Kakiş Team...

27 Ocak 2017 Cuma
Malumunuz günlük rutinimizde önemli bir yere sahip alt değiştirme.. Hepimiz "beze verdiğimiz parayı biriktirsek araba alırdık" fikrinin yılmaz bekçileriyiz :)


Bu da alt değiştirme malzemelerimiz. Benim deyimimle kakiş team!
Pratik olsun diye bir kutuda topladım. Böylece bezi, kremi, ıslak mendili, tek tek aramak, bulmakla uğraşmamış oluyoruz. 


Çok şükür henüz ciddi bir pişik deneyimimiz olmadı. Ama çok küçükken ishal olduğu bir dönemde popişinde kızarıklık farketmiştim. O dönemde tanıştık Sudo kremle. Tavsiye üzerine edindim ve gerçekten memnun kaldım, son derece başarılı bir ürün, ben de gözüm kapalı tavsiye edebilirim.

Bezimiz Yağız doğduğundan beri Prima.
Yenidoğan döneminde premiumdan kullandık sonra çok gerekmediğini düşünerek aktive geçtik. Başka bir marka kullanmadım henüz. Bir kaç sızdırma yaşasak da memnunuz.

Islak mendil olarak da tek tercihim Unibaby. Ve yine ilk başlarda daha hassas yapıda yenidoğan olanını kullanmıştık. Bir ara Sleppy çok övülmüştü, fiyat performans açısından iyi denerek. Fakat bir iki denemeden sonra unibabynin daha iyi geldiğine kanaat getirdim ve güçlü bir stoğum var.

Alt değiştirirken popoyu kurulamak için yumuşak bir bez veya havlu, bitakım kazalara mahal vermemek için kağıt havlu, tuvalet kağıdı vs. bulunduruyorum. Bunlara ek olarak boş poşetler de bulunduruyorum, bezi hijyenik bir şekilde atmak için.










Bu da küçük beyin bakım sepeti...
Şampuanı, kremleri gibi banyo sonrası yapılacak bakımı için gerekli ürünler bulunmakta..
Şampuan ve losyon olarak yine Unibaby tercihimiz.
Pudra konusunda uzmanlar kullanılmamasını öneriyor ama ben bir iki defa banyo sonrası Johnsons Baby kullandım.





















1 yorum:

MERVE dedi ki...

biz de prma kullanıyorduk, 2 yaşına girmek üzere oğlum ve bezini değiştirdik. Prima bebek bez fiyatları almış başını gidiyor, migros minies kullanmaya başladık ve aşırı memnunum şuan :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails