Seviyorum ama neyi? :)

6 Ekim 2010 Çarşamba
Masalda güzel yepyeni bi köşe...
Seviyorummm...ama neyi? :)

Sevdiklerimi yine severek yaşadığım anlara ait resimlerimle paylaşacağım zaman zaman...

Uzun yolculuklarda verilen kahvaltı molalarını...


Ada evlerini ve bu evlere tam da orda sahip olma hayallerini..



Petshopların önünden geçerken burnumu vitrine dayayıp besleyemiyorum bari burda seveyim modunda sevimli hayvanları izlemeyi...



Meyve bahçelerine bir çocuk heyecanıyla dalmayı..


İş çıkışı sevgiliyle yenilen avm yemeklerini...


Ve sahil yürüyüşlerini, tam karşısında oturup dakikalarca öyle bakmayı suya...


S E V İ Y O R U M  !

18 yorum:

nihalasli dedi ki...

Boyle seyler sevilmez mi ya:) nasil guzel geldi o is cikisi yemekleri okuyunca...

çatı katı dedi ki...

hepsine bende bendeee diye haykırmak istiyorum :))

noyumberry dedi ki...

Selamlar..Paylaştığın ve sevdiğin
bu şeyleri bendee çok seviyorum..en çokta sahille ve
ada evleriyle ilgili olanları:)
sevgiyle kal..

MaceraperesT dedi ki...

ada evleri..beni benden alıyor her biri (şiir gibi oldu:))

Sevtap dedi ki...

Bende hepsini çok seviyorum.Birde Şu soğuk hava erken kalkıp sonra 5 dk daha sıcak yatağa girmeye bayılıyorum :D

ŞIKELLA dedi ki...

keyif kadınısın sen
aynı benim gibi

zey0zey dedi ki...

içim gidiyo ada evlerine =(

eylul_enise dedi ki...

yağmur yağdığında battaniyeni dizlerine örtüp kahve içmeyi de seviyosundur sen cecicim çünkü benim aklıma bu geliverdi şimdi

cecilia dedi ki...

nihalaslı; hepsi yaşamımızda bazen görmezden geldiğimiz küçük mutluluklar aslında, detayları seviyorum, seviyoruz demekki ;)

çatı katı; hehe +2 oldu ozaman cnm ;)

Noyumberry; selamlarr,çığ gibi büyüyoyuz, hepimiz birbirimize benziyoruz aslında, aklın yolu bir kalbin yolu da bir dimi, sevgilerr :)

MaceraperesT; şiir gibi evler zaten, hehe aynen ;)

karabıdıkımm; off ne diyosun bende severim o sıcak mayışmış hissiyatı :)

ŞIKELLA; keyfimiz beyde yok valla :) aynen cnm ;)

zey0zey; öyle ya, huzur evi misali inanılmaz bi huzur veriyo düşüncesi bile:)

thales; ımm sevmezmiyim ya bak cnm istedi :)

nily21 dedi ki...

hepsine bayılıyorum bendeee....önemli olan küçücük şeylerin bile tadına varabilmek...

Duygu Fedakar dedi ki...

nilgün dogru sölemiş önemli olan küçük şeylerden zevk almak insanın yaşadıgını hissetmesi gibi güzel bişey yok:) hep böle mutluluk dolu günlerin olur inşallah

Stil Direktoru dedi ki...

Hayattan kareler ve Cecimden masallar olmuş balım :)

Ayshenur dedi ki...

senin doğallıgı içtenliğini yerim ben yaaa!:)bunlarla cıkıo hayatın keyfi vlla cok haklısın cnm:)

cecilia dedi ki...

nilgün; evet hayat bunun üzerine kurulu bir sınav zaten, fazlasını ummak ve şükretmeyi bilmemek küçük mutluluklara haksızlık bence ;)

simon: teşekkürler cnm, evet dert tasa ne varsa uzak olsun hepimizden biz mutluluğu buluruz bi şekilde ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ; benim masalımda sevdiklerime yer var herzaman, mesela sana da :)

Ayshenur ; bende seni yerim cnm çok teşekkürler, avuç içi kadar mutluluk yeter bize dimi :)

Mystery dedi ki...

ben de bi yerlere oturup suya baksam ahh ahhh!

cecilia dedi ki...

Mystery; gel beraber oturup izleyelim, sonra dertleşip derdimizi suya yazıp salalımm enginlere..

Yeşim dedi ki...

Bu köşeyi sevdim ben :) Bana sevdiklerimi hatırlattı. Hepsine ben de seviyorum diyerek okudum. Bir de senin masalını seviyorum ben.

rosein dedi ki...

bayıldım bu yazı dizisine. devamını da merakla bekliyorum =)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails