Ayna Önü..

20 Aralık 2010 Pazartesi

En sofistiki bile aynıdır...
Kadınlardan bahsediyorum..
Bütün kadınlar aynı yerde buluşur.
Güzel ve bakımlı olmayı umursar. Bunu ona hatırlatan kişiye de sempati duyar :)
Böyle değilmiyiz biz, hani yalansa yalan diyin :)



Makyaj yapmak 8. sanat. Ne kadar icra edebiliyoruz o ayrı :)
Ama can sıkıntısına ve kendini iyi hissetmeye bire bir..Çikolata yoksa tavsiye edilir yani :)

Gri gökyüzü mavi deniz...
temalı makyaj yaptım :)




Yeni Alix Avien Ojelerim..







Bu renge doktor yeşili dedim ben, hastahane yeşili de denebilir :)
Ama çok diikkat çekici olduğunu belirteyim , iş arkadaşlarım arasında espri konusu oluyor :) Ama ben seviyorum böyle orjinal renkleri :)

12 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm makyajın çok güzel olmuş,bu arada kirpiklerinin uzunluğuna hayran kaldım maşallah :)

cecilia dedi ki...

kozmetikperisi: beğenmene sevindim cnm, teşekkür ederim eh idare eder diyelim :)

kumsepeti dedi ki...

:):) o yeşilden benimde var dikkat çekiciliği konusunda haklısın aldığımdan beri sadece bir kez kullandım ben pek ısınamadım renge:)

Leah dedi ki...

Alix Avien'in yeşili bende öyle durmadı ya, 1 kere sürdüm bıraktım bi köşede duruyor şimdi. Bende resmen sümük yeşili gibi durdu. Sende negzel olmuş ceci!

cecilia dedi ki...

kumsepeti: aslında çok şahane bi renk değil ilk bakışta ama yabana atılır bir renk de değil bence moda olmayı bekliyor olabilir :)

Leah: cnmm ben o rengi aldırana kadar kaç kat sürdüm :) bide görntü telefonla çekildi tam rengi vermemiş olabilir..

ela dedi ki...

altın rengi olan oje super :) numarasını paylaşır mısın ?

Büyümeyen Çocuk dedi ki...

Makyajın çok güzrl olmuş benim kadar kötü makyaj yapan biri için bayıldım doğrusu hemen denemeye gidiyorum

cingifilli dedi ki...

ay ojeni sevsinler kuzummm:)ne güzel yeşili var öyle

cecilia dedi ki...

elacım unutmuşum eklemeyi eve gidince numaralarına bakıp eklicem sevgiler..

Büyümeyen Çocuk: çok teşekkür ederim yorumun mutlu etti beni aslında bu konuda bende acemi sayılırım ;)

cingifilli: hehe acaip bi renk işte, beğenmene sevindim tatlım :)

üzüm kuşu dedi ki...

ben o sanatı hiç beceremeyenlerdenim::) hastane yeşili ojeni de çok sevdim söylemeden edemiycem:)

Mystery dedi ki...

makyajların bi de temaları var yaa :)) bomba bu kız :))) süper yapıyosun ama bu bi gerçek :))))

C.e.m.r.e. dedi ki...

o doktor yeşili değil bi kere nane yeşili :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails