Naaptım Bennn? :)

26 Aralık 2010 Pazar
Daha fazla bekleyemedim hemen faaliyete geçtim..
Kırmızı mırmızı diyoruz da mora sempatimiz de az değil hani, ikisini birden idare etmek benimkisi :)
O yüzden nimodan mor malzemelerin olduğu paketi almıştım. Bendede vardı mor boncuklar..Yüzük aparatlarımla şipşak yüzük yapıverdim..






Bu da cameolu yüzüğümüz. Vintage havası versin diye kırmızı tül ve siyah kurdaleyle destekledim..Bilmem güzel oldu mu? :) Tırnaklarım nail art hevesiyle coşan  ama beceremeyen benim eserim. Sevmedim nail artı, benlik değil şekil a da görüldüğü gibi  :)


Bunlar da daha önce yaptığım yine mor renkte bileklik, küpe, yüzük takımı..
Etraf takıyla doldu taştı, yaptıklarım, aldıklarım filan derken.. Ama hediye edicem ve yine yeniden yapmaya devam edicem. 

Sonuç olarak çok mükemmel olmasa da  bişeyler üretmek güzel.. :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

eneeemm kırmızı cameolu yüzük number one olmuş beybii :)))

mavi dedi ki...

:) ellerine sağlıııkk

aşgaane dedi ki...

mor yüzükler harika olmuş ellerine sağlık canım:) ya bi de el becerim yok diyodun, kendine ne büyük haksızlık etmişsin! ;) çok ciciler, ojeyle de pek uyumlu:) güzel günlerde kullan canım:)

Nimo dedi ki...

Pek begendim ceci bide yapamam diyordun =D

cecilia dedi ki...

NahaPerfectDay: o aslında broş olacaktı ama aparatım yoktu yüzük oldu, hevesim geçince broş olabilir cnm teşekkürler :)

mavi: sağol tatlım :)

hayatgüzel: yaa gereçektenmiii? :) beğenmenize sevindim ya ne bilim yapioruz bişiler ama beğenilmesi ayrı güzel :)

NİMO: ooo üstat sen beğendiysen tamamdır ne diyim teşekkürler cnm çok zorlanmadım ama :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Bence harika olmuş tatlım devamı gelmeli:D

moda_kesh dedi ki...

çok güzel çok şirinler şekerim kurdelalrı yakmayı unutma olur mu :)emeğine sağlık

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel olmuşlar canım, bayıldım, ellerine sağlık. Güle güle kullan.

SvGLove dedi ki...

Cameo yüzük kırmızı ve siyahla tam bir gotik vintage olmuş!Bayıldım Cecilia'cım:)

tarih84 dedi ki...

çok kokoş göreüm seni fıstık:))
mor demişsin ama yine kırmızıdan vazgeçememişsin:))

Yeşim dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar kuzucuğum ellerine sağlık. Ben de cameolu yüzüğe bayıldım. Mor oje de yakışmış güzelime :)

NiLaY dedi ki...

kırmızı ve cameo süper ikili :)

Mystery dedi ki...

bence süperrr :)) benim bunları yapmak aklıma bile gelmez :))) eline sağlık marifetlisin vesselam :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails