Karlar Düşer Düşer Düşer Ağlarım...

10 Aralık 2010 Cuma


Hava buz gibi.Biraz önce kar atıştırıyordu.
Ofise babam bıraktı sabah. Kapıdan içeriye girene kadar geçen 1 dakikalık süre zarfında bile iliğim kemiğim dondu diyebilirim. Niye ben de diğer insanlar gibi kışı sevemiyorum?
Millet göbek atacak nerdeyse kar  yağıyor diye.
İtiraf ediyorum sadece çocukken severdim. Çünkü okullar hep tatil edilirdi bu yüzden. Ve kartopu oynamak, kardanadam yapmak bir çocuğa oldukça zevk verirdi.
Şimdi ise karın benim lugatımdaki anlamı "hayatı felç etti" "metropel köye döndü" tarzı gazete manşetleri..
Bir de "akşam işten eve nasıl dönücem", "inşallah kayıp düşmem" endişeleri.. 

Bugün Cuma. 2 hafta aralıksız çalışmadan sonra bu tatil ilaç gibi gelecek. Saat 11'e kadar gerine gerine, mışıl mışıl ve daha binumum zevkte uyumak istiyorum. Alışveriş de yapmam lazım aslında. Ama dışarı çıkabilmeyi göze alabilecekmiyim emin değilim.

Ve haftasonu..Pazar günü..Güzel bi gün olsun..Hava bu kadar soğuk olmasın, kar da yağmasın, lütfeeeeeen... :(

harika bişey..  dinleyelim içimiz ısınsın :)

3 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

şarkı acayipti :)

Miss Sensible dedi ki...

Yaa ne güzel kar yağıyomuş oralara. Ben buralara yağsa diye bekliyorum, ama yağmurdan başka bir şey yok :)

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥ : iyi gelmiştir umarım :)

Miss Sensible: yağdı ama tutmadı :) valla yer değiştirelim o zaman zira pek memnun değilim bu durumdan :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails