MAC Studio Fix Pudra Doğdu Allık Oldu :)

21 Nisan 2011 Perşembe

Hey sen!
Dillere destan, efsane ürünlerden MAC Studio Fix Pudra!
O kadar çok metnini duyduk ki seni denemesem ayıp olurdu doğrusu :)
Fakat bugün bana geldiğinde hayal kırıklığına uğradım, yapına kalitene dicek yok allah için ama renk olarak beklediğim gibi değildin, ama sorun sende değil bende! İnternetten alışverişin dezeavantajlarından biri işte. Hem başka bi blogdaki hemde sitedeki resmine aldanıp çok koyu bir seçim yapmışım :(
Üstelik yeni görüyorum ki Çilek ayreten %10 indirim yapmış MAC ürünlerinde, ben kılpayı kaçırmış oldum, olsun.
Evet sana tapabilirdim biraz daha açık olsaydın!
Neyse canın sağolsun pudra olarak kullanmam imkansız seni, bronzer veya allık olarak kontürleme yaparken filan kullanıcaz artık. Şimdi sen kolay kolay bitmezsin de ama dert etme bi çaresine bakıcaz..

Bu da bana ders oldu. Artık ürünleri incelerken resimdekinden daha koyu bi ton hayal edicem..

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Sinir bozucu bı durum :s
Canın sagolsun , güle güle kullan ..

moda_kesh dedi ki...

canım ya can sıkıcı bir durum indirimi kaçırman neysede keşke tenine uysaymış neyse sağlık olsun dedğin şekillerde kullanırsın

cecilia dedi ki...

e.n.k. ;öyle cnm ama napalım ders oldu :)

moda_kesh: valla gene indirim önemli değilde rengi tenime uysaydı çok süper olacaktı,neyse can sağlığı ;)

Adsız dedi ki...

gerçektende çok koyuymuş, olsun canın saolsun..

müghe dedi ki...

bu yüzden intertten alısverıs yaparken tedırgın olurum.. gercı ten rengını pek bılmıorum ama arada 2-3 ton varsa yazın bronzlasınca rahat kullabılırsın: ))
hayırlı olsun tekrardan

cecilia dedi ki...

sema; sorma sorma fena :)

müghe: cnm arada oluyor ama internetten alışverişin güzel yanları da var :) ten rengim çok açık değil ama koyu da sayılmaz,buğday rengi diyebiliriz. Bu yaz kafaya koydum iyice bi yanmam lazım sırf şu pudrayı kullanmak için :D

tarih84 dedi ki...

tühh azıcık yazık olmuş ama olsun kullanım alanı yaratmışsın kendine. ben de allık almak istiyorum çok arada kaldım mac ürünleri pek beğeniliyor meybellini de ben severim bakalım hala istediğim renk tonunda bulamadım şeftali istiyorum hem pırıltı olsun ama terra kota ışıltısı gibi parlamasın işte deidğim gibiş daha istediğim şey anlatamazken ben nasıl bulayım dimi:(

SvGLove dedi ki...

Keske tenine uysaymis, cunku harika bi pudra! Benimki neredeyse iki senelik, hala kullaniyorum;)

Adsız dedi ki...

artık çilekten alma diye bir dert kalmdı zaten! yurtdışından kozmetik ve vitamin takviyesi alımı 19.04.2011 de yayınlan genelge ile yasaklandı artık çilekten çöp dahi alamaycağız bunu paylaşmak istedim

tubiss dedi ki...

kodu kaç ki bunun ben çilekten baktığımda buğday tenlilere uyan renkler kalmamıştı ne renk aldın :)

cecilia dedi ki...

tarih84: valla çilekteki mac allıklar tam sana göre o zaman cnm, ışıltıları az denicek kadar yerinde ve terracota değil, style'i önerebilirim, rengini bulursan yapısı konusunda pişman olacağına ihtimal bile vermiyorum ;)

SvGLove: ah ahh keşke cnm, inşallah başka sefere, azimliyim vazgeçmicem :)

Adsız: off sorma ya duyar duymaz sinir oldum, elf alışverişim vardı bekliyorum gümrüğe takılmaz inşallah :S

tubiss; tatlım NW40, resmine bak bi nasıl aldandığımı anlarsın :)

Adsız dedi ki...

canım ıade secenegını kullan ;)

Mystery dedi ki...

internetten alınca öyle şeyler oluyo yaaa maalesef evet. ama olsun sen değerlendirecek bi yer bulmuşsun bak :)) güle güle kullan :))

cecilia dedi ki...

♡ ♥ ♡ pelinuygun ♡ ♥ ♡: yok cnm düşündümde uğraşamicam açıkçası.

Mystery: Evet gizimm bulduk bi çözüm valla allık niyetine kullanıyorum :)

Adsız dedi ki...

Merhaba,Yukarıda yazılan bir yorumda belirtildiği üzre,19 Nisan itibariyle yurtdışından posta yoluyla ülkemize kozmetik ürünleri, besin takviyeleri ve benzeri ürünlerin girişi yasaklanmıştır. Bu kategorilerin dışında kalan ürünlerin de alımına sınırlamalar getirilmiştir ki çok yakın zamana diğer ürünlerin de ülkeye alımına yasak getirilecektir. Facebookta bunun için açılan bir grubumuz var.http://www.facebook.com/home.php?sk=group_141038985968157
Bu gruba katılıp bizlere destek olacağınızı umuyorum.
Esra

tubiss dedi ki...

sen bunu kullanmak için yazı bekleme çünkü her gün sürsen yazın yine bitmez sen şimdiden kontür yapmaya bak nw40 çok koyu çünkü birde nw serisi pembe tenli olanlar için sen esmersin maşallah kaşın gözün kara :)) o yüzden nc serisinden almanı tavsiye ederim büyük ihtimalle de nc30 sundur :)

cecilia dedi ki...

tubiss; öylemii bilmiyodum tatlım sağol tavsiyeni dikkate alıcam ;)
hemen kullanıma geçicem zaten, bekletmeye gerek yok :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails