Siyah Beyaz Film gibi(si fazla) Biraz..:)

28 Nisan 2010 Çarşamba
 
Bu haftanın başından beri bi mutluyum bi mutluyum Allah bozmasın dicem ama böle mutlu anlar pek uzun sürmez kuraldır bilriiz farkındayız, amaa şimdi mutluyum dimi önemli olan da bu :) Umarım size de yansıyordur bu enerjimm..

Bide şu havalar şöle sıpsıcak olsa artık palto neyim taşımak zorunda kalmasak yanımızda pek ala olacak ama nerdee hala soğuk, hala esiyo, hala burnum akıyo :(



Neysecimee bugün iş çıkışı Siyah Beyaz filmine gittik. Sürükleyici bir konunun olmaması, anlamsız bişekilde bitmesi kadronun muhteşem ve performansın başarılı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. E Ramiz Dayı var (Tuncel Kurtiz), Nejat işler var ( gerçi ben hiiiç ilgilenmem kendisiyle :) ), Erkan Can var, güzelliğiyle, kişiliğiyle yine pek takdir ettiğim Şeval Sam var, o ne güzellik nasıl bir form, fizik, maşallah artıı bravo hatuna, ee anasına bak kızını al :) Sonra Taner Birsel, Derya Alabora :)Bence oyuncular her şekilde tatmin ediyor. Kısacası bu saydığımız oyuncuların tabii olduğu bir dostluk hikayesi anlatılıyor..Siyah Beyaz, dostluk, duyarlılık, 50 yaşına gelmek ve yaşlanmanın farkına varmak, bir mekana bağlanmak ve hayatın küçük ayrıntıları üzerine bir film. "Romantik Komedi" gençliği gitmez belki bayar ama ben severim böyle filmleri... :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Tabiki canım mutlu olman önemli^^
"Nejat İşler" oyunculuğuna bayılıyorum ya her kalıba giriyor adam.. Bu arada tişörtünü yerimm^^

MKBL dedi ki...

Hep böyle keyifli ol....
SEvgiler

Mystery dedi ki...

enerjini içimde hissediyorum ceciciiimmm :)))

Atolyekedi dedi ki...

Bende hafta sonu Sinemaya gitmek istiyordum, merak ettim filmi. Ddaha öncede önerin üzerine Eyvah Eyvaha gitmiştim pek bir güzeldi :))
Canım benim Allahım daha çok mutluluk versin işallah, hiç bozmasın

Yeşim dedi ki...

Canım maşallah Allah bozmasın, mutluluğun daim olsun :)

L@febesi dedi ki...

neşeli ol ki genç kalasın,Mutluluğun daim olsun canım :)

tubiss dedi ki...

Allah mutluluğunuzu bozmasın canım ömrün boyunca devam etsin inşallah :)

üzüm kuşu dedi ki...

yansıdı canım:) hele pembiş pembiş o kadar sevmli görünüyosun ki mutluluğun daim olsun düşünme fazla sürmez diye:)

BirSen dedi ki...

Hep böyle mutlu ol tatlim..:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

senin o hello kittyli tshirtünü yerim ben! şeker şey:)

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; bende senin tatlı dilini yerim, evet nejat işler beyin sadece oyunculuğuyla ilgileniyorruzz kesinlikle..:P :)

www.mkblkonsept.com; çok teşekkür ederim güzel dileğin için..

Mystery; ohh ne güzell sevindim buna cnm :)

AtolyeKedicim önerilerimi dikkate alman çok hoşuma gidiyor cnm, inşallah bunuda beğenirsin, teşekkürler :)

L@febesi; Allah neşemizi bol etsin tatlımm sağol ;)

Yeşimcim mutluluk hepimizin olsun, öptümm :X

tubişcim güzel dileğin için sağol şekerim..

cemrecim çok teşekkür ederim cnm..

BirSen; aminn cnm herkes olsun ama :)

My Makeup Story: Bende seni yerim bebekk :)

burcu d. dedi ki...

what a pitty! i thought that it's a good movie just because of the actors.

neyse, artik birgün belki dvd'de bakarim. paylasim icin tesekkürler.

take care!

Bucanni dedi ki...

Canım benim Allah bozmasın enerjin hiç bitmesin. sevgiler...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails