Benimle Tanıştığına Memnun Ol Hadi :)

2 Nisan 2010 Cuma


Handancım, Tubişcim, Şeker perisi Serpilcim, Ojeli Parmaklar-Yeşimcim ve Son Modayız Biz-Duygşcum mimlemiş beni, çok teşekkür ederim kendilerine, hemen cevaplamaya geçiyorum..

İsminiz: Cecilia! :) bi yerden tanıdık geliyor dimi? :P


Yaşınız: 24 çeyrek :) e öyle ama napayım :)




Mesleğiniz: Organizasyon Sorumlusu




Boyunuz: 1,65




Kilonuz: En son 55'de bıraktım tartıya çıkmayı :) Açıkçası umrumda da değil..




Ayak Numaranız: 38




Saç Renginiz: Siyah




Göz Renginiz: Koyu Kahve, güneşte de koyu kahve oluyo değişmiyoo :)




Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: Abim Bilgisayar Programcısı erkek kardeşim ingilizce iktisat öğrencisi.




Babanız: Minicik şirketimizin yönetim kurulu başkanıdır kendisi :)




Anneniz: Ev Emekçisi :) çalışmıyor diyemem o hepimizden çok çalışıyor, cnm annem oy oy oy..




En beğendiğiniz huyunuz: Ahh ben..işte ben anlatılmaz yaşanır yani..hımm sıcak kanlıyım, hiçkimseyi küçümsemem, empati kurmasını bilirimm, iyi niyetliyim, hinlik, çakallık bilmem...




Hiç beğenmediğiniz huyunuz: Sabırsızlığım, kararsızlığım,herkesin ne düşündüğüne önem vermem..



En beğendiğiniz yeriniz: Dudaklarım, gözlerim, saçlarım, kaşlarım... megolaman olduğumu biliyorum en iyisi susayım..



Hiç beğenmediğiniz yeriniz: Ayaklarım...taraklıdır kendisi ve her ayakkabı ayağıma olmaz :( Kendini beğenmiş biri değilim ama kompleksli hiç değilim..)



Çantanızda mutlaka bulunmalı: Cüzdan, cep telefonu, ayna



Çantanızda asla bulunmaz: Sigara



Arabanızın markası: Henüz kendime ait yok.



Hayalimdeki araba: Kırmızı Chevrolet, kırmızı mini cooper...



En sevdiğiniz yemek: Yaprak dolması, makarna salatası



Hiç sevmediğiniz yemek: Pırasa..



En sevdiğiniz hayvan: Köpek (ve besleyeceğim hayvandır)



En korktuğunuz hayvan: Zehirli sürüngenler...




Kullandığınız parfüm: Next Glow, Passions







Kullandığınız cilt bakım ürünleri: Diedermine ve loreal ürünleri..




Her gün mutlaka yaparsınız:  2 litre su içerim, gazetelere bakar, haberleri takip ederim..



Her gün yapmayı ihmal edersiniz: Kitap okumak, spor...



Karanlıktan korkar mısınız: Çok nadir..



Korkutmayı sever misiniz: Hayır



Giyim tarzınız: Bol kesim pantalonlar, çiçekli, büyük desenli etekler, elbiseler, gömlekler..



Asla giymeyeceğiniz: Deri pantalon



Cep telefonunuzun markası: Sonny Ericson


Bilgisayarınızın markası: Crea


Karşı cinste aradığınız özellikler: Güven, Sevgi, Saygı, Eğitim, Birikim..


Karşı cinste hoşlandığınız tip: Uzun boy, güzel bakan gözler, içten gülüş..


En beğendiğiniz oyuncu: Sandra Bullock, Antonio Banderas, Yiğit Özşener, Demet Akbağ, Murat Yıldırım, Burçin Terzioğlu

Benzetildiğiniz bir oyuncu: Türkan Şoraya benzeten oluyor arada..

Film çevirmek istediğiniz ünlü: Şener Şen,Altan Erkekli, Nejat İşler...

Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü: Shakirayla göbek atmak :P


Tuttuğunuz takım: Beşiktaşlıyız Beşiktaşlııı, Anlayamaz Kimse bu AŞKI..Laylalaylaylayy..:)



Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: Yüzme


En büyük hayaliniz: Profosyonel tiyatro yapmak, İspanya'ya gitmek, belki de orda yaşamak, Bir de bir de.. bi bebek..:)


Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: Küçük hayallerim çok gerçekleşen, büyüklere de henüz sıra gelmedi, sırasıyla inşallah..

Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: Aklıma gelmedi demekki yok :P


Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: Yapabileceğimden eminsem çılgınlık diyemem dimi, Handanım da doğru söylemiş :)



Böle işte..Umarım benimle tanıştığınıza memnun olmuşsunuzdur :)
Bu mimi mysterye, cemreye, thalese, Chunliye, cingifilli, atölye kedi, şıkellaya, Polyanna ve çilekli sakıza gönderiyorum..

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çok memnun olduk seninle tanıstıgımıza =) çok içten cevaplar vermişsin çok beğendim.

Unknown dedi ki...

ne yalan söyliyim bi ara beni anlatıyorsunuz zannettim. :-)
sıcak kanlı, iyi niyetli, hinlik, çakallık bilmeyen, sabırsız, kararsız, kendini beğenmiş biri tabi ki değilim. çantamda sigara asla bulunmaz. MİNİ COOPERRRRRRR. Yaprak dolması, spor yapmayı hep ihmal ederim. Offf Bir araya getirebildiklerim bunlar.
Burcunuz Nedir? Merak ettim bu kadar özellik bir arada..... Siz benim hiç tanımadığım ikiz kardeşim misiniz yoksa.....
:-)
Sizinle tanıştığıma memnun oldum...Tabi ki...

cecilia dedi ki...

Handancım beğendiğine çok sevindim tatlım ;)

Tubyaa; haha çok iyi olurdu aslında çünkü hep bi kızkardeşim olsun istemişimdir :) ben yay burcuyum özelliklerimi de taşırım cnm, burçdaş da çıkarsak ne mutlu bize :) sevindim benzeşmemize ve memnun oldum bende ;)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

tatlım seni tanıdığıma sevindim ayrıca cevapladığın için teşekkür ederim
sevgiler..

eb dedi ki...

ne tatlısın ya (:

cecilia dedi ki...

Serpilcim ne demek bilmukabele bende tanıdıma sevindm seni ;)

ebcim pembiş kirazımm o senin tatlılığınn :)

Mystery dedi ki...

döküyoruz bütün bilgileri ortaya hadi bakalıııım :)) teşekkür ederim canım gerçekleştiriyorum hemen.

Pell-in dedi ki...

çok ayrıntılı ya (: Bir anne kızlık soyadı eksik (:

MKBL dedi ki...

Canımmm çok memnun olduk böyle detaylı tanıyınca.Sevgiler.Hep böyle sıcak kanlı kal.:)

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım cevaplarına bayıldım hem şeker hem samimi. Çok teşekkür ederim canım bende hazırlıyacağım, çalışmalara başladım.

Seni bu mimle ilgili ojeli parmaklarda mimlemiş canım haber vereyim dedim

cecilia dedi ki...

mystery bekliyorumm cnm :)

Pell-incim sorma cnm biraz deşifre olduk ama mim bu yapmadan olmaz ayıp :)

www.mkblkonsept.com; çok teşekkür ederim, bende sizi tanımayı isterim, sevgiler..:)

Atölye kedicim, bekliyorum tatlım beğendiğine sevindim, haber verdiğin iyi oldu hemen ekliyim yeşimcimi de :)

duyqş dedi ki...

bende mimlemiştim :(
sonmodayiz.biz

cecilia dedi ki...

görmemişim cnm benim pardon, ekledim şimdi :)

eylul_enise dedi ki...

çok memnun oldum seni tanıdığıma şeker ceci ve ben de zevkle yaptım teşekkür ettim sen gerçekten tatlı bir insansın

esra altunkaya dedi ki...

bnde seni tanıdığıma sevindim cnmmm :))

Yeşim dedi ki...

Canım çok memnun oldum :) öyle içten cevaplamışsın ki. Çok sevdim seni. Hayallerini sevdiceğinle birlikte gerçekleştirmen dileğiyle, koccaman öpüyorum seni

Bucanni dedi ki...

Çok memnun oldum şekerim :) öpücükler...

Duygu dedi ki...

Ben tanımadan dahi memnun olmuştum,sıcacık elektiriğin inan buralara kadar geliyor tatlım,tanıyınca memnuniyetim ikiye katladı.Melek kalpli Ceci:)

üzüm kuşu dedi ki...

CANIMCIM ALDIM MİMİ TEŞEKKÜR ETTİM TATLIM:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails