Yeşilköy'e Yaz Gelmiş...

3 Mayıs 2011 Salı
Günlerden Pazar..Hava güneşli, bildiğin sıcak. "Aaa?" oldum :)
İncecik montla da terlemişsem yaz gelmiştir demekki dimi.
İlk başta inanamadım.Yoo yoo Yaz Yeşilköye gelmiş sadece dedim.
Akşamına da yağmur yağdı nitekim ama olsun napalım alıştık bu dengesiz havalara.
Ve ben bugün de terledim. Sanırım geldi.. En azından sahici bahar geldi...
Hadi bakalım bol keyif, bol eğlence getirsin hepimize..

Bahara yakışır bir kaç güzel kare gelsin şimdi de...

Mekan: Yeşilköy Röne Park





10 yorum:

Adsız dedi ki...

bahar geldimi acaba bu sefer:)

Adsız dedi ki...

ne guzel yermış.gıdılecek ne cok yer var aslında.kızım buyusun...hava ısınsın...hep gezelım :)

tubitos dedi ki...

canım yalancıktan bahar o =(( yine yağmurlar geliyor. sıcaklıklar düşecekmiş..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Tavus kuşu ne kadar cilveli bir hayvan ya :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

<3 ne güzelmişş. Gelsin artık ama yaz!

cecilia dedi ki...

иαℓαи: geldi diye umut ediyorum ama şu hava beni hep yalancı çıkarıyo :)

Dolunay: özellikle tam çocuklara göre, aile yeri röne park, tavsiye ederim bence büyümesini beklemeden bile gidebilirsiniz dolunaycım :)

tubitos: evet şekerim düştü bile :(

NABRUT: Ayy görünce bende öle dedim. Süslü ve kokoş da diyebiliriz, bide o kuyruğu açtıkları zaman hava binbeşyüz valla :)

hande ne yapıyor?: nazlanıyo gelmiyoo handecim :(

aşgaane dedi ki...

ağaçları yalancı bahara aldanıp çiçek açması gibi bizde yalancı bahara inanıp heveslendiğimizle kalıyoruz kuzum... bak ben 2haftadır hastayım... yalancı baharın seni kandırmasına izin verme, benim gibi hasta olma canım;)
bu arada ben de MİMin var;)

Adsız dedi ki...

ceciliacım merhaba,dün bloguna girmeye çalıştım ama giremediim;bu adres blog kayıtlı diildir falan diyordu;inanamayıp baya tekrarladım ama bugün girebildim :)sevindim şimdi:D

Paris in Me :) dedi ki...

18 yaşıma kadar cennet mahallesinde oturdum ama şu yeşilköye bi gelmedim yuh olsun bana :D

Mystery dedi ki...

ne güzel yaaa orası. tüm gün yağmur gördüm, şimdi resimler iyi geldi valla :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails