Formam ve Minnak Fırçalarım..:)

29 Nisan 2010 Perşembe

İki gün önce işyerine gelen bir telefonda yeni açılan bir siteninmi mağazanınmı -orasını hiç anlamadım açıkçası- promosyon hizmeti olarak takımımın formasını tarafıma göndereceklerini söylediler. Sadece kargo parasını ödemek kaydiyle.. Şaoşırddımmm şahika tadında :p İsim, tuttuğum takım ve bedenimi sordular. Tabiki small dedim ama formaları böyle kocaman kocaman yaptıkları için small'u da bu kadar oluyor.. İşte bugün geldiii, çook güzel ama dimii :) Benim formam vardı zaten geçen sene doğumgünümde alınmıştı böyle çubuklu, arkasında ismim yazılı ve tabiki numeröm..:) Tabii fazla forma göz çıkarmaz dedik lakin göz koyulur erkek kardeş tarafından. Kendisi baya yapılı ama denedi oldu forma, kıyamadım bende ona armağan ettim..

Şu fırçalarımı da araya sıkıştırayım dedim.. Şimdiiiii kocaman fırçalar makyaj çantama sığmadığı, böyle çantada taşımak da zor olduğu için bu küçük fırça setini makyaj çantam için aldım. Artık işyerindede aplikatörle makyaj yapma eziyetinden fırçayla makyaj yapma keyfine terfi edicem, güzel haber bence :) beğendinizmi peki? 

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Fırça setine bayıldım çok güzel güle güle kullan canım (:

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

fırçaların çok şeker ve kullanışlı ben de böyle güzel bişey görürsem alacağım:)

tubiss dedi ki...

çok şeker duruyolar canımcım güle güle kullan :))

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; tatlım teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun, öpüldün :X :)

moda ve hobi perisi; beğenmene sevindim,kozmetikçilerde bu tarz oluyor gerçi yüksek performans beklemiyorum ben azcık işimi görsün yeter :)

Adsız dedi ki...

forma supermis gule gule kullanin :)

nily21 dedi ki...

fırçalar çok güzelmiş güle güle kullan..benim ex'im de bir insan evladı bu kadar ayakkabı-çantayı niye alır diye dellenirdi, anlayamaz erkekler :))))

cecilia dedi ki...

tubişim cnm benim sağol :X

enkcimm çok teşekkürler şekercim :)

nilgüncüm haha erkekler paradox işte hem yanında güzel hoş kadın isterler hemde güzel olması için yaptıklarını anlamsız bulurlar ala ala :)

eylul_enise dedi ki...

fırçalar çok tatlıymış fenerliyim ama forman da hayırlı olsun tatlım :)))Benim eşim de bir şeyden 30 tane alıyorsun ne manası varsa diye kızıyor.bir de rimele kirpik şeysi diyor "10 tane o kirpik şeysinden var ne farkı varsa" diyor erkekler aynı :))))

Yeşim dedi ki...

Forma olayına bayıldım :) Kardeşin kutlu şampiyonluklarda giysin inşallah :) Fırça setin de güzelmiş tatlım güzel makyajlar yapman dileğiyle güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

Your and your blog are beautiful!^^

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails