Nimı Stylo'dan Aldıklarım..

25 Aralık 2010 Cumartesi



NİMO..Bilmeyeniniz var mı bilmiyorum ama; Şu şeker kız hani..
Cidden de çok şekermiş. Bana benziyor. Neşesini taa uzaklardan, görmeden hissedebiliyorum. Bir de becerikli ki sormayın, ne güzel şeyler döktürüyor öyle, hayran kaldım..Pasajına girip malzeme aldım, nasıl ilgilendi, nasıl tatlı dilli bilseniz..

Ve bir günde elime geçti kargo..İşte aldığım ciciler. Onunki kadar güzel şeyler yapamayacak olsam da kendi çapımda hoş bişiler icra etmek istiyorum bunlarla.
Siz de ondan ciciler ve sıcak elektrik almak istiyorsanızz işte buraya bakabilirsiniz..
Teşekkürler Nimo bu vesileyle tanıdım seni, içtenliğin için ayrıca teşekkür ederim ;)

9 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Sıcak elektrikçi Nimo:D

cecilia dedi ki...

inanirsakolurbence; yanii artı kutbu :))

Nimo dedi ki...

Hahaha elektrikci ne kadar dogru bi tespit evet seym bunu bi tek sn biliyorsun =D tedas =P ceci canımsın ya hemen de paylasmissn,eline gecer gecmez foto cekip birde post yazack taakaatı bulabiliyorsan kendinde ben senden has bi performans bekliyorum latin guzeli

moda_kesh dedi ki...

cecicim bakalım neler yapacaksın :))
heyecanla bekliyorum

* - *

cecilia dedi ki...

NİMO =) cnmm heyecanlandım hemen çocuklar gibi şendim görsen, inşallah bakalım sana layık olmaya çalışcam :) mercii :)

moda_kesh :inan bende merak ediyorum cnm neler çıkacak :)

Unknown dedi ki...

çok minnoş gözüküyolar süparsonik tasarımlarını paylaş bizimle tatlım:)

Büyümeyen Çocuk dedi ki...

Ne tasarımlar çıkıcak bilmiyorum ama sıcacık ve hoş şeyler çıkacagından eminim

Atolyekedi dedi ki...

Hepsi çok güzel ve heyecan verici...
Merakla bekliyorum canım.

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: seve seve, teşekkürler :)

Büyümeyen Çocuk: inşallah cnm, sevgiler..

AtulyeKedi: cnm benimm teşekkür ederim bakalım..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails