Noel Zırvalıkları...

11 Aralık 2010 Cumartesi

Abartı makyajları seviyorum yerine göre.
Yapması daha zevkli oluyor çünkü.
Beyaz, kırmızı, siyah ve blending yaparken çok az simli sarı aldım fırçamın ucuna.
Böyle bi makyaj çıktı ortaya.
Yılbaşı makyajı diyebiliriz.
Tabi kırmızı rujla tamamlanırsa daha dikkat çekici olabilir :)


Eski bi resmim. Tacım nasıl :)
Ay benden şeytan olur mu ki?
Olmaz bence ya :)


Elma şekeri tadında geçsin yeni yıl...
Yalnız önce şekerini, sonra elmasını, sonra kazığını yemek gibi bi klişelikte espri yapmasın bize. :)  sadece şekerini istiyoruz..

Bugün evde mahsur kalınca saçmalamak kaçınılmaz oluyor tabi..

Benim gibi kaç kişi var acaba. İzlediği reklamın şarkısı diline pelesenk olan :)

Toygar ışıklı'dan geliyor ve back vokalde bendeniz;kırk yıllık hatır sizden kırk yıllık ustalık bizden ateşte açan çiçekler kütahya porselen... :)
Bir diğer favorimm; Sigortalatmak başkaa ergolatmak başkaaa..ergooo!

13 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

Bende abartı seviyorum makyajda vallahi çok güzel olmuş.

Mystery dedi ki...

elma şekerini çok severim :)) senden de şeytan meytan olmaz ben sana diim :)))

cecilia dedi ki...

//SECHHILL\\: hihii bi ortak noktamız daha tatlım beğenmene sevindim :)

Mystery : Bende gizim çok oldu yemeyeli, haha öle cnm ya bende yok o kapasite o karizma :)

lately dedi ki...

Bir türlü şu taçlardam almak fırsat olmadı.... Bahar şenliklerinde çok yeltendim ama tam almak için cesaretlendiğimde bitmiş oluyodu...

cecilia dedi ki...

lately : ben çok seviyorum bu tarz taçları, esprili bir hava katıyor, bide bunun ışıklı versiyonları var, aslında bu bile nerde bilmiyorum kaybettim sanırım, resim eski :)

mavi dedi ki...

dudakların pek güzelmiş maşallah cnm ;)

(böyle de sapık gibi oldu ama söylemeden geçemedim :)))

cecilia dedi ki...

mavi: hehe teşekkürler cnm yok cnm nie sapıklık olsun memnun oldum :)

Serhat! dedi ki...

Bende seviyorum abartılı makyajları! normal kıvamında yapsan daha güzel olacan, millet bakıp asılacak. böyle abartılı yapki çirkin ol böyle. aklım sende kalmaz!

Adsız dedi ki...

canım makyaj süper olmus:) valla benimde agzıma takılır reklam şarkıları örnek:toyo toyota cıkarım senle her yola toyota :)hahah sonrada kendi kendime gülüyorum ne sacmalıyorum ben diye neyse yalnız deilmişim sevindim :)

sophie'nin dünyası dedi ki...

yapabilene ve yakıştırana helal olsun, güzel makyaj.
soytarı gibi olmak var bir de, özenip beceremeyerek, herkesin harcı değil.

cecilia dedi ki...

Serhat! : Aşkım ne diyosun ya :)kızlar beğeniyor işte yeter dimi :)

Benli Begonya: beğenmene sevindim cnm :) haa o şarkıda var tabii yalnız diilsin cnm merak etme :)

sophie'nin dünyası: çok teşekkür ederim memnun etti beni bu sözler :)

Serhat dedi ki...

yayınlayacağını beklemiyordum :)

cecilia dedi ki...

Serhat : şaşırtayım dedim :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails