Oriflame Alışverişi...

14 Mayıs 2011 Cumartesi


Bu benim ilk oriflame alışverişim.
Memnun kalırsam devam edeceğim.
Ama  yeni katalogdan, şimdiden gözüme kestirdiklerim oldu.
Ürünlerin yorumlarını denedikten sonra paylaşmaya çalışırım.
Ama parfümü koklayarak aldığım için pişman olmadığım kesin.
Ve müthiş güzel koktuğunu söyleyebilirim. Bahar kokusu gibi, oldukça fresh, çiçeksi bir koku. Kalıcılığı için şuanda bişi söylemek zor. Ama yine de sabahtan beri sıkıp duruyorum, kokusuna bayıldım gerçekten..  :)


15 yorum:

tubitos dedi ki...

canım güle güle kullan. optimals milki ben de kullanıorum ne zamandır ve çok seviyorum. ben de yeni katalogtan baya bişey kestirdim gözüme =)

Mia Wallace dedi ki...

makyaj aleşverişine bayılıyoruumm! :) merak ettim parfümüü güle güle kullan canımm

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm :)

mavi dedi ki...

son katologta power shine serisinin rujları vardı simli simli her renginden aldım sanırım süperrr :)
denemelisin canım ;)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan tatlım bu parfüme bende bayılıyorum:)

Mystery dedi ki...

ilk alışverişe amma çok şey almışsın yavrum :))) ama oriflame için iyi diyolar, memnun kalıcaksın bence :))

lately dedi ki...

bende her ay katolog bakmıcam diyorum ama görünce dayanamıyorum bi bundan bide şundan derken maşallahım var 50 lirayı bayılıveriyorum.... parfümün kokusunu gerçekten merak ettim güle güle kullanman dileğiyle canım.

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan.

éLLa Çiça dedi ki...

bi arkadasim oriflame fabrikasinda calisiyor bu urunlerden bana bolca getiriyor hem de bele$ :) dus jelleri falan cok guzel ama parfumleri maalesef kalici degil. en alttaki parfumun kokusuna bayiliyorum ama o da ucuyor hemen :(

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

oriflame mı bende merak ediyorum.
deneyimlerini okumayı merakla bekleyeceğim.

Adsız dedi ki...

güle güle kullan :)

eylul_enise dedi ki...

canım benim güle güle kullan ben sabunlarını da çok seviorum dene istersen

Peritozu dedi ki...

Rengarenk bir alisveris olmus :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım merhaba, bende oriflameyi pek kullanmadım. Ama geçenlerde bir sabunun aldım böyle yosunlu falanmış. Kullanıyorum bakalım. Fena değil. Senin üzünlerde al beni diyor :)

üzüm kuşu dedi ki...

tatlım güle güle kullan :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails