YA SONRA? :)

27 Aralık 2012 Perşembe
Rüya gibi düğünümüzün üzerinden bir buçuk ay geçti. Zaman o kadar hızlı ki bişeylere yetişeyim derdindeyken  "bugün ne yapsak, canım sıkılıyor" cümlelerini kurmayı bile özlüyor insan. En büyük koşuşturma, düğün hazırlıkları geçip gitti ama yoğunluk bitmiyor. Hele çalışan bir bayansanız evde geçireceğiniz bir kaç saat bile sizin için önemli oluyor. Öyle ki işteyken bile evimi özlüyorum, eve gitsem de şunu yapsam diyorum, daha evime doyamadım sizin anlayacağınız.

"Evlilik eşittir yemek yapmak" mı insanlar için bilinmez yemekle aran nasıl soruları geliyor. Evet yemek yapmayı seviyorum, zevk alıyorum yaparken ama yemeğe davet edilmekten yapmaya pek fırsatım olmuyor inanın. Biz gitmesek yemek bize geliyor anneler sağolsun. Hani aç kalmayı bırak kilo bile aldık bu kadar yemek yemekten. O yüzden yemekle aramız gayet iyi :) Zaman ve fırsat bulabilirsem sofra paylaşımları yapmayı düşünüyorum.

Bu ay kutlamalarla, sürprizlerle dolu bi ay oldu...

Bol bol pasta kestik...




doğumgünü, yıldönümü, yılbaşı derken bir de üstüne yeni evliyseniz hediyelere boğuluyorsunuz..
 
 
Çiçeklerim sonradan açtılar. Hala masamda duruyorlar, suyunu dahi değiştirmedim ama solmaya niyeti  yok :)


 
Ne istediğimi bilmesini seviyorummm :)
 
 
 
 
Ev hediyelerimizden...
 
Salonumuza çok yakıştı..

 
Hiç beklemediğim bir kişiden geldi...
 
 
Düğünümüze gönderilen zarif çiçek :)
 
 


Her sabah güne O'nunla başlamak o kadar güzel ki...Gözlerini açtığında onu karşında görmek, bütün gece beraber uyuduğunuzu bilmek, kalp atışlarını duyacak kadar yakın olmak...Tv izlerken üşümeyeyim diye gelip üzerime battaniye örtmesi, ısıtmak için sarıp sarmalaması, parmağımı kesince koşup yarabandını getirip sarması, benim üşengeçliğimden kurulamadığım ıslak saçlarımı hasta olacaksın diyip kurulaması, bir telaşla evden çıkarken eğilip çizmelerimin fermuarını çekmesi, anne gibi baba gibi doktor gibi...Aşk hizmetkarlıkdır bir yerde...Ve bunun ne anlama geldiğini yalnızca aşkı yaşayanlar, ona inananlar bilir..

 

10 yorum:

Olmadı Baştan dedi ki...

Nasıl bi kıskandım ama anlatamam cecicim yaa :) ama yanlış anlama kem gözle değil özendim o anlamda :)))) İnşallah darısı başımaa bak okurken bile heyecanlandım :)))

Joey Potter dedi ki...

Allah mutluluğunuzu bozmasın inşallah. Bir ömür ilk gün ki gibi aşkla geçirin günlerinizi. Çok tebrikler bu arada canım :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ne güzel dile getirmişsin canım duygularını :) hediyelerin çok güzel bu arada güzel günlerde kullan :)

Yeşim dedi ki...

Rüya gibi :) canım benim hep mutlu olun her anınız güzel geçsin ♥

Gurme Şirine dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...
hediyeler süper...
yüzündeki tebessümü tahmin edebiliyorum :))

Unknown dedi ki...

Canım! Mutlu guzel kuzum! Aşkı yaşayan bilir.. Hakikaten sevdiğin adamla uyanmak ve her zaman yanında olduğunu olacağını bilmek adımlarını daha da sağlamlaştırır kadınların..
Hep mutlu olun.. 1.5 ayınız; katlanarak yıllara sair uzasın dilerim...
sevgiyle, operım!

Ebrushka Blog dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun :)

Unknown dedi ki...

ayyy cecim çook özendim mutluluğun hiç bozulmasın<3<3

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin inş canımm her gününüz bir öncekinden güzel geçsin

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

başlık çok yerinde olmuş :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails