Duvarlara Taşıyorum Artık...:)

7 Nisan 2010 Çarşamba
Artık odamda şifonyer, dolap yetmeyince raflara sardım..Alt kısmı dolu olan duvarınızın üst kısmı boş kalmasın dimi, o da bi işe yarasın :) Koçtaş'tan ucuza mal edilen bu rafla beraber evinizde çiviyi çakacak bir usta olmalı, yok ben becerikliyim diyorsanız hepsi bu, sorun yok :)Bizde superman babadır. Sağlamcacık halletti :) Aslında üç katlı bi raf sistemi düşünüyorum ama şimdilik bununla idare edeceğim.Sizde sığamıyorsanız odanıza duvar raflarını düşünün, hem pratik hem uygun ;)

16 yorum:

eylul_enise dedi ki...

rafın çok güzel olmuş ama asıl beni duvarındaki sticker mest etti sitikcerları çok seviyorum ama bir türlü alamadım yaa raf çok kullanışlı hakkaten düşünüyorum yatak odama ben de bi tane

pofiş♥ dedi ki...

benmde rafım var tatlım çok güzel oluyor evet ama ne kadar çok yer olursa o kadar dağalıyor insan:S

esra altunkaya dedi ki...

çok güzel olmuş cnm,güle güle kullan..

Joey Potter dedi ki...

Pratik bir çözüm canım. O raftaki pembe şey EST Çilek Losyon mu? Bendekine benziyor oysa memnun musun?

cingifilli dedi ki...

çok cici olmuşş.bende bişeyler düşünmeliyim sığmıyorum eve:))

L@febesi dedi ki...

güzel olmuş,aynı stickerdan bende de var :)

cecilia dedi ki...

thalescim istersen sana alır yollarım ben cumartesi pzarından almıştım cnm mail atman yeterli ;)

pofiştom öle tabiki cnm ama böle biraz daha düzenli olio öbür türlü karman çorman ne nerede belli dil :)

xesrax'cım sağol cnm ;)

Joeycim EST'nin hot kisses serisi ama çok ağır pek kullanamıyorum aslında :(

cingfillicim kesin düşün cnm daha ferahlar ortalık ;)

L@febesi evet cnm blog aleminde neredeyse herkesin var çok ciciler alınmicak gibi dil ama :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım iyi fikir güle güle kullan

Adsız dedi ki...

biri seni durdursun yoksa yakinda duvarlarda yetmiycek :))

cecilia dedi ki...

Atölye Kedicim sağol cnmcım ;)

enkcim ah sorma annem ve babannem de aynı şeyi söylüyor, hatta babannem evlenince bunlar kime kalıcak kızkardeşinde yok diyo :) dedim ben söker götürürüm kendimle :P

ŞIKELLA dedi ki...

oh oh oh mis gibi olmuş.çok beğendim tatlım

Yeşim dedi ki...

Canım güle güle kullan. Ben duvarındaki kedilere bittim :) ne şekerler onlar öyle. Koccaman öpüyorum seni.

cecilia dedi ki...

Şıkellacım çok sağol cnm ;)

Yeşimcim evet bende hayranlıkla almıştım kendilerini uzun süredir duvarımdalar, öptümm bendee :X:X

Mystery dedi ki...

eheh süper olmuş canım yaa evimde yaşamayı özledim :(

Stil Direktoru dedi ki...

at annem at fazla olanı tutma valla ben pek bir rahatladım bu taşınma esnasında :)

Adsız dedi ki...

Benimde böyle bi raf yaptırtmam gerek odam çok ufak taşıyorum artık^^
duvar sticker'ı da almam lazım çok canım çekiyor:(
*aşeren kadınlar gibi ama canım çekiyor napim ki:D*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails