Alışveriş Seansları...

23 Aralık 2010 Perşembe

Beyoğlu İş Merkezi Ganimetlerim..
İstiklal'e gittiğimde uğramadan edemiyorum. Çünkü çok hoş ve çok uygun şeyler buluyorum her defasında.
Bu şirin bluzu 5TL'ye aldım. İnce yumuşak ve ciddi kaliteli bir kumaşı var, zaten etiketi filan yerinde. Danteli, fiyonku, kolları sevdiğim detayları oldu.
Krem rengi tonlarında bir etekle çok güzel kombinlenebilir. Kotun üstüne bile giyerim ben bunu. Ama tiril tiril hissiyatta olduğu için azcık havaların ısınmasını beklicez :)



Ve bu harika elbise sadece 10 TL'ydi. Askıda bedenleri de mevcuttu. İş için aldım daha çok ama düğün, dernek her türlü gideri oluyor bu elbiselerin, gardropta dursun ;)



Ve yine Eyüp Sabri Tuncer.
Bu kampanyayı seviyorum..Daha önce aldıklarımı burda görebilirsiniz.
Bu sefer iki set aldım, ikisi de yeşil renkte çıktı şansıma.
Ama ikisi de yeniyıl hediyesi olacak. Biri halama, diğeri arkadaşıma :)
Kokularını sevdim, fena değiller..Umarım sahipleri de sever..:)


Nail art ojelerimi bugün flormar standına göz gezdirirken alayım artık şundan dedim.
Denicez, bakalım birbirimizi sevecekmiyiz, anlaşacakmıyız görcez.. :)

11 yorum:

noyumberry dedi ki...

çok şık canım:)güle güle giy..
Ben de ist gelince beyoğlu iş merkezine ve terkosa uğramadan edemiyorum..Güzel şeyler denk düşüyor..Sevgiyle kal..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hepsi cok güzeller hayırlı olsun saglıkla giymen kullanman nasip olsun sekerim. Elbise en güzeli sanki dimi (:

Adsız dedi ki...

cok güzellermiş güzel günlerde giy :)Şu Eyüp Sabri Tuncer den almayan bi ben kaldım galiba nasıl iyimi alsam mı bende :)

madammoda dedi ki...

Şaka olmalı bu fiyatlar, çok güzelmiş cicilerin güle güle giy tatlım ;))

cecilia dedi ki...

Noyumberry: Evet gidilmeye değer yerler gerçekten, beğenmene sevindim cnm, sevgiler..

♥pemb€sinti♥ : ah ahh hepsi benim çocuğum gibi dermişim, evet elbisenin yeri ayrı tabi, teşekkürler cnm :)

Benli Begonya: Valla ben çok memnunum, üstelik fiyatı oldukça makul olduğu için denemeye bile değer yani.

madammoda: evet ya şaka gibi, yüz güldürüyor o yüzden :) teşekkürler cnm ;)

üzüm kuşu dedi ki...

canım elbiseni giyy hemen fotola çok şirin gözüküyor:)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

tatlım güle güle kullan cicilerini ben de est'den 3 set aldım çok tatlılar:) tropical fruits nasıl? aklım kaldı

aşgaane dedi ki...

elbisen çok güzel ana fiyatı çok daha güzel:) güle güle giy canım...
ya benne terkosa ne beyoğlu iş merkezine gittiğimde bulamıyorum pek bişey... bu konuda şanssızım:(

Mystery dedi ki...

sen alışveriş canavarısın buldum ben senin adını :)))) allah daha çok para versin, daha çok al :)))

Stil Direktoru dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini

Duygu dedi ki...

güzel günlerde kullan canım benim,hepsi birbirinden güzeel...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails