Noltaljik Pudra!

30 Nisan 2011 Cumartesi
Catherine Arley Silky Touch Pudra'dan başkası olamaz tabiki :)
3 sene önce kadar arkadaşım kutu kutu getirmişti bana.
Kapanan kozmetikçi bir arkadaşının hediyeleriymiş.
Nasıl sevinmiştim. Bu çocukluğumun pudrasıydı çünkü. Ama lisede bile pek makyaj yapmadığımdan benim yoktu. Çevremdeki herkesin pudra namına sahip olduğu yegane pudraydı. Misafirliğe gittiğim evlerin banyosunda yada tuvalet masası üstünde yer alan bir üründü.


Yeni yetme ergen kızların kabusu yüzlerindeki siviceleri iki üç puf pufla yok ettikleri pudraydı bu.
Mucizevi bir iksir gibiydi kızlar için o zamanlar :)
Kokusu hala aynı. Çocukluk kokuyor, gençlik kokuyor, kadınlık kokuyor..
Ve hala bir çok kadın bu pudradan vazgeçemiyor.
Çünkü kapatıcılığı, yapısı ucuz fiyatına rağmen oldukça başarılı.
Bana kalırsa ihtiyaç duyulmasa bile her bayanın çekmecesinde yer almalı.
Dedim ya nostaljik bir havası var, insana çok şey anlatıyor.
Piyasadan çekilmeden edinilmeli.



7 yorum:

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ay benim ilk pudram da bundandı yaa:D

Sumeyye dedi ki...

aynen benim de :)) Bi tane de Body Shop vardı,büyük ablalardan bi tanesi el koymuştu ona okulda :D

Modaliza dedi ki...

hala pudralarım arasında olan ve bittiğinde de aldıgım pudram seviyorum seni:)

üzüm kuşu dedi ki...

ay ay benim ilk makyaj malzemem olur kendileri :)

Unknown dedi ki...

benim de ilk pudram hatta ilk makyaj malzemem bu pudraydı :)

cecilia dedi ki...

İlklerin pudrasıymış bu desenize kızlar, hepinize tek tek yorumlarınız için teşekkür ediyorum :) sevgilerr :*

Mystery dedi ki...

hehehe ben kullanmıyorum hiç pudra ama bunu biliyorum tabii ki ben de :)) nostaljik kelimesi cuk oturmuş ahaha

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails