Kendime Hediyelerim..

27 Aralık 2010 Pazartesi
Aralık ayı, herkesden fazla hediye ayı benim için. Üstelik Ocak ayının ilk gününe hediyeleşme ve iki doğumgünü sığdırılırsa yılbaşına kadar haldır haldır hediye arayışlarına girilmesi kaçınılmaz oluyor.
6 kişilik bir hediye alma aktivitem var Cuma'ya kadar, 3ünü hallettim, şükür.
Ama kendimi hiç ihmal etmiyorum :)



Renklere gel :) Ah benim çingene ruhum. Gerçi etekle fuşya bluzu kendime değil arkadaşıma hediye aldım.
Yazı hayal ederek kendime aldığım sarı bluzun tonu biraz daha açık cart, yani resimdeki kadar değil :)
Mango indiriminden yararlanmamak olmazdı. Fiyatlar resimde belli olduğu üzere şahaneydi yani ne diyim..Hala yararlanmadıysanız elinizi çabuk tutun. Ben Starcity Avm'de gayet hoş şeyler bulabileceğinizi umuyorum..

Ne zamandır böyle bi kolyeye ihtiyacım vardı. Siyah, şık ve açık boyunda asil durabilecek muntazam kurtarıcı bir kolyeye. O kadar kolyem var tam böyle tarif ettiğim gibi bişiyim yoktu. Koton da bulunca atladım tabiki..

Taşıra taşıra sürmüş olduğum flormar 413 numara sütlü kahve ojem.
Ben bu renge, bu ojeye bayıldım bittim diyebilirim.
Şuan önceki gün sürdüğümden daha hoş duruyor tırnağımda, e kenarlarını da silince tabii güzelliği çıktı ortaya :) üstelik hiçbi bozulma, çizilme olmadı. Ojelerimi bundan sonra flormar standından alıcam, kozmetikçilerde sepete konulmuş olanlar aynı kaliteyi vermiyor..


Evet cnm ben hiç büyümicem.. :)
Tanıştırayım bu bebenin adı bobo..Evet bizim golcü bobo isim babası :)
Nt kitabevinin önünden geçerken gördüm bu maskotları.
Böyle melül melül bana bakıyordu. Gel bakim sevim seni dedimm, sen ne şirinsin öyle..
E bjkyse koy sepete durumları..
Fbli, Gslisi filan da vardı, sevdiklerinize şirin bir hediye alternatifi olabilir bence...

İşte bu kadar.

Yılbaşına 5 güncük kala; Herkese iyi haftalar diliyorum..

14 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ojenin rengini sevdim hediyelerde çok şık ve beşiktaşlı boboyu çok sevdim bir galatasaraylı olarak:)))))))

Adsız dedi ki...

oje ve besiktasli bebek favorim :)) gule gule kullan hepsini ...

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

hepciği çok güzelde kolyeye bittim süper zaten kotonun herbişiyi güzel

cecilia dedi ki...

moda_kesh: teşekkürler bitanem beğenmene sevindim :)

enk: favori onlar olacak gibi, bende çok sevdim, sağol cnm :*

cecilia dedi ki...

moda ve hobi perisi : dimii, kolye cidden güzel ya, resimde sönük kalmış :)

Ayshenur dedi ki...

yalnız bobo cidden cok mahsun bakıyo cnm yaa dönup dönup ona baktım:O :p güle güle kullan hayatım:)

Ayrıca mutlaka kendimi hediyelendiriyorum bnde cnm ya:p olmazsa olmaz bnde paylaşıım mangocumdan aldıklarımı bi ara;)

cecilia dedi ki...

Ayshenur : güle güel sever bakarım ben ona cnm :) paylaş paylaş meraklandım bende şimdi :)

esra altunkaya dedi ki...

aman aman pek ciciler. güle güle kullanılsın hepsi cnm :*

Joey Potter dedi ki...

Ne şirin ciciler almışsın canım. İyi günlerde kullan. Bu arada şimdiden iyi yıllar diliyorum :)

Duygu dedi ki...

canım cicileri toplamışsın amaan nede iyi etmişsin:)Büyüme hiç büyüme zaten insanlar içindeki çocuğu yaşattığı müddetçe daha insan bana göre..Sen böyle çok tatlısın...

cecilia dedi ki...

xesrax : saol cicim :*

Joey Potter: teşekkürler tatlım daha cicileri senin olsun, sanada mutlu mesut yıllar :*

Duygu: Haklısın kuzum, aynı fikirdeyimm, seni seviyorum, teşekkürler muak :*

Stil Direktoru dedi ki...

FB desemde bebek yüzünden hiç büyüme diyorum güle güle kullan cicim

cecilia dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ: Fb ikinci takımım edim bay ımm tarafından :) sağol cicim, öperim :*

my pink world dedi ki...

bende sık sık kendime hediyeler alıyorum çok şeker şeyler almışsın güle güle giy

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails