Bir Düğün Masalı...

6 Aralık 2012 Perşembe
Bir gün önce hiç uyuyamamıştım.Sabaha kadar dönüp durdum. Hem evdeki son gecemdi hem de içimde tarif edilemez bir heyecan, telaş, korku vardı. Herşey iyi geçsin, bir aksilik olmasın istiyordum, sabaha kadar dua ettim..Allahım dualarımı duydu ve önce harika bir hava ile güne başladık. Dış çekim yapacaktık. O yüzden havanın yağmurlu olmaması gerekiyordu. Çok şükür güpgüneşli bir 11 Kasım Pazarıydı.
Gelin olmuş gidiyordum...:)
 

 
Kuaförümden oldukça memnun kaldım.Gözlerime yoğunlaşılmasını istediğim bir makyaj yapıldı, takma kirpik takıldı. Makyajımda genellikle MAC kullanıldı.
 
 
 
Kuaförde işimizi hallettikten sonra fotoğraf çekimi için Yıldız Parkı'na geçtik. Sevgili eşimin arkadaşı ve eşi fotoğrafçılık konusunda deneyimli ve eğitimlilerdi, onları tercih ettik. Henüz fotoğraflarımızı teslim almadık ama harika pozlarımızın olduğuna inanıyorum, oldukça keyifli geçti.
 


Arabamızın önü defalarca kesildi. Bazıları oldukça inatçıydı, yol almakta epey bir zorlandık. Benim araba süsü olarak yaptığım bebekleri görüyorsunuz..
Arabamızın arkası da çok güzeldi. Ama dediğim gibi tüm resimler fotoğrafçımızda..
 
 
Evden çıktığım o an, babam ağladığında koyverdim kendimi, hiç ağlamam diyen ben tutamadım gözyaşlarımı, nasıl acıklı bir durumsa ağladıkça ağlayası geliyor insanın sanki bir daha o eve gelmicekmiş, ailesini bir daha hiç göremeyecekmiş gibi. Oysa ne saçma bulurdum bu ritüeli..
 
 
Düğünden sonra merakla okuduğumuz ve neticesinde beni birkez daha ağlatmayı başaran anı defterimize sevdiklerimiz o kadar güzel şeyler yazmıştı ki...
 
 
 
 
 

İnsan tüm sevdiklerini bir arada görünce, hele de kendisi için tarifsiz  bir mutluluk, heyecan yaşıyor. Ama o büyük heyecana rağmen herkesin önünde, sıra arkadaşından tut patronuna kadar mikrofon elimde içli içli sevdiğime bakıp şarkı söyledim ben.

 
 
 
 
Çiçekler ve dantellerle romantik bir gelin olmayı isteyen ben ve gelinliğim..
 
 
 
Gelinliğimin arkasını özellikle görün istiyorum. Bu gelinliği seçmemde en büyük etkendi belki de kuyruklu ve  çiçekleri olması. Ve sırf arka detayı görünsün diye duvağımı kısa istedim..
 
 
 
 
 
 
Saçım yine kendi tercihim, uzun zaman önce karar verdiğim prenses topuzdu...Çok sade kalmasın diye topuzda ve ön kısımda bir kaç hareket verildi..
 
 
 
 
 
Evet bizim düğün sürprizimiz...
Bir hafta öncesinden stüdyoya girip düet yapmıştık. Sezen Aksu'nun Hoşgeldin adlı şarkısını söylerken ki çoğunu ben söyledim (playback yapsamda) herkes şaşkın ve keyifli görünüyordu :)
 
 
Düğün müziklerimize gelirsek;
 
Giriş Müziğimiz; Melih Kibar - Mesaj
İlk Dans Müziğimiz; Biz söyledik Sezen Aksu- Hoşgeldin :)
İkinci Dans Müziğimiz; Kenan Doğulu - Gelinim
Pasta Müziğimiz; Halil Koçak & Ajda Pekkan - Nikah
 
 
Yalnız bir kez yerimize oturduk ki o da bir iki dakika sürmüştü. Oturmayamı geldik dedim sevdiceğime ve önümüzdeki herkesin çok beğendiği düğün pastamızı, ikramımızı bırakıp attık kendimizi piste...
Resimlerde de gördüğünüz gibi sürekli  bir kopuş halindeyim :)
 
 
 
 
 
 
.
NOT: Resimler elime ulaştıkça bu postu güncelleyeceğim... 
Sevgiler...


29 yorum:

Vildan dedi ki...

çokk tatlı bir gelin olmuşsun bir ömür boyuu mutluluklar dilerimm

sevgilerimle :)

Özlemden dedi ki...

çok güzel bir gelin olmuşsun canım, Allah mutluluğunu daim etsin:)))

İrem GÖKER dedi ki...

Hayırlı olsunnnn <33333

Zeynep dedi ki...

hayırlı olsun tebrik ederim :)

darkolivee dedi ki...

harika bir gelin olmuşsunn
musmutlu bir hayat diliyorum

sevgiler

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm yaa gözlerim doldu benim de ben kesin ağlıcam biliyorum şimdiden :)) çok güzel bir gelin olmuşsun arabadaki bebeklere de bayıldımm :) dış çekimleri bekliyoruz sabırsızlıkla :))

Olmadı Baştan dedi ki...

:( o ağlama konusunu hiç açmıcatın cecii :( :( Ahan da 4 bucuk ay kaldı :( çok güzel görünüyosun sende özellikle dün sana bakmıştım ama hiiiç bişey yoktu sabah sabah görmek sevindirdiii :) Öptüm

SihirliGünlük dedi ki...

Allah mesut etsin canım benim, hep güzel günleriniz hayırlı evlatlarınız olsun. Çok tebrik ediyorum o güzel yanaklarından öpüyorum seni ..

Ebrushka Blog dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar beraber geçireceğiniz güzel bir evliliğiniz olur inşallah, tebriklerr :)

Elidaa dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsunnn ;)

audrey dedi ki...

mutluluklar dilerim..

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Hayırlı olsun,Allah mutluluğunuzu daim etsin inş :) Fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyoruzz :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Mutlulugun daim olsun canım, yüzün hep hep gülsün

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuşsun cnm. bir ömür mutluluklar dilerim.

Unknown dedi ki...

cok güzel görünüyorsun.Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

hepsisatista.blogspot.com

uur bocee dedi ki...

harikaa :) çok güzel bir gelin olmuşsun ömür boyu mutluluklar.. Yeni yeni fotolarını bekliyoruzz merakla :)

nehircce dedi ki...

Maşallah Allah mesut etsin canım.

kozmetikperisi dedi ki...

hayırlı olsun cnm,çok güzel olmuşsun:)

Joey Potter dedi ki...

Çok güzel görünüyorsun. Bir ömür boyu mutluluklar her ikinize de. Hep sevgiyle, aşkla, mutlulukla dolsun kalpleriniz.

Fashion Mini dedi ki...

hayırlı olsun tatlım çok mutlu ol emi..

Unknown dedi ki...

Cok cok ama coook guzel olmussun , ig den takip ettigim icin gelinlik surpriz olmadi , zaten uzun zamandir da blogunu takip ettigimden senin tarzina baska bir gelinlik dusunemezdim .Mutlulugunuz daim olsun..

sevda s. dedi ki...

Mutluluklar canım :)

Unknown dedi ki...

Ömur boyu mutluluklar dilerim guzelim cokkkkkk guzel olmussun

Nisamu Style dedi ki...

Mutluluklar,hep mutlu olun inşallah.:)

senem dedi ki...

bitanemm hayırlı olsunnnn :) prensesler gibi olmuşsunn sen :) mutluluğun daim olsun :)

assortiek dedi ki...

taze gelinim nasılsınn:)çok güzel olmuşsun herzamanki gibi allah bir yastıkta kocatsın sizi:D

éLLa Çiça dedi ki...

anaaaaam kiz sen ne ara evlendin barkladin balayilara gittin soktayim resmen. bayagi bi uzak kalmisim blog dunyasindan. cok mutlu oldum senin adina canim. Allah mutlu mesut etsin. cok guzel bi gelin olmussun. tisörtune de bayildim :) cok öpuyorum tebrikler tekrar

senem dedi ki...

maşallah diyorum! ve hep böyle mutlu ol istiyorum. Çok güzel olmuşsun gerçekten kuğu gibi.
ah benımde sesim güzel olsa isterdim bir şarkıı :D

inciÇiçeği dedi ki...

çok çok mutluluklar diliyorum allah bir yastıkta kocatsın,her şey çok güzel gözüküyor,çok güzel bir gelin olmuşsun:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails