Bir dönem daha kapanırken...

5 Aralık 2010 Pazar

Senenin bu zamanları yoğun oluruz biz. Geçen sene de aynı zamanlarda aynı süre zarfında ara vermiştim. Şuan hissettiğim; yorgunluk özellikle günlerce topuklu ayakkabılar üstünde acı içinde ama zerafetten ve klasiklikten ödün vermemenin bedeli ve önümüzdeki bi haftanın nasıl geçeceği muamması..Deli gibi çalışmadık tabi ama haftasonumuzu nihayetinde fazla mesai yaparak, evimizden uzakta kalarak ama sıkıntısız kazasız belasız geçirdik.
Hatta keyifli de sayılabilirdi insanların yoğun olduğu iletişimin tavan yaptığı ortamlarda, organizasyonlarda bulunmak.

Özenli sofralarda yemek yedik.
Resmini çekemediğim görsel açıdan da çok büyük zevk veren lezzetli yiyeceklere hayır diyemedim..Aslında sevmiyorum ordovr tabağıyla başlayan ara sıcak ana yemek tatlı vs sonu gelmez servisleri. 5 kilo almış olabilirim... :S




Fuar ortamı işte "ne bulursan onu ye" ritüeli de olmadı değil, fastfooddan da medet umduk tabi zaman zaman..


Otelimiz konforluydu konforlu olmasına ama...


Pek tadını çıkaramadık sadece uyumak için girince...


Abartılmış fiyatlardan nefret ediyorum ve mini bar kullanmamaya özen gösteriyorum ne kadar da cezbedici güzellikte olsalar da. :)


Ve özel bi tören için nacizane hazırlanmış ben..



Ve bu haftasonu buralarda olamdığım için tiffannynin bloggerlara özel etkinliğine katılamadım. Özel oalrak davet ettiklerinde çok sevinmiştim. Ama zamanlama uymadı işte. Aslında etkinliğin gerçekleştiği yere yakın sayılırdım. Ama dedim ya iş mevzu bahis olunca yapacak bişey kalmıyor.. :( Bidahaki sefere diyorum...

4 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Afiyet olsun..Fuar ortamları öyle olur canım.yorulursun,sewinirsin,yeni arkadaşlarla tanışırsın bu yönden güzel.otelinizde çok konforluymuş.sağ salim bitmiş ya şükür cecilia.sewgiler

Mystery dedi ki...

yaa sen ne güzel yerde çalışıyosun yaaa :))) maaşallah maaşallahh diim de nazar değmesin tabii :))

cecilia dedi ki...

MODA GEZGİNİ;sağol cnm evet öyleydi, bitti gitti çok şükür, sevgiler..

Mystery: yaa ne demezsin, dışı seni içi beni yakar :) idare ediyoruz işte cnm,şükür bi işimiz var :)

Yeşim dedi ki...

Allah güç versin tatlım. Yoğun günlerinde kolaylıklar diliyorum sana :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails