Murat Boz'la Bozdukk Kafayıı- Hayat Bize Güzel..:)

1 Nisan 2010 Perşembe
cemrecimm haber verdii, bu ayıla bayıla izlediğimiz reklam şarkısının orijinalinin klibiii çıkmışş taze taze. Yihuuu o zaman! yetkililer sesimizi duydu demekkk :P


Murat Boz - Hayat Sana Güzel [YENI KLIP 2010] H.Q.

Dokunmayin tuz basmayin yarasina
Sevmeyeni hadi birakin dogasina
Hayat sana güzel ama asil soru
Gönül razi mi yarim ekmek arasina?


Niyeyse bugün içimde kıpır kıpır bi enerji var, hava güzel, bahar geldi artık tarih 1 Nisan, haftasonu da yaklaşıyor...Kimsenin ağız tadı bozulmasın...Hayat bizi yormasın..:)

14 yorum:

eylul_enise dedi ki...

amiiiiiiiiin

Adsız dedi ki...

Sen güzelsin ben güzelim hava güzel post güzel..Aminn hayat bizi yormasın canım^^

üzüm kuşu dedi ki...

ayy canımmm bendende bahsetmişsin mutlu oldum bak şimdi öpüyorum kocaman

Esra E. dedi ki...

seçilcikk profiline bakıyordum yer durumun istanbul olacakken ispanya olmuşş :)) tanımasam seni gerçekten orada oldugunu sanacaktım :) ama orda da olmak bir barcelona turu yapmak vardı şimdii off :)

ŞIKELLA dedi ki...

amin canım benim

Demet:) dedi ki...

Evet ceci bugün bir nisan şaka yapıcakmısın birilerine=)

cecilia dedi ki...

thalescim; sağol şekercim;)

Nah a Perfect Day; hayat herşeye rağmen güzeel bebek! ;)

cemrecim; ayıpsın yani ;) bende öptümm :X ;)

MissEinstein; ah ah kanayan yaram be tatlımm bedenim burda ruhum orda ama :( ne istanbulu banane banane :)

Demetcim; yaptım bile en uydurukundan laf olsun diye :) bikaç kişi yedi işte :)

Şıkellacım, sağol tatlım ;)

Atolyekedi dedi ki...

Canım ne güzel dilekler onlar öyle. Daha fazlası senin ve sevdiklerinin olsun işşallah

Stil Direktoru dedi ki...

haha sesimizi duydular demiş seni yerim ben güzel kuzum

Demet:) dedi ki...

ceciii bende annemle babama yaptıkk ahahah:D kısmı felçç geçirceklerdii neredeyse şaka olduğunu söylemeseydimmm :DD: yaşasınnn kötülükkkkkkkkk:P

cecilia dedi ki...

Atölye kedicim; sağol tatlım :)

Stil direktörüm, stil meleğimm ben de seni yerimm cnm benim eksik olmaa ;)

Demetcim ben öle çok ağır bişi yapmadım, yapamam valla kıyamıyorum zaten hemen söliorum şaka diye, azcık hafiften kandırıyorum..:)

Unknown dedi ki...

Şarkının müziği çok güzel ama sanki reklamdaki sözler daha güzel.Bu sözler bana biraz tuhaf geldi :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

cecilacım bende mimin var canım alıp cevaplarsan sevinirim...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Bu sefer sonunda geldi sanirim 4 gozle bekledigimiz bahar.1 aydir ha geldi ha gelecek ohh yaa ;)Sarkida guzelmis bu arada bende begendim,Ve senin dedigin gibi hayat bizi yormasin lutfeeennn.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails