WİSHLEDİM OLACAK! :)

5 Nisan 2011 Salı
Yaz gelirken sözde mevsim baharken yeni bişeyler almanın, istemenin tam zamanı bence...

Wishliyorummm...;

Bu yüzüklü halhala bayıldım.
Görürsem bi yerlerde elimden kurtuluşu yok, nasıl da zarif durmuş  frenchli tırnaklarla :)


Yeni bir sandalet...


 Kendimi melek gibi hissetmemi sağlayacak düz beyaz, sadece beyaz yani bildiğin bembeyaz ve mümkünse kısa olmayan tiril tiril bir elbise...:)




Bu çantanın daha bir pudra pembesi olabilir..




Ya bu güzelliğe ne demeli. Aşık olunmayacak gibi değil!
Bak yukardaki çantaylada takım oldu! :)



Ve son zamanların trendi double ring :)


Maksi etek..yine sezonun modası...


Accesoriose'dan bu şirinlik abidesi cüzdan!

Yine Accessories'den bu süslü saati..


Ve bedenimden sonra ruhumu da düşünerek; Yunan Adası Mykonos'da ufak bir tatil...


Ahanda wishledimm! :)

Wishlemek yolun yarısıdır zaten öyle dimi, hadi bakalım :)

19 yorum:

Ayshenur dedi ki...

Aayy en cokta pembe ayakkabıya öldüm bttim poff!hmn senin olsunlar inşş ahanda totem:)
ama olncada bzmle paylas bebemm:*

Adsız dedi ki...

senin istediklerini bende istiyorum :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim merhaba. Ben yüzüge bayildim ! çok güzel ya ! :))

capriceline dedi ki...

ceciii bunların hepsini ben de istiyorummm özellikle yunan adasını:)

cecilia dedi ki...

Ayshenurr: Olsun da yüzkere paylaşırım ben :) yaa evet o ayakkabı değil başka bişi, sihirli değnek olabilirmii :D acayip bi tılsımı var yaa bak bak doyamadım :D

Siyah Süt: Hayhay cnm seve seve paylaşırım wishlerimi :)

Un peu de tenue !: Evet tatlım ben model olarak istedim ama böylesini bulursam suyun kaldırma kuvvetini bulan arşimet kadar sevinicimmm :)

capriceline :) cnm bence balayına tercih edebilirsiniz nasılsa ufuk da var ben heralde sadece wishlicem bunu :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ceciliaaaaa ben de wishlediiiim gitti yunan adası ve yuzuklu hahalı...

tubitos dedi ki...

valla hepsini ben de çok beğendim istenilmicek gibi değil ki =)

Çiğdemmm dedi ki...

ya ceci nasıl zevklisin, nasıl heps i( burada oğlum klavyeye vurdu ondan i ayrı, sanırım o da beğendi :)) ) birbirinden güsellll :)

hepsi senin olsun, sonra benimmm :)) tabi bütün okuyucularının da :))

Elifinelizi dedi ki...

ayy ayy tam yaz düşü .
hazırmıyız ?? hazırız !!
bekle bizi yaz geliyoruz.

Adsız dedi ki...

hepsinde bir listede ben alayim ceci´cim :) halhal cok hos duruyor birde beyaz elbise diyince bir dergide d&g´nin bir maxi elbisesini gördum ,asik oldum yaa :)

cecilia dedi ki...

♥Ç!lekl! k!z ♥: hadi bakalımm evren duysun o zaman sesimizii :)

tubitos: valla resimlerine bakınca bile mest olio insan dimi:)

Çiğdemmm: oyy o oğluşun parmaklarını yerimm :)evet sadece kendim için istemiyorum tabii isteyen herkes nemalanabilir bu wishlistten :)

Elifinelizi: Valla biz hazırız elifcimde yaz naza çekiyo kendini gelemio bi türlü ama sabırlıyızz, bekliyoruz olacak! :D

e.n.k: verdimm gitti tatlımm :) halhal çok orjinal ya merak ettim cnm elbiseyi, ama illede beyaz uzun olmalı dimi :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hepsi çok trendy.....

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

hehehhee ben hep wishliyorum :) bu arada çok güzel seçimlerin.en iyisi ben böle bi liste yapim doğum günüm yaklaşırken :) ehehehhehe

Adsız dedi ki...

bendemı ıstesem :)

Mystery dedi ki...

vay arkadaş üşenmemiş valla yazmış, resimlemiş hepsini. ben de wishliyorum bi ton şey, uzun bi zaman diliminde yazarım ben de :)) yazı hırsızıyım yannız :)))

cecilia dedi ki...

BAYKUŞ GÖZÜYLE; ve çok sevilesi dimi :)

güzel şeyler dükkanı: teşekkür ederim beğendiğine, bide bizim olsalardı tam olurdu, yapmalısın ;)

Dolunay: İste cnm iste :) isteyenin bi yüzü dimi :)

Mystery: Haha aslında wishlist yazmaya üşenirdim ben zaten ikinci yazışım filandır heralde ama bu kez yapayım dedim belki olurr da tutar kızımm nemenazımm haha :) yaz gizim kontrole gelicem :)

Blair dedi ki...

Aynılarından bana da :D Double Ring dahil ! :)

Adsız dedi ki...

H&M ve oyshoda iki beyaz elbise gördüm hayallerimi süslüyorlar resmen :) beyaz elbise için ilk durağın bu mağazalar olmalı :)
umarım teker teker hepsini gerçekleştirirsin :)

cecilia dedi ki...

Nursime; hayhayyy :)

prettyflowerly: sağol cnm umarım, hımm bakınmak lazım oralara ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails