Hep Güzellik Olsa Keşke Hayatta...

4 Nisan 2010 Pazar
Haftasonunun ardından gelen ne gıcık bi gündü allahımm..Hem pazartesi üstelik en sendromlusundan, hem de toplantı vardı saçma sapan can sıkıcı..Ama bahsetmicem işten, uyduruk göz makyajlarımı koyar, güzellik postu oluştururum daha iyi.

Mor tonlarda amatör göz makyajım. Biraz ağır olduğunun farkındayım. Ama ağır makyajlar daha hoşuma gidiyor, uğraşması daha zevkli.




Geçen göstermiş olduğum Pastel'in 56 nolu nar çiçeği renginde ojesi. Bayıldım desem yeri, şişede ayrı tırnakta ayrı güzel duruyor. Kısa, uzun farketmez bütün tırnaklarda şık ve cici durabilecek bir yaz rengi.Ne kırmızı ne turuncu, tam ortası sıpsıcak bi renk..Nar çiçeği renginde ojeniz yoksa edinin derim bu yaz.




Flormarın oje çıkarıcısı, aseton tırnakları yıpratıyor biliyorsunuz, bu ona karşı geliştirilmiş bir ürün, test edildi onaylandı zatım tarafından, güzel ve daha zahmetsiz çıkarıyor bana göre. Üstelik zeytinyağlı formülüyle tırnaklara bakım da sağlıyor ;)



Hep güzellik olsa şu hayatta ne güzel olurdu...Ama maleseff kötü kalpli cadılar, canavarlar var her masalda.
Ama ben masalların sonunda iyilerin kazanacağını biliyorum..
Siz de öyle bilin, hep güzel kalın olur mu?

24 yorum:

Adsız dedi ki...

ugrasmakta bi marifet :) bende ögrenmek istiyorum makyaj yapmayi alt yapi saglam ama bende is yok :))

Bu da Benim Güncem dedi ki...

ooo çok yakışmş makyaj tatlım o eyeliner hele maşallah maşallah:)

cecilia dedi ki...

enkcim yok yaparsın sen de cnm emin ol bi sürü makyaj bloğu var biz de onalrdan kaptık bişiler, videolar, swatchlar filan :)

Sochiccim beğendinmi ya çok kıytırık oldu eyeliner gelişigüzel çektim de..teşekkürler :)

Atolyekedi dedi ki...

Maşşallah sana nazar değmesin. Vallahi oğlum olsa sana dünürcü gelirdim. Bak seninkine söyle çok beğeniliyorum de' elini çabuk tutsun karışmam. Çook yakışmış, bayıldım.

eylul_enise dedi ki...

bugğn benim için de o kadar sıkıcı ve sinir bozucu bir gündü ki bugün bi kendimi öyle sanıyodum ama yarın da var ve bu günler geçmeli benim keyfim yerine gelmeli şu durumda zor ama...
postun içimi ferahlattı makyajın gayet güzel kapmışın sen bu işi darısı başıma :)

chunlibeauty dedi ki...

bende cok begendimmmmmmmmmmm :D esmer güzeli seni!! eyelinerida cok güzel cekmi$sinnn

BirSen dedi ki...

Cok yaki$mi$ canim benim...ortadaki resme ise bayildim! :)

cecilia dedi ki...

Atölye kedicimm kaynanam sen olcaksan tamam derim :) haha farkında farkında zaten :) ama hatırlatırım ben yinede cnm çok teşekkürler..

thalescim al benden de o kadar, güzel günler bizi bekler, eyvallah dersin olurr biterr..beğenmene sevindim cnm kendine haksızlık etme iyisin sen de ;)

Chunlicim tatlım senden bunu duymak çok güzel, senin kadar olmasak da yaptık bişiler çok mersi :)

Birsencim çok sağol cnm beğenmene sevindimm :)

suna parfümeri dedi ki...

makyajın güzel olmuş cnm,eyeliner ı güzel çekmişsin;)

Unknown dedi ki...

Flormarın oje çıkarıcısı iyiymiş.Asetonlar gerçekten zarar veriyor.Bu önerin için teşekkürler canım.

Adsız dedi ki...

Göz makyajın gün geçtikçe iyiye gidiyor:) rimelin süper ya nasıl olmuş o kirpikler öyle:) Oje rengide favorim bende aynı rengin PLUS+ QUARTZ Flormar 002 numarasını kullanıyorum:)
Ve yorumuma Nar Çiçeğimmm Nar Çiçeğimmm diye son veriyorum böyle bi şarkı vardı sanki:):)
neyse mucurdum^^

Adsız dedi ki...

Canım makyajın süper olmuş, gözlerin çok güzel maşallah.. Çok haklısın masalların sonunda hep iyiler kazanır yeter ki sabredip beklemesini bilelim..

cecilia dedi ki...

sunacım senden de bunu duymak çok güzel, teşekkür ederimm :)

Mavi Masalcım evet cnm ayrıca ucuz bişey 3 tl filan sanırım :)

Nah a Perfect Day; şekercimm beğenmene sevindim evet süper bi renk gerçekten bide candanın şarkısı var nar çiçeğinden haylazım gül dalından hovardaa, bendee muakkladımm bebek :X

Handancım tatlım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, evet cnmm buna inancımız tam ;)

burcu d. dedi ki...

göz makyaji harika görünüyor, maalesef hic beceremiyorum. i LOVE your eyebrows!

cecilia dedi ki...

burcu d; çok teşekkür ederimm :)bende beceremezdim inan şimdi sizlerin beğenmiş olması beni öyle mutlu ettiki :)

Duygu dedi ki...

güzel gözlüm maaşallah sana:)çok yakışmış göz makyajın:)ayrıca aynı oje bendede var,cıvıl cıvıl çok güzel duruyor cecim:)

nily21 dedi ki...

makyaj süper olmuş, kirpiklerin maşallahı var :), Pastelin aynısından ben de aldım haftasonu nefis bir renk..Kötü cadıları ve kurtadamları takmamak lazım..Herkes hakettiğini bulur eninde sonunda..

Marifetli Cadı dedi ki...

Canım benim nazar değmesin o güzel gözlerine. Kötü gözler senden uzak olsun.......

Esra E. dedi ki...

ceciiiiiiii mutfak çalışmaları artık son bulduuuuuu anne gelince üretmez pişirmez oldunn sınıfta bırakıcam bakkk :) Yok mu şöyle pratik tariflerin.Ama bak bu kez light bşy istiyorum malum diyetteyim:(

cecilia dedi ki...

Duyguşum bitanem benimm güzel yorumun için teşekkürler, evet çok cici bi renk cnm iyki almışız :)

nilgüncüm çok teşekkürler tatlım beğenmene sevindim, ay bu renk alınmazmı yaşasın oje kardeşliğimiz :)

Özlemcim çok çok sağol cnm iyi dileklerin için, amin :)

Miss Einstaincım ay valla bende farkındayım şekerim yemek gündemimde diil şu sıra ama napim anniş mutfaktayken tembelleşiyorumm işte haftasonuda evde dursam yapıcam bişiler ama yok :)

Yeşim dedi ki...

Kuzum senin uyduruk makyajın böyleyse olmayanı nasıldır kim bilir? Maşallah pek güzel olmuşsun. Ojenin rengine de bittim. Flormar oje çıkarıcısı en kısa zamanda edinilecekler arasına girdi, tavsiyen için teşekkürler tatlım :) Senin masalından iyi kalpli periler, yakışıklı prens eksik olmasın :)

cecilia dedi ki...

Yeşimcim utandırdın beni gerçekten güzel yorumun için çok teşekkürler, beğenmen mutlu etti beni, güzel dileğin içinde sağol, amin diyorum cümlemizin masalına..:)

Stil Direktoru dedi ki...

senin melek kalbini öperim sen ne güzelsin kuzum nazarlardan saklasın Allah'ım o gözlerini

cecilia dedi ki...

Stil perimm, güzel bakan kelebeğimm ben senin kalbini yesem olurmu, uçurdun beniii, o senin güzelliğin bebeimm (: muaaak kocaman :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails