Ve Ceci Doğar.. :)

13 Aralık 2010 Pazartesi
Her geçen gün daha büyük ızdıraplar getirirken,
Ve yaşlanmanın dahi duracağı o anın fikri aklımızı kurcalarken,
Her bir adımın yere daha sağlam basması gerekliliği arz-ı endam buyururken,
Gözlerimiz henüz tanıştığımız karşı cinsin öncelikle parmaklarına bakarken,
Omuzlarda taşınan o iki meleğin defterleri milli kütüphane olma yolunda ilerlerken,
Arkamızda bıraktığımız bitirilmemiş işler sayısı artadururken,
N’olurdu on sene sonra doğsaydım nidaları alıp başını giderken,
Beğenilen şarkıların metronomları giderek yavaşlarken,
Yani yaşlanmak ve büyümek olgularının birbirine yakın olan anlamları farklılaşmaya başlarken,
-ki sanırım yirmili yaşların ortalarına denk gelir

İyiki doğdum bak 25 oldum.

Velhasıl efenim..

Bugün benim doğumgünüm..Nice Mutlu Yıllar Bana :)feliz cumpleanos! 


Pastamız da çok şeker öyle değil mi? :)

Bu pastayı ve bu şarkıyı bir arkadaşım mail atmış..Koptum sabah sabah :)

40 yorum:

reyhane dedi ki...

25 ne güzel bir yaş..Kutlu olsun

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyiki dogdun nice yıllara hayatım

esra altunkaya dedi ki...

iyiki doğdun cnm..

SvGLove dedi ki...

Nice çeyrek asırlara canım:))
Mutluluk, sağlık, huzur, şans, başarı
hep seninle olsun;)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllar cnm. İyi ki doğdun! <3

MaceraperesT dedi ki...

evet kesinlikle 25 güzel bir yaş .keşke o yaşımı tekrar verseler:)söylemesi de güzel...yirmibeş:)
nice yaşlara..

aşgaane dedi ki...

doğum günün kutlu olsun tatlım. yeni yaşında herşey gönlünce olsun:)

senem dedi ki...

nice nice güzel yıllara

hepi bört dey tu yu canım :)

.........n........ dedi ki...

Nice sağlıklı ve hayırlı yaşlara erişesin. Mutluluktan salya sümük ağlayasın. Bütüüün dertlerinden tez zamanda kurtulasın. İİNNNŞALLLAAHHH

öpüyorum

mughetto dedi ki...

ceciiiiiiii, nice nice seneler dilerim tatlım sana :) Hep mutlu ol, gülen yüzün solmasın.

Burcu Çalışkan dedi ki...

nice güzel yaşların olsun :))

rosein dedi ki...

doğum günün kutlu olsun cnmmm.nice mutu yaşlara.

üzüm kuşu dedi ki...

kuzumm doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere

Asahhara dedi ki...

Nice mutlu yıllara..

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun ^.^

Adsız dedi ki...

sağlıklı,mutlu, sevdiklerinle beraber nice yaşlar dilerimm:)

cecilia dedi ki...

reyhane ♥pemb€sinti♥ xesrax SvGLove //SECHHILL\\ MaceraperesT hayat güzel senem sefa neslinnce mughetto Burcu Çalışkan rosein cemre αѕαннαяα Nyuu ·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠·; çok teşekkür ederim hepinize iyiki varsınız :*

mavi dedi ki...

:))
düşündüm kiii iyi ki doğmuşsun canımmmm

kitchenart-ist dedi ki...

Merhaba doğum gününüzde bloğunuza ilk yorumunu yapıyorum, ne hoş:)
Mutlu yıllar size...
Sevgiler

moda_kesh dedi ki...

iyiki doğdun cecicim allah uzun sağlıklı mutlu ömürler nasip etsin

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

canımmmm benim ilk blog arkadaşım iyiki doğdun canımm tüüüm istediklerine kavuşup mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle! nice yıllara:)

cecilia dedi ki...

mavi
kitchenart-ist
moda_kesh
Fashion design by CnS {Cns'design}
Çok teşekkür ederim arkadaşlar kusura bakmayın bu kez tek tek cevap veremiyorum bugünlük beni mazur görün olurmu :)

Judy Abbott dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun cecilia:)

eylul_enise dedi ki...

iyi ki doğdun böyle hayat dolu böyle kıpır kıpır sağlık dolu en önemlisi huzur dolu bir hayat diliyorum tüm dileklerinin kabul olması dileğiyle

éLLa Çiça dedi ki...

naif, ince ruhlu, agirbasli cecilimiz cizgini bozmadan inancla,gururla ve imanla ilerle yeni yaslarinda da.. mutlu kal, iyi kal. sevgiler.

Duygu dedi ki...

tatlımm iyiki doğmuşsun:)Mutlu mutlu nice yıllara...yeni yaşında hep daha mutlu hep daha sağlıklı hep daha başarılı ve hep daha aşık olman dileğiyle....
Kocaman kocaman sevgiler ve öpücükler benden sana...

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

iyi ki doğdun ceci:) nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllara inşallah:D
sevdiceğinle ve ailenle:D

cecilia dedi ki...

Judy Abbott
thales
éLLa
Duygu
hande ne yapıyor?
Çok teşekkürler kızlar, bu güzel sözleriniz ve temennileriniz için, iyiki tanımışım sizleri :*

deZZyGum dedi ki...

nice yıllara ceciiii(: yazılarını okuyup keyif çok aldığım bloggerlardan birisin daha nice nice yazılara inş(:

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canımm :)

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim hastalık durumları nedeni ile yoktum tam gününde gelmişim nice yıllara sağlıkla öperim

tarih84 dedi ki...

iyiki doğdun fıstık:))

L@febesi dedi ki...

iyiki doğdun canım nice yaşlara sağlık ve mutlulukla:)

Adsız dedi ki...

canım benim ne güzel bir doğum günü şarkısıymış o bayıldım vallahi:) Nice nice mutlu senelere güzelimmm, umarım yeni yaşınla birlikte sağlık huzur mutluluk eee olmazsa olmaz birazcıkda para lazım dimi:)Hepsi senin olsun canım benim. seviyoruz seni...

Demet / Demetoloji dedi ki...

İyi ki doğdunnn :) Şans, mutluluk, sağlık, iyi olan ne varsa yanında olsun :) Doğum günlerimiz de yakınmış birbirine *_*

sophie'nin dünyası dedi ki...

oh oh ne çok aralık doğumlu bloger varmış( benim gibi )
:)
mutlu umutlu huzurlu güzel güzel yaşlara inşallah...

cecilia dedi ki...

deZZyGum
prettyflowery
ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
Sibella
tarih84
L@febesi
jeliboncuk
Cheerful Demet
sophie'nin dünyası

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler kızlar, yorumlarınız ve dilekleriniz mutlu etti beni, sevgiyle kalın :*

pofiş♥ dedi ki...

yoktum buralarda cecim kusura bakma :/

iyiki doğmuşsun nice güzel yaşlara...:)

cecilia dedi ki...

pofiş♥: önemli değil bebişim, çok sağol cnmm, öptümm :*

Yeşim dedi ki...

Yeni yaşını en geç kutlayan olarak blog tarihine geçtim sanırım. Canım benim hayatının en güzel yaşındasın. Yıllar bundan sonra ne yazk ki daha hızlı geçecek. Gelecek kaygıları ve küçük sıkıntılarla günlerini heba etme sakın. Yaşadığın her anın tadını çıkar. İyi ki doğdun. Yeni yaşın bir öncekini aratmayacak kadar güzellikler ve mutluluklarla dolsun :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails