Neler Takıyorum?

23 Nisan 2011 Cumartesi
Aksesuar önemli bir tamamlayıcıdır. Ama her zaman detay olarak kalmaz.
Bazen başrole o geçer :)

Fiyonkdan ve kırmızıdan vazgeçmiyorum, bide puantiye olunca takma da yanında yat :)


Uyumu yakalamayı başarıyorum :)


Toplu saçta taç takmayı seviyorum :)
Her ne kadar gelişi güzel toplamış olsam da :)



Hep melek olacak değiliz ya, arada cadılığımız tutmuyo değil :)
İlginç olanlar hoşuma gidiyor..


İşte son gözdem :)
Ne kadar otantik, renkli, göz alıcı duruyor dimi.
Kelepçe bilezikleri hep çok sevmişimdir.
Biraz ağır ama takmak için sabırsızlanıyorum...



bunu da ben yapmıştım... :)



Çok mu süslüyüz ya? :)

23 yorum:

balkan gırl diary,,, dedi ki...

cadı küpü'ye bayıldım,,,:)

Adsız dedi ki...

Yeriiimmm fiyoklu küpe bide cadılı küpeye bayıldımmm cumartesi takın hepsini ehe ^.^

MaceraperesT dedi ki...

bayıldımmm..cadı küpeyi nerden aldııınnnn??:)))

BÜTÜ dedi ki...

cok tatlilar,bayildim:)

cecilia dedi ki...

balkan girl diary: teşekkürler :)

Nah a Perfect Day: İnşallah cnm :)

MaceraperesT: pek bilindik bi yer değil açıkçası her zaman takıldığım bi bijuteri var ordan :)

BÜTÜ: beğenmene sevindim, teşekkürler :)

esengül dedi ki...

çok ciciler pek tarzım olmasa da gerçekten yakıştırıp takanlar hoşuma gidiyor ve sizede çok yakışmış :)
iyi günlerde sevgiyle kullanın :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

cık çok süslü değiliz:D sadece hayat doluyuz:D

tubitos dedi ki...

çok güzeller canım, süslü olalım işte ne güzel =)

inanirsakolurbence dedi ki...

kelepçe bilezikte aklım kaldı:)

rosein dedi ki...

süsün hiç eksik olmasın cnm. bayıldım bu posta =)) her hafta yapsan ne güzel olur :D

Adsız dedi ki...

tac cok yakısmıs canım.

Mystery dedi ki...

cadı ne tatlı yaaa :)) benim de anahtarlığım var öyle, süpürgesi de var cadının altında hatta :)))

kozmetikperisi dedi ki...

fiyonklu küpe çok güzelmiş cnm yakışmışta:)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ahh bende o cadılı küpeye bayılanlardanım :)
süslü mü?en güzeli...
cilvesi eksik kadını hiç sevmem

cecilia dedi ki...

esengül: çok teşekkür ederim, sevgiler..

hande ne yapıyor?: evet evet kesinlikle öyle :*

tubitos: teşekkürler cnm ;)

inanırsakolurbence: Valla benim gözdem o şuanda :) havaların ısınmasını bekliyorum şıkşıkıdım takmak için :)

rosein: beğenmene çok sevindim cnm yapmaya çalışırım elbette benimde hoşuma gider :)

Dolunay: Teşekkür ederim dolunaycım..

Mystery: Herkes cadıyı beğendi :) hehe biizm içimizdede var cadı ondanmı gizim..:)

kozmetikperisi: teşekkür ederimm tatlımm..

NABRUT: haha kesinlikle, beste dediğin güfteyle kadın dediğin cilveyle dimi :)

Yeşim dedi ki...

Süsünü severim senin :) hepsi çok cici tatlım. Güzel günlerde mutlulukla kullan :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Kelepçe bilezik harika :)

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum takıların çok güzel özellikle cadılı küpene bayıldım bide sarı kazagınla sürdüğün ojeni merak ettim canımcım:)

cecilia dedi ki...

Yeşim; bende seni severimm cnmcım, çok teşekkür ederim :)

Un peu de tenue ! Çok sağol tatlım benim içinde öyle ;)

cemre: tatlım onu bu yazımda anlatmıştım http://cecilianinmasali.blogspot.com/2011/01/alix-avien-oje-ruzgar.html alix avien 169, hoş bi renk gerçekten :)

üzüm kuşu dedi ki...

unutmuşmuyum ben onu bakim tekrar saol bebeğim:)

gülçin dedi ki...

şu cadılı olan küpeden ben de de var kardeşim hediye etmişti çok beğenirim kendisini ama baştaki kırmızı kurdaleliye bayıldımmm :)

Elifinelizi dedi ki...

hepsi birbirinden hoşş amanda aman güle güle kullanman dileğiyle:)

» Çağla. ♥ dedi ki...

SELAM CANIM! HABER VERMEK ICIN GELDIM BLOGUMU IZLEDIGIN ICIN. YENI BIR BLOG ACTIM. VE LINKI:

WWW.FASHIONFREAQI.BLOGSPOT.COM

BURDAN IZLEMEYE DEVAM EDERSEN COK SEVINIRIM. :) ÖPTÜM CAGLA ♥

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails