Av Mevsimi Bitmemeli...

18 Aralık 2010 Cumartesi
Geleneksel gribimizi de geçiriyor bulunuyoruz, hah! Herşey ne kadar olağan, ne güzel :)
Kulaklarım uğulduyor, ağzımın tadı yok, burnumm çeşme misali, çektikçe içime soğuk hava kaçıyor sanki, rüzgarlar üfürdüyor beynimde, gözlerim kızarmış, başım ağrıyor. Herşey tam beklenildiği gibi, gayet normal! Sonra kışı, soğuğu sev derler...Neyseee diyorum dominant gönül modunda..

Gelelim sadede..Av mevsimiine gittikkk.. Beğendikmi beğendik! Oyunculuk, kurgu, karakterler, senaryo, sahneler, akıcılık gayet iyi. Ama filmden çok dizi olacak alt yapıda duruyor. O yüzden millet kopukluktan, havada kalan sorulardan bahsediyor. Bence olay gayet açıklayıcı bitti, polisiye olarak yani, cinayet çözüldü, katil belli oldu, nasıl ne neden işlendiği aktarıldı seyirciye, tatmin de ediciydi, sorun yok. Ama bizim insanımız diğer insanların hayatlarını merak eder. Özel hayatlarını yani, özellikle sevdikleri ana karakterleri bırakmak istemezler yani orda. O nasıl oldu, o mutlu olabildimi, cinayeti çözdü ama şuna ne oldu gibi. Bu yüzden aklında soru işaretleri kaldı, eleştirdiyse de bu yüzden eleştirdi. Genel anlamda gayet iyi bir filmdi çünkü. Ama gerçekten bu dizi olmalıydı Çok da bomba olurdu hani biraz daha aksiyon sahnelerine de yer verilip tv izleyicisiyle buluşsa. Klasik polisiye tadında ama o kendi halinde gibi görünen ama etkili, izlenir hayatları olan insanları kah dramatik kah esprili sahnelerle devamlı olayların içinde sürüklemeli, görmeliydik. Tabii ölü vermeden (!) Spoiler oldu mu bilmiyorum ama olmadı diye düşünüyorum. Kesinlikle gidip görülmeli. Ve şuna kanaat getirdimki Şener Şen'i, Cem Yılmaz'ı beyaz perdede daha sık görmek istiyorum ben...

8 yorum:

eylul_enise dedi ki...

ne tesadüf biz de dün av mevsimine gittik gerçi çok uzun olduğu için bacaklarım mahvoldu 8,5 aylık hamile için malesef eksisi bu :)))))))))) ama ben de beğendim en azından kaliteli bir oyunculuk vardı şener şen kesinlikle çok daha fazla filmde oynamalı sadece melisa sözenin oyunculuğunu iyi bulmadım bu filmde o kadar gayet iyiydi

cecilia dedi ki...

thales; evet cnm baya bi uzundu valla benim bile sırtım belim ağrıdı kaç saat otur otur, aradada çok acil bi durum yoksa kalkmayı sevmiyorum, melisa sözen konusunda haklısın, başka biri daha iyi oynayıp o duyguyu verebilirdi zaten cem yılmazla pek yakışmamışlar..

Guz dedi ki...

ben filmin konusundan cok salonun doluluguna bakarim.gitmek istedigimiz iki film vardi turist ve av mevsimi.turisti kesin gorcektik ama av mevsimi icin salonlarin doluluguna baktim,bizi pek yaniltmadi salon.kadro ne kadar guzel olsada dizi tadinin oldugu giden arkadaslarca soylendi :)

Ayshenur dedi ki...

dimi cnmm yaa begenmeyen bundan begenmio haklısın vlla..Olaya fazla kaptırılıo galba karakterlerle özdeşleşilio..Ama dizi olsa baymazmıydı ya sence?bide bn polisiye hiç bi diziyi n izlerimm nde severim vrya:o

Zeynep Şeker dedi ki...

kesınlıkle bende Şener Şen'i ve Cem Yılmaz'ı daha cok ekranda görmek istiyorum !

cecilia dedi ki...

Missy: Evet nerdeyse filme bilet bulamıyorduk, popüler olduğu için rağbet çoktu ama kesinlikle dizi tadında ;)

Ayshenur: cnm ben pollisiye dizilerini severim ama bu hem polisiye tadında hem de biraz hayattan kesitler olacak, şener şen emekli olsun ama ramiz dayı gibi akıl hocalığı falan yapsın cem yılmaza, böle değişik hoş bişi çıkabilirdi :)

Zeynep Şeker: yanii dimii, aklın yolu bir :)

Unknown dedi ki...

HI! my name's martina and your blog is wonderful!
I'd like you visit my blog and if you want...follow me! ^^
I wait you and your tips! kiss kiss
marti
Glamour Marmalade

Unknown dedi ki...

cem yılmaz ölurken bıle benı gulmekten kopardı ya bende cemı sureklı ızlemek ıstıyorummm

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails