Bebekli Günler...

25 Aralık 2017 Pazartesi

Yağız'lı günler çok hızlı...Oyle ki eskiden ne kadar boş zamanım varmış diye düşünmeye başladım. Şimdilerde ise herşeye yetişebilmek için adeta bir superwoman gücünde olmak durumundayım.

İşte yukarda okuğunuz satırlar ve aşağıdaki resim ( ek gıda serüvenimizden) aylar aylar öncesine ait, devamını getirip bir türlü yayınlayamadığım belki de 1 yıl olmak üzere...

Zamanın hızlı olduğu konusunda şüphemiz yok lakin eskiden blog bereketi zenginliği varken şimdi ismini bile telaffuz etmez olmuşuz buralara uğramak şurda dursun...

Ahh ahh ne anılarım saklı şu dijital masalın içinde...Eskiden olan herşey gibi o anları da özlüyorum... Gel gelelim şimdilerde hayat ise oldukça manalı, keyifli...Çünkü oğlumla bambaşka bir boyuta atladım. Anne oldum ve bunun hakkını vermeye çalışıyorum.
Aslında uzun uzun yazmak istiyorum, eskiden olduğu gibi...daha sık görüşürüz inşallah, tabi okuyan birileri, ceciyi unutmayan birileri varsa...

Bu arada yeni instagram hesabım; seçilin_sectikleri olarak aratabilirsiniz.

Orda bolca ceci'ce paylaşımlar bulabileceksiniz :)






0 yorum:

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails