Hanimiş benim cici ceketim :)

10 Ekim 2010 Pazar

Bu hem klasik hem spor kombinlerde, hem iş hem özel davetlerde,mekan zaman tanımayacak şekilde kullanabileceğim güzellikte (amma övdüm ) mevsimlik ceketi 10 TL'lik askılıktan seçtim Fatih'te bir dükkanda. 2 tane kalmıştı. 38 bedeni kapmışım farketmeden, hiç denemeden tereddütsüz aldım, yok yok olur bu dedim, göz kararım iyidir, eve gelince ilk iş (etiketi bile sökmeden :))baktım ki üzerimde gördüğünüz şekilde cuk oturdu, yaşasın oldumm :)Kısa kollu kışlık elbiselerimle kombinlemeyi düşünüyorum daha çok.

17 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

güle güle kullan canım,üstüne dikilmiş gibi cuk oturmuş ve çok şık

mavi dedi ki...

güle güle kullan canım ;)

Unknown dedi ki...

çok tatlıymış cnm karlı bi alışveriş olmuş güle güle kullan:)

cecilia dedi ki...

Sochic; çok teşekkür ederim, bende bayıla bayıla aldım :)

mavi; çok teşekkür ederim cnm ;)

Benden Bişeyler; daha güzelleri sizlerin olsun, evet karlı oldu mesudum, teşekkürler cnm :)

eylul_enise dedi ki...

valla çok şık bir sürü para verip uyduruk bir şey almaktansa al sana taş gibi ceket alkışşş

moda_kesh dedi ki...

10 tlmi inanamıyorum çok mesut olmalıısn blogdaşım güle güle kullan

Adsız dedi ki...

Çookk güzell çok yakışmış güzel günlerde eskit canııımm:)))

.ankara düşleri. dedi ki...

güle güle kullan canım.valla çok şık:)
hem de hesaplı :))

Yeşim dedi ki...

Güle güle giy tatlım. Hem şık hem hesaplı :) solo reklamının sloganı gibi oldu ;)

Sevtap dedi ki...

Gerçekten çok güzel ve kullanışlı canım güle güle kullan.

nihalasli dedi ki...

Ceket harika duruyor.Ben de dun bu desende zincirli canta gordum.10 lira da cok iyimis ,sansina;)

gunesyuksel dedi ki...

cok afilliymiş hakkat.. yakısmıs bebeeeme.. :)

üzüm kuşu dedi ki...

canım güle güle kullan çok güzel hem de çok ucuz yakışmış tatlım::)

cecilia dedi ki...

thales: herşeyin hesaplısı ve güzeli de biyerlerde var cnm,buluncada kaçırmamk lazım, daha güzelleri sizlerin olsun :*

moda_kesh: yani aşk yaşiorum desem yeridir, teşekkürler :)

NahaPerfectDay;hehe o kadar sevdimki eskitmeyi düşünmüyorum, sağol tatlım :)

.ankara düşleri.; beğenmene sevindim cnm teşekkürler ;)

Yeşim; hehe aynen öyle şekerim çok teşekkür ettim :*

karabıdıkım; çok teşekkür ederim cnm daha güzelleri senin olsun ;)

nihalaslı: ne diyosuuunn nerde gördün acep :) evet tam şanslık bi durum oldu aradığımı buldum resmen :)

gunesyuksel; güzel gözlerin için teşekkürler bebeim :*

cemre; teşekkürler tatlım :)

rosein dedi ki...

ohh nasılda tutturmuşsun bedenini.güle güle kullan. fatihe hayırlı bir sebeple mi gittiniz yoksaa =))

Mystery dedi ki...

karlı alışverişlerin insanısın ceciciim, güle güle giy :))

cecilia dedi ki...

rosein:aşk diyorum ya cnm ilk görüşte bana uygun olduğunu anladım hehe :) hayırlı cnm yani gezmek maksadıyla :)

Mystery: valla ya seviyorum bu yönümü, teşekkürler cnm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails