Günün Konseptine Uygun Çocuk Neşesi...

23 Nisan 2010 Cuma
Bugün 23 Nisan Neşe doldu bu insan :)
Çocuklar gibi şendim, çünkü Fındıkzade Pazarına alışverişe gittim uzun yıllar sonra.



Çocukluğumun geçtiği eve, sokaklara, parklara, hiç değişmemiş dükkanlara veya değişip yeni bişey olmuş yerlere baka baka duygusal anlr yaşadım. Yıllar önce taşındığımız eski evimizin olduğu yer..



Aldıklarıma gelirsek..Üç boyutlu bu tunik tişörtü 5 TL'ye aldım. Pazarın önündeki mağazada satılıyor ve çeşit çeşit model ve renk mevcut.Marka olarak Berska yazio bide bilmios artık ne derece doğru :)



Bu şirin ev terliklerini görür görmez forever 21'de görüp beğendiğim ev terliklerini anımsadım. 5 TL
Siyah puantiyeli, boyundan askılı veya straplez giyilebilien yazlık elbise 10 TL, iki tane taç 1 TL ve tayt 5 TL.

Annem için de iki parça bişey aldım. Oldukça karlı bir alışveriş oldu. Çok yürüdüm, başım ağrıyo gene püff :(

12 yorum:

eylul_enise dedi ki...

hepsi de çok ciciymiş ya bayıldım en çok da tuniğe güle güle giy şeker ceci

Yeşim dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsin :) Aldıklarına bayıldım tatlım. Hem güzel hem de ucuzlar. Güle güle kullan :)

cecilia dedi ki...

thalescim sağol cnmcım yaz gelsinde püfür püfür giyek bunları dimi cnm :)

esra altunkaya dedi ki...

yaaa harikalaar.. ben tişörte bayıldım çok cici yaaa :( rica ediorm böle güsel güsel şeyleri alıp bide fiyat yasmayın yaa:( ben buralarda sefilim ne pazar varr ne bişi. pazarlarda bile herşey pahalı burda pööf :( güle güle kullan cnm,tişörtü bnm içinde giy olur muuu :*

moda_kesh dedi ki...

tişörtü görünce diyim geldi
:)çok hoş kesinlikle not alınası en yakın zamanda yapılasıııı

eylul_enise dedi ki...

yakışır giy tabi püfür püfür oh

cecilia dedi ki...

Yeşimcim sağol bebişim daha güzelleri senin olsun :)

xesrax oy kıyamam sana kuzum haklısın cnm benim ama istanbula gelme imkanın varsa gel bi toptan ucuz alışverişini yap şeker yol paranı bile çıkartırsın cnm özellikle pazarlara uğramadan gitme, sağol bitanemm :)

moda_kesh; ah zaten aklıma geldi sizin gibi diyci hatunların elinden fazlasıyla gelir ;)

Adsız dedi ki...

hepside cok hos gule gule giy ,,bu kadar uygun fiyat olmasida ayri bi avantaj :))

tubiss dedi ki...

çok güzeller ya güle güle giy canım benim gibi bi tişört delisi tabi ki tişörtüne hayran kaldı :)

nily21 dedi ki...

ay o terliklere bayıldım :)))

nily21 dedi ki...

ay o terliklere bayıldım :)))

Atolyekedi dedi ki...

Canım hepsi çok güzelmişş. Güle güle iyi günlerde kullan

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails