Her Kadının içinde/üstünde bir "Marlyn Manroe" vardır.. :)

17 Aralık 2010 Cuma


Doğumgünümde taktığım Marlyn Monroe kolyeme dikkat ettinizmi bilmiyorum.
Gerçi yakın markajda bir resmim olmadığı için görülmemiş olabilir.
Kendisini Atlas Pasajında dolanırken tesadüfen görüp, ayıla bayıla aldım.
Hemen de taktım doğumgünü şerefime :) Pasajın sonuna doğru gittiğinizde merdivenlerin solundaki dükkanın önündeki tezgahta buna benzer ganimetler doluydu. Bu tarzda vintage ve orjinal ürünler almak isteyenler uğrayabilirler, fiyatları da oldukça makul.


Audrey Hepburn ve Türkan Şoray temalı olanlar da vardı.
Kararsız kalmadım değil açıkçası, bunumu alsam şunumu hıı?
Telefonumla birkaç resim çektim, idare eder sanırım :)



Yüzükleri de var. Ama hepsini birden alıp takmak abartı olabilir :)


Küpeleri...


Boşa demiyorum pasajları seviyorum diye.
Çok eğlenceli, güzel ve herkesde heryerde bulamayacağınız orjinallikte şeyler çıkıyor..

Vee son olarak..
Sizin için bir cuma şarkısı seçtim..
Natalia Oreiro- rio de la prata

Şimdiden iyi haftasonuları. Sevgiyle kalın... :*

11 yorum:

Asahhara dedi ki...

Pasajlardaki orjinal elbiseleri seviyorum bende. Özellikle hint işi tarzı olanları.

nehircce dedi ki...

Sanada iyi haftasonları canım..Bu tip aksesuarları (büyük ve resim baskılı) takamıyorum ben ama birinde görünce bayılıyorum nasılll kötü dimi :)sevgiler.

Adsız dedi ki...

cok güzellermiş bende görsem bunları kolyelerden alırdım bitane.Yüzük ve küpelere göre daha iyi duruyolar.

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

gercekten siteniz cok guzel takılarada bayıldım bende sıteme beklerım sevgıler

tarih84 dedi ki...

Audrey Hepburnli kolye ve yüzükleri sevdimmm, hafta sonu şarkısı olayı ise çok iyi olmuş devam canım.yeni yaşın hayırlar getirsin.kutlu doğum günü bloğu aldu bu valla.süppersinnn:)))

moda_kesh dedi ki...

en sondaki türkan şoraylı küpe favorim :)))gidesim alasım takasım var

Judy Abbott dedi ki...

Atlas pasajı çok renkli, cıvıl cıvıl. ben de çok severim. Türkan Şoray kolyesine hasta oldum yahu, mutlaka almak lazım.

cecilia dedi ki...

αѕαннαяα: evet değişik tarzlarda hoş ürünler bulabiliyorsun, bayılıyorum o yüzden ;)

nehircce: anlıyorum cnm seni, bazıları gerçekten hoş olmayabiliyor ama önemli olan yakıştırmak dimi, öptüm seni :*

Benli Begonya: evet ben kolye tercih ettim ama zevke göre değişir cnm gerçekten.


GÜLEN: çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim, ben de geldim ;)

tarih84_: sorma tatlım kutlu doğum haftası gibi oldu bu hafta, evet audreyde de gözüm kaldı benim de :)

moda_kesh: oralardan gelip alamazsan söyle tatlım bana ben alır yollarım sana ;)

Judy Abbott ; öyle gerçekten, kesinlikle almalısın ;)

modda twin dedi ki...

ben türkan şoray küpeleri sevdm bnm için cok sadeler uzerlerine fusya fionk kondrdkmu tmmdr :D

üzüm kuşu dedi ki...

çook güzell yüzükler ne kadar hoş öyle tam benlik:)

Yeşim dedi ki...

Çok güzeller tatlımm :) özellikle yüzüklere bayıldımm.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails