana:) ayrıca fark paleti konusunda tamamen katılıyorum, bende çalıştığım günler makyajımı gittiğim yerde yaptığımdan ve süper derecede kararsız olduğumdan milyon tane şey taşıyorum ama böylesi daha pratik:)

cecilia dedi ki...

karabıdıkımm merhaba cnmccım uzun oldu görüşemedik :( beğenmene sevindim cnm bnim sağol :)

İğne ile İplikcim beğenmeniz mutlu ediyor beni cnm, bu makyajı bende beğendim ama zaten pratik bişey, bu far paletini göstermek için yapcaktım bi tane iyi oldu :)

üzüm kuşu dedi ki...

ayy bende stiyorum bu renklerde ayakkabıı yaa çok ciciler güle güle kullannn:)

eylul_enise dedi ki...

makyajın çok güzel olmuş bu biiirrr ayakkabılarından mavi olanı beni kendine aşık etti bu ikiiiii elf ürünlerini çok merak ediyorum ama almaya cesaretim yok internetten olunca bu üüüüççç öptüm seni şeker bu da dört :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok güzel yapmışsın makyajını çok ta yakışmış. Yeni ciclerinide güle güle kullan canım

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

ne güzel bi makyaj:) güle güle kullan fıstığım cicilerini:)

cecilia dedi ki...

cemrecim sağol tatlım daha güzeli senin olsun :)

thalescimm beğenmene sevindim bu birr daha güzel ayakkabılar senin de olsun bu ikiii tatlım ilk başta bende endişeleniyordum ama bu internetten yurtdışından yaptığım bilmem kaçıncı alışveriş henüz kötü bişile karşılaşmadım bu üççç bende seni çok öperimm bu da dörtt :)

Atölye Kedicim güzel gözlerin güzel bakıyor, teşekkürler tatlımm :)

My Make up Story; çok sağol şekercimm senden cici olmasınlar ciciler :)

L@febesi dedi ki...

makyaj harika,ayakkabılar da öyle:)) bayıldımm

Unknown dedi ki...

Mavi ayakkabın ne ciciymiş öyle :) Güle güle kullan canım.

Yeşim dedi ki...

Gözler güzel olunca ne sürsen yakışıyor çok güzel olmuş tatlım. Ayakkabılarına da bayıldım güle güle giyin.

Duygu dedi ki...

makyajda ayakkabılarda enfes cecim,güle güle kullan kuşumm:)

Peritozu dedi ki...

Mavi renk ceket almak istiyordum..Bu tarz burnu acik parlement mavisi ayyakabi cok guzel olur altina..Iyiki gordum :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails