Yüzük Yuvası :)

3 Nisan 2011 Pazar

Siz de benim gibi yüzüklerinize kullanışlı, güzel bir yuva arıyorsanız daha önce birkaç blogger arkadaşımında yaptığı gibi, herhangi bir bujiteriden kolaylıkla temin edebileceğiniz bu yüzüklüklerle düzeninizi sağlayabilirsiniz. Takı kutularının içinde aradığını bulamıyor ve dağınık görüntüden sıkılmışsanız
böyle birşey çok işinize yarayacaktır bayanlar.
Ben herzaman uğradığım bijuteriden rica ettim.Sonuçta boşalanları atıyorlar, çekinmeden isteyebilirsiniz. Üstelik kabı karton değil sert plastikten, içindeki süngerde hiç yıpranmamış. O anki mutluluğumu anlatamam, sanki diordan parfüm hediye almış gibiyim :)
Tabi bu benim yüzükler için yeterli olmadı. Hemen bir tane daha rica etmeyi düşünüyorum :)


19 yorum:

aşgaane dedi ki...

çok iyi fikir bu:) ama yetmedi demişsin... ne kadar çok yüzüğün var senin öyleee:)

cecilia dedi ki...

hayat güzel; cnm bi bu kadar daha var işte :) son zamanlarda yüzükelre sarmıştım ya habire alıp durdum :)

busesinem dedi ki...

Gerçekten çok iyi düşünmüşsün,benimde sürekli takı aldığım bir yer var ordan isteyim:))Yüzüklerinde çok güzelmiş,güle güle kullan.

Junkhead dedi ki...

Bu fikri başka bir blogger arkadaşımızda daha görmüştüm . Hep diyorum ben de bir kuyumcudan falan isteyeyim bu tarz birşey diye ama unutuyorum :) Gerçi benim yüzüklerin sığabileceği tek parça bir yüzüklük var mıdır meçhul ya 50den fazla yüzüğüm var sanırım :D İnsan hem kendi yapınca hem de ayrıca alınca deli gibi birikiyor,yüzüklerin efendisi gibiyim haa :)))

cecilia dedi ki...

busesinem; cnm aslında bu benim fikrim değil diğer bloglardada görmüştüm :) kesinlikle iste sende çok pratik bişey, teşekkürler :)

Junkhead: Evet tatlım bende hatırlamadığım bikaç blogda daha görmüştüm, senin yüzükleri merak ettim valla, bigün hepsini bi postla gösterirsin :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Ben azcık daha yüzük alayım en iyisi:D

cecilia dedi ki...

hande ne yapıyor?: haha cecinin bloğu takılara dost bütçeye düşman :)

BÜTÜ dedi ki...

Fikir cok güzel,ama ben yüzüklere takildim ne güzeller öyle,yüzük postu yapsan tek tek takip ceksen ne güzel olur

cecilia dedi ki...

BÜTÜ: Beğenmene sevindim bütücüm tabiki yaparım fırsatım olduğunda :)

Junkhead dedi ki...

Canım aslında ben blogumdaki ilk postlardan birinde tüm yüzüklerimi fotolayıp koymuştum :) Gerçi sonradan eklenen yüzükler de oldu ama onları da aldığımda ara ara paylaştım ,gözünden mi kaçtı acep ? :D

cecilia dedi ki...

Junkhead: Muhakak kaçmıştır veya baktım hatırlamıyorum, o zaman ben tekrar bakmaya gidiyorumm :)

Adsız dedi ki...

bir de bu kutuyu biraz süslemek lazım :) ben aldığım sade kutuları kağıtla,kurdeleyle süslemeye bayılıyorum :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

çok güzeller ! Siyah ta$li olana bayildim ! Öpüldün canim

tubitos dedi ki...

yüzükler çok güzeelll...

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Bende kendime bir tane yapmıştım sağlam bir kalem kutusu vardı içine sünger koyup kesıkler attım.Bu yöntemde güzel gerçekten.Hem zahmetsiz,hem masrafsız hem de değerlendirme.Tek yapılması gerek bir rica :) Mutlu haftalar canım...

cecilia dedi ki...

prettyflowery: evet güzel fikir cnm ama ben pek beceremiyorum süsleme işini :)


Un peu de tenue ! :aslında çok koyu içinde parlak simleri olan lacivert bir yüzük o, koyu çıkmış resimde :) beğenmene sevindim tatlım ;)

tubitos: teşekkürlerr tubik :)

sevtap (karabıdıkım): evet karabıdıkım kendimiz de yapabiliriz ama böylesi daha kolay hemde profosyonel duruyor benim gibi el becerisi olmayanalr için hele de :) tek bi rica :)

Elifinelizi dedi ki...

süper fikir :D birde küpeler için olandan aldıkmı tamamdır:)

Ayshenur dedi ki...

bndede yüzük mankeni var ona takıorum ii oluo buda cok mantıklı kuzum;)
bnde n zmndan beri bi yüzük postu yapcam vryaa,sürekli niyetleniyorum kaç kişide gördüm bn hala ypmadm:)tabi senin amacın frklı:)

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel yüzüklerin var fiyonklu olanı çok sevdim çok..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails