Gel gel Fiyonklara Gel..:) (mim)

26 Ocak 2011 Çarşamba
Son zamanlarda depreşen fiyonk aşkımdan bahsetmiştim şu yazımda.
Sevgili blogdaşım güzel insan Hayat güzel de fiyonkunu göster adında bir mim yollamış bana..
o halde hayatımızdaki fiyonklara devam ediyoruz...

Fiyonklu elbisem, müdürümün hediyesi geçen yazdan. Çok beğenmeme rağmen daha giymek kısmet olmadı. Sanırım bu zatı şahaneyi giymeye layık bir yer bulamıyorum :P :)


Fiyonk kolyem, cassetteden hediye..

Fiyonk yüzüğüm yine geçen yaz Beyoğlu İş Merkezinden almıştım..

Bir diğer fiyonk yüzüğüm yeni sayılır yakın bi zamanda kapsama alanıma girdi...


Ve fiyonk tacım kot kumaştan yapılmış...


Bitmediii. Odamda gözüme çarpan bir fiyonk daha paylaşmak istedim...

Bu şirin hediye paketini atmaya kıyamamış asmıştım rafımın kenarına, çok cici ama dimi..


Yinee bitmediiii.. Her yerden bi fiyonk çıkıyor :)..Bilgisayarıma yıllar önce süs olsun diye yapıştırdığım fiyonk.. ve burda minik meleğime de dikkat :)



Ve bende bu romantikmi romantik şiirnmi şirin mimi;

cemreye, lafebesine, latelye, atolyekediye, nimoya, nah a perfect daye,roseine, ayshenura ve capriceline göndermek istiyorum.
Görelim fiyonkları kızlar :)

15 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Holeyy :)) Benim başlattığım mimmm *_* Elbisedeki fiyonk detayına bayıldımmm :)

capriceline dedi ki...

şekerciğim hemen yayınlıyorum fiyonklarımı. fiyonksuz olur mu hiçççç:D

aşgaane dedi ki...

mimi kabul edip cevapladığın için çok teşekkür ederim canımm... fiyonklarının her biri pek güzeller:) ama elbiseyi daha bi başka beğendim ben:)

rebeltakipte dedi ki...

fiyonk yüzükler çok güzelmiş

Ayshenur dedi ki...

vayy simdiye kdr yapacagım en güzel mim biraz calışma yapiim bu mim üzerinde himen ypcam bebeim cok tşkler!

Adsız dedi ki...

Taşlı fiyonk yüzük ve elbise süpermiş fiyonlarımı hemn paylaşacağım bende, teşekküler bu güzel mimi bnmle paylştğn içn:)

Barbygirl_here dedi ki...

Yuzukler ve tacin cok hos ^_^

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

inanmıyorum sana o elbise giyilmezmi? çok cici:)

Mystery dedi ki...

ne güzelmiş fiyonkların kız. ben de severim fiyonk ama genelde çoraplarım ve pijamalarımda varmış, şimdi şöyle bi düşündüm de :))

cecilia dedi ki...

Demet ; demetcim teşekkürler, fikrine sağlık, bende bayılıyorum çok asil bi elbise, göründüğünden daha güzel diyebilirim :)

capriceline; olmaz tabiki de hepsi çok şirin :)

hayat güzel; evet tatlım sanırım favori o olacak, rica ederim cnm zevkti bu mimi yapmak..

rebeltakipte; teşekkürler, daha güzelleri senin olsun ;)

Ayshenur ; ne demek şekercim heyecanla ve merakla bekliyorum,

Nah a Perfect Day; rica ederim bebişim daha çok fiyonk görmek keyifli olucak, bekliyorum ;)

FerahFeza; teşekkürler, beğenmene sevindim :)

moda ve hobi perisi; bende kendime inanamıyorum haklısın :) en yakın zamanda giymeyi umuyorum, teşekkürler.

Mystery ; teşekkürler gizimm, ay çorap ve pijamalarda da pek cici duruyor ama :)

Adsız dedi ki...

hepsine bayıldım,bir fiyonk hastası olarak bu mimi sahiplenmek istiyorum :D

cecilia dedi ki...

prettyflowery: lütfen , sevinirim pretty :)

Dominika dedi ki...

bayılıyorum fiyonklara :)) her yerde olsa uyar yani :)

Atolyekedi dedi ki...

Aaa şimdi gördüm şekerim çok heyecanlandım. En kısa zamanda hazırlayıp yayınlayacağım çok teşekkür ederim canım.

KelebekGibi dedi ki...

Bu fiyonk mimini sevdim, her bayandan mutlaka fiyonklu seyler cikiyor, eee cikmali da yani :)
Siyah elbisenin yaka kismi cok hosmus ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails