Ceci Böyle Pasta Yapmasını Nerden Öğrendi?

21 Nisan 2010 Çarşamba


1- Pasta keki, süt, krema, çikolata sosu, damla çikolata, çilek..malzemelerimiz bundan ibaret. Ve hepsinde miktar; göz kararı.

2- Sütle kremamızı hazırladıktan sonra içine damla çikolataları da atıp iyice karıştırıyoruz. Tabağa aldığımız pasta kekinin tek katını bu krema harcımızla güzelce kaplıyoruz...

3- Dört eşit parçaya böldüğümüz çilekleri yine aynı katın üzerine gelişi güzel ekliyoruz, krema hazırlarken damla çikolatalarla beraber de karıştırıp koyabilirsiniz çilekleri fakat çok kalın bi tabaka olup rahat sürülemez, böyle dizmek en iyisi sanırım.


4. Kekin diğer yarısını üzerine kapatıp çikolata sosuyla sıvıyoruz üstünü bolcana. Kendi hazırlayacağınız çikolata sosunu kullanabilirsiniz ben hazır sos kullandım.


5- Ve yine krema ve çilekle süslüyoruz üzerini..


6- Buzdolabına alıp 1 gece bekletmek en iyi lezzeti verecektir, ben öyle yaptım. Çok leziz oldu, ev ahalisi bayıldı. Ben de ilk pasta denememde başarılı buldum kendimi..

Tatlı krizini tatlıya bağlayan tatlı oldum sanki :)

14 yorum:

Mavi Kuş dedi ki...

Selamlar cecila
Ben benimbihayalimvar blogunun yazarıyım eski mavi kuş =)
İsimlerde değişiklik yapmak zorunda kaldım yazılarım çalındığı için bilgine =)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ellerine saglik.Pek cici gorunuyor :)

nily21 dedi ki...

bu nefis pastadan bir dilim ayırsaydın, eminim bütün kırıklıkları onarır :)))

NiLaY dedi ki...

hımm harika bir dilimde ben isterim ama :)) sevgiler..

Yeşim dedi ki...

Cecilia'm kuzum pasta nefis olmuş ellerine sağlık :) Eşim gördü sen de yapardın eskiden diye sitem etti :) Üzülmüşsün kıyamam güzel gözlüm. İnşallah kendi mutfağında sevdiceğinle birlikte çok güzel pastalar yapıp yiyeceğiniz günleriniz olur.

L@febesi dedi ki...

hmm enfes görünüyor,ellerine sağlık:)

Marifetli Cadı dedi ki...

Canım benim kırgınlıklar aşkı pekiştirir üzme kendini, pastada nefis görünüyor ellerine sağlık.
Sevgi sevgiliyle güzel, sevgi dolu günler seninle olsun.
Öpüyorum........

BirSen dedi ki...

Tatlim pasta nefis görnüyor!:)

sIkma canini arada olur böyle durumlar...
birdahiki postunda güzel haberlerini okumak istiyorum.;)

Atolyekedi dedi ki...

Çok severim böyle hem pratik, hem lezzetli,hem şık görünen, ay vallahi canım çekti ama yiyemiyorum,pek şeker olduğumdan.Misafirim gelicekti onlara yaparım artık. Afiyet bal şeker olsun canım, ellerine sağlık. Bak bunuda deneyeceğim. Vallahi ne çok şey öğrendim senden öpüyorum canım benim

eylul_enise dedi ki...

geçende ben de muzlusunu krem şantilisini yaptım çok güzel oluyor dimi bnu da deneyim eline sağlık

Syhn dedi ki...

böyle gece gece bu yazıları okumakta nerden çıkyıor ya.. off yine kalkıp birşeyler yemeliyim üstelik hiç biri içimdeki bu pastayı yeme arzusnu bastıramıyacak..
ellerine sağlık olsun madem:D
rejimdeyken en kötü kötülüğü yapmışsın kendine ama neysem :)

cecilia dedi ki...

Kelebekcim tamam tatlım aklımda ;) ah şu hırsızları napmasınlar yani!

Çilekli sakızım beğendiğine sevindim, teşekkürler! :)

nilgüncüm sorma bebeimm başımın etini yedi zaten bunu görünce pasta da pasta :)

Nilaycımm ne demek, istediğin pasta olsun, misfirim ol bigün dolmalarda sararım :)

Yeşimcim cnm benim eniştemize yap ozaman ya aklı kalmasın şimdi :) güzel dileğin için çok çok teşekkürler, öptüm kocaman :X

L@febesi; sağol şekercim beğenmen mutlu etti (:


Ozlemcim sevgi dolu yorumun için teşekkürler, kesinlikle haklısın, bende öptüm :X

BirSencim cnm olduda geçtii maşallah bidaha olmaz inşallah diyelim teşekkürlerr...:)

AtolyeKedi cnm benim içten yorumların için çok teşekkürler bende sizlerden çok şey öğreniyorum ;)

thalescim evet cnm hem pratik hem zevkli oluyo yapması :)

Syhncım haha rejimde diilim çaktırma :P o öyle sansın :)

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık süper görünüyor, enişte çok şanslı huh (:

Joey Potter dedi ki...

Cecicim şahane görünyorlar. Ellerine sağlık. Maharetli hatun :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails