Biraz da Makyaj...

27 Nisan 2010 Salı

Deniyorum, oluyor mu? (:






Bu makyajı yaptıktan sonra şöyle bi baktım, disko toplarını anımsadım :)






Bu makyajı da biraz önce yaptım ve altına kapatıcı veya baz hiçbişey uygulamadım. Farın pigmentinin güzelliğini göstermek için, umarım başarılı olmuşumdur. Colleen diye bir marka, arkadaşım ben kullanırım diye bana getirmişti, rengi en sevdiğim renk. Markasına bakınca pek umutlanmadım ama değme marka farlara taş çıkartır bir yapısı var gerçekten.



21 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bence cokda güzel olmu$lar :D ellerine saglik!! son resimdeki far gercekten harika!! cok yaki$mi$ _:)

Adsız dedi ki...

Sen denersinde olmaz mı canım ya gün geçtikçe süper oluyor mor farına bayıldım..

Kara gözlü prensesim benim^^

Bu da Benim Güncem dedi ki...

gayet de oluooo hem de ne olmak:) cok hoş bayıldım canım kaşına gözüne de maşallahhh

cecilia dedi ki...

Chunlicim bunu senden duymak ne hoş cnm beğenmene sevindim :)

Nah a Perfect Day; eh işte cnm kendimizi geliştirelim dimi daima en iyiye :) tatlı dilin için sağoll bebek :)

Sochic çok teşekkürler cnm bende senin gözlerine hayranım, süperr ;)

Sevtap dedi ki...

Hepsi güzel ama ortadakini daha bir güzel olmuş bence canım güzel gözlerine hepsi ayrı yakışmış

SvGLove dedi ki...

Çok güzel olmuş hem de:)

tubiss dedi ki...

çok güzel olmuşlar canımm, gümüş ve lila mükemmel olmuş ayrıca ne diyelim ellerine sağlık şekerim :)))

Adsız dedi ki...

cok guzel olmuss yaaa :)) bigun bende böyle bi makyaj yapabilecekmiyim diye diye baktim resimlere :((

Atolyekedi dedi ki...

Canım olmaz mı ya? Kız güzel, göz güzel, makyajda güzel. Daha ne olsun şeker. Çok beğendim hepsini dikkatle inceledim, hafta sonu denerim artık :))

Serhat dedi ki...

hiç olmamış

nehircce dedi ki...

Süper olmuş..Gözlerde kaşlarda güzel olunca :))eline sağlık

cecilia dedi ki...

karabidikim; cnm benim o senin güzelliğin, çok teşekkür ederimm..

SvGLove; utandımm çok çok sağoll :)

tubisscim senin de dillerine sağlıkk :)

enk'cim yaparsın tatlım yaa ilk başta bende senin gibi düşünüyodum biliyomusunn..

AtolyeKedi'cim cnmm beğenmene sevindim, yaparsın sen de zor bişi değil, güzel sözlerin için teşekkürler..

Sevgili Serhat Bey; beyim bir tek siz beğenmediniizz acep neden? :P :)

nehircce'cim sağol cnm o senn güzel bakan gözlerin sayesinde :)

Eylül, dedi ki...

ah ben de farkla böyle güzel makyajlar yapmayı ne çok isterdim. ama gözlerimin kocaman olması sebebiyle kurbağaya benziyorum bence böyle silme far çekince, ama sana cok yakışmış :)

Adsız dedi ki...

Canım her gecen makyaj postunda ilerleme var cok güzelleşiyorlar son yaptıklarına bayıldım.

eylul_enise dedi ki...

ceci ha gayret gittikçe kapıyoruz bu işi dimi gerçi sen benden açık ara öndesin ama..bayıldım collen markasını ben de gördüm ama almaya cesaret edemedim benim göz kapağım çok hassas bir kaç kez farlar yüznden alerji olmuştu ama pigmenti çok hoş olmuş gerçekten belki bir denerim alerji yapmazsa kesinlikle alırım hoşuma gitti güzel olmuş

cecilia dedi ki...

Eylülcümm doğru makyajla belli olmaz bile cnm kendine haksızlık etme , teşekkürler ;)

Handanım o senin güzelliğin şekercimm, öptüm :X :)

thales'cim evet kesinlikle gelişme söz konusu ilk makyaj facialarıma bakılırsa :) ama sürekli makyaj yapma isteği artıyor bende bakalım , fara gelince cnm bende şüpheli şüpheli deneme cesareti gösterdim sonrada güzelce temizledim de sonrasında bişi olmadı, umarım sendede bişi olmaz ;)

Joey Potter dedi ki...

Canım çok güzel olmuş ama nasıl uğraşıyorsunu böyle anlamıyorum :) Bana fenalık geliyor iki dakkada :)

cecilia dedi ki...

Joeycimm aslında bu sabredememiş halim hemen olsun bitsin die beş dakkada yapdım, yani daha özenseydim daha güzel olurdu :P :P :) sağol cnm..

Mystery dedi ki...

yaratıcısın cecicim yaa :)

Yeşim dedi ki...

Tatlım şahane olmuş, hayran kaldım. Maşallah, yapan güzel olunca ne sürse yakışıyor :)

The Magic Of Makeup dedi ki...

ben de çok beğendim gayet başarılı :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails