♥Annecim♥

8 Mayıs 2011 Pazar

- Anne ben de survivor'a katılıcam
- Hihhh hayırrr ben ölürüm meraktan..
- Ama ne güzel ada filan
- Hayır ben ölürüm o zman..!

E tabii eve azcık geç kalsam arayan sürekli "nerdesin ne zaman geliyosun" diye taciz eden annemin böyle tepki vermesi normal.

Veya gece yarısı banyoya girince, ben çıkmadan uyuyamayan annem, hatta içeri girip bebek gibi hala bi ihtiyacım olup olmadığını soran annemden başka ne beklenirdiki..

Koskoca kız oldum hala çoraplarımı ayağıma giydiren, saçlarımı tarayan annemden...

Evlatları erkek de olsa eve dönmeden uyuyamayan annemden..

 
Anne işte.. Ötesi var mı? Bence ötesi yok.Çünkü karşılıksız sevginin ötesi yok ki..
Dün, bugün, yarın, her gün..Ölünceye dek..Öldükten sonra da..
Değişmeyen gerçek..Onun benim annem olması ve hep de öyle kalıcak olması...
Başta canım annemin sonrada bütün annelerin günü kutlu olsun...♥

13 yorum:

SvGLove dedi ki...

Hihi cok sevimli! Anneler hep boyle iste;)
Anneler her gun mutlu olsun!

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim çok güzel yazmi$sin ! O anneden bendede var ^^ Evet anneler hep böyledirler ... ama hiç degi$mesinler ! Öptüm canim

Ayshenur dedi ki...

aynen dıokı annem anne olmadan anlamazsın dio:)o karsılıksız sevgi degişik bişi ;)anneciğinin anneler günü kutlu olsun!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kendi annemi okur gibiyim :)) Annelik böyle birşey demek. Anne olunca daha iyi anlayacağım . Sevgiler canımm.

Yeşim dedi ki...

:) Annelerimizin her günü anneler günü gibi geçsin tatlım :)

üzüm kuşu dedi ki...

enne olmadan anlayamayız galiba annem hep öyle der de :)

Elifinelizi dedi ki...

canım benim şanslı yavrulardansın:) negüzel bir doyumdur şu hayatta sevgi dolu bir ailede büyümek :)

senem dedi ki...

annelerimiz hep öyle!!
Çok içten bir yazı olmuş canım :)
annenin anneler günü kutlu olsun ♥

tubitos dedi ki...

aynı benim annem ya =)

Unknown dedi ki...

blogunu açınca içimde çiçekler açtı çok keyifli çok güzel:))
seni de bana beklerim =)

http://lovesfromfashion.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

canım ınankı anne olunca annenın bu hallerını daha ıyı anlayacaksın.hatta onun gıbı davranacaksın.tecrubeyle sabıttır.

Mystery dedi ki...

oyyy ne güzel yazmışsın :)) bütün anneler bi tane! :))

*!*vanilya's dedi ki...

telefonunuzu 5 defa üst üste açmadığınızda sırasıyla polis, mit ve genelkurmaya haber verebilecek canlıya "anne" denir.:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails