İçelim biz bi akşam...:)

2 Ekim 2010 Cumartesi


İçmek istiyorum...Rakıyı kokusundan içemiyorum, bira desen bi bardağı zar zor..
Shot desen aman tanrım bir yudumda çarpılıyorum..Vişne votka da olabilir bak..
Ama Meyve kokteyli en güzeli :)
Ve yazdan kalma bi resim...
Yani ben güzel bi mekana  gidip kulağımızın pasını silecek güzellikte bir müzik eşliğinde, hatta eşlik edebileceğimiz bir şarkı eşliğinde, bişeyler içmek, keyifli muhabbet etmek ve braz da kafayı bulmak istiyorum :)
Manyakmıyım yoksa?
:)

Bak o fondaki şarkı da tıpkı bundan olabilir aslında :)

3 yorum:

gençbiranne dedi ki...

:)))

Mystery dedi ki...

ben de gelicem içmeye

Yeşim dedi ki...

İçelim kuzum. Geçen hafta niyetlendim içip kafa bulmaya evdeki şarap tatlı şarapmış :/ Erteledim mecburen, iyi bir şarap alıp güzelce içicem :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails