Ofis Kombini...

12 Nisan 2011 Salı
Gel pisi pisi :)
Bu sevimliyi ayrı paylaşıcam..
Kendisi Beyoğlu İş Merkezi'nden özenle seçilip alındı..
Çok kedi delisi değilimdir ama figürlerini severim.



Pazartesi sendromunu atlatmanın bir diğer yolu da o gün mümkün olduğunca kendimizi iyi hissetcek şekilde özenli görünmemizdir diye düşünüyorum. Cumaya doğru bu durum salaşlaşacak nasıl olsa, jeanler giyilecek mesela ve spor ayakkabılar çekilecek ayağa.. :) Ben de öyle oluyor çünkü.
Pazartesi "aa ne güzel olmuşsun" sözlerini Cuma duymuyor olsam da umrum olur mu? Olmaz :) Çünkü zaten yeterince mutluyumdur ve yarın zaten o kişiyi görmüyorumdur :) 

15 yorum:

tubitos dedi ki...

çok şıksın canım..

SvGLove dedi ki...

Aaaa nereye bakacagimi sasirdim! Bu ne şıklik caniim:) Uyumlu renklerine, etegine, ayakkabilarina ve tabi ki pisicigine ba-yil-dim!

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

cnm çok güzel olmuşsun etek seçimin harika olmuş

eylul_enise dedi ki...

eteğin rengi ve modali şahane gerçekten bayıldım yaaa çok yakışmış sana canım benim

Elifinelizi dedi ki...

pisi pisi gel bak benim elimde ne var ? renk kombinide şahane bu arada :)

cecilia dedi ki...

tubitos: teşekkür ederim tatlım..

SvGLove: Ben de senin yorumuna bayıldımm! Çoook sağol sevgicim :)

Fashion design by CnS {Cns'design}: cnsucum çok teşekkür ederim aslında hepiniz etek sanmışsınız, elbise o ama değişik bi duruşu var işte, kemeri de olunca üstelik böyle duruyo işte ama memnun oldum yorumlarınıza :)

thales: çok teşekkür ederim cnm benimm, insan sevdiğine herşeyi yakıştırırmış, doğru valla :) evet etek değil o aslında hihi :)

cecilia dedi ki...

Elifinelizi: Kedi miyavv dedi :) Teşekkür ederim elif :)

Adsız dedi ki...

eteğin rengine bayıldım :)

mrtha dedi ki...

kedicik çok hoş eteğini de çok beğendim:)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

tırnaklarına ve ten rengine bu renk oje inanılmaz yakışmış bebeğim!

balkan gırl diary,,, dedi ki...

hem yüzüğünü hem giydiklerini çok beğendim,,,

üzüm kuşu dedi ki...

kuzumm senin kedini yesinler eteğine bayıldım tatlım:)

cecilia dedi ki...

sema: teşekkür ederim :)

Gök: Teşekkürler beğenmene sevindim :)

hande ne yapıyor?: handecim sen ojelere dikkat ettin demek, yorumun için teşekkürler tatlım, kurtarıcı bir renk aslında, her kombine de uyum sağlıyor :)

balkan gırl diary,,,: Teşekkürler cnm beğenmene sevindim..

cemre: hehe teşekkürler şekercim :*

Atolyekedi dedi ki...

Canım kediciğini çok sevdim! Her zamanki gibi çok güzel görünüyosun tatlım.

Mystery dedi ki...

ne tatlı yaaaao kedi yüzük :)) eteğine de bayıldım ayrıca.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails