"Bir Doğumgünü Masalı"...:)

14 Aralık 2010 Salı

Sıradan bir gün gibi görünüyordu. Aslında doğumgünüm yarındı. Ben bir atraksiyon olacağını anlamıştım da dua etmiştim hatırlarsanız günler önce hava kötü olmasın diye. Nitekim de Tanrı sesimi duydu ve ne kar ne yağmur yağdı Pazar günü.
Hava da aydınlıktı, buhranlı kasvetli sayılmazdı, bir önceki güne göre hele. Ama buz gibi soğuktu, varsın olsun :)

Yine yürüdük. Ama hala İstiklaldeyiz.
Sonra Kumbaracı Yokuşunda bir cafe. Bizimkiler masayı rezerve etmiş, beni bekliyorlardı.Aslında bahçesi güzel diye ayarlamış düşünmüşler ama hava da berbat olunca içerde kaldık.Aaa siz de mi burdaydınızz? :) falan filan, sarıl, öpüş, koklaş :)


Süprizi bilsen de özel hissediyorsun kendini..
Derkenn pastam geldii, hediyelerim geldi..
Resimler anlatsın biraz da..:)





Hızımızı alamayıp ordan canlı müzikli bir mekana geçtik. Eğlendik, içtik, kadehlerimizi bana kaldırdık :) oynadık, muhabbet ettik..:)



Hediyelerimin hepsi çok güzeldi, çok beğendim. Zaten bana göre önemli olan düşünmektir. O yüzden ne alınırsa alınsın çok beğenirim ben.. Burda pek belli değil ama tek tek giydikçe gösteririm, genelde giysi ağırlıklı :) Çok güzeldi herşey ben çok beğendim :)





Bir doğumgünü ritüelimin de daha sonuna geldik..Ben erdim muradıma, siz çıkın kerevetine :)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :)süprizleri cok severim bende kim sevmezki :) süper olmus ya..

Unknown dedi ki...

iyiki doğdun cnm tatlı bi sürpriz olmuş:)

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

doğum günün kutlu olsun ceciliacım:)

cecilia dedi ki...

Benli Begonya: Evet aynen, teşekkürler cnm :)

Benden Bişeyler: Öyle oldu valla, teşekkür ederim tatlım ;)

moda ve hobi perisi: Çok teşekkür ederimm :*

cicibebe dedi ki...

eneeem dogumgünün kutlu olsun tatlım :) nice güzel ve mutlu ve saglıklı vs yaşlara :)))
muuuuccckk :)

Asahhara dedi ki...

Nice mutlu yıllara. Süprizler her daim cezbedicidir.

tarih84 dedi ki...

hello cittysiz bir doğum günü olmayacak belli:))

ŞIKELLA dedi ki...

canım benim
nice senelere sağlıkla huzurla İNŞALLAH(C.C)

kozmetikperisi dedi ki...

Ne güzel bir sürpriz olmuş,her ne kadar anlasanda bir sürpriz olucağını yinede çok hoş değilmi :)
Doğum günün kutlu olsun cnm nice mutlu senelere :)

Duygu dedi ki...

çok güzel olmuşsun cecim;)hediyelerde süpeeer:)tekrar nice nice yıllara tatlım:)

Ayshenur dedi ki...

cnmm bnmm nice mutlu senelere :)iiki dogmuşsun
ayrıca bnde de mimin var tatlım

aşgaane dedi ki...

ne güzel bi süpriz olmuş:) gerçi sen biliyomuşsun ama olsun:D erkek arkadaşının düşünmesi, uğraşması en güzel hediye zaten:)

cecilia dedi ki...

cicibebe; sağol tatlımm, hep beraber nice yıllara :*

αѕαннαяα: öyle gerçekten teşekkür ederim, sevgiler...

tarih84 : hehe olmazsa olmazımız, zaafımız napalımm :)

ŞIKELLA. çok sağol cnm hep beraber inşallah..

kozmetikperisi: teşekkür ederim tatlım kendini özel hissetmek güzel sonuçta.. ;)

Duygu: kuzumm beğenmene sevindim cnmm, çok teşekkürler, öptümm yakalaa :)

Ayshenur: en kısa zamanda bakıp yapıcam tatlım, teşekkür ederimm.

hayat güzel: çok düşüncelidir çook :) okuyor zaten şimdi pek hoşuna gitmiştir, sağol şekerim :)

Mystery dedi ki...

canım beniiimmmm doğum günün kutlu olsuuuun :))) sevdiceğinle mutlu mesut yaşar gidersin inşallah :)) öpüyorum çok çok!

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails