Hasbihal ve Tivıtır

31 Mayıs 2011 Salı
Haftasonu mesaideydik.
Şu havalara çok pis uyuzum ha.
Mis gibi elbisemin üzerine hırka giymek zorunda kalıyorum.
Kendimi  eski zaman mürebbiyeleri gibi hissediyorum o halde.
Serdar Ortaç şarkılarında hayatın anlamını bulacağım hiç aklıma gelmezdi ama...
Ciddenn "Bu zamanda Tabiata Güvenip İşe Başlanmaz!"


Bu arada duydum ki beni özlüyormuşunuz ben yokken :)
Çok direndim bu twitter trendine.
Bu kadar intenerte bağlı kalmak istemiyordum. Bi blog, bi facebook yeter diyordum.
Ama yenildim valla.
Tivitime banmak isterseniz buyrun burdan followlayabilirsiniz :)
Kendinize cici bakın, öpüşşş :*

15 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok tatlı olmuşsun canım elbisene bayıldım

Demet / Demetoloji dedi ki...

Follow ladım gitti :) Benim tivite de beklerim :)) Elbise de çok güzelmiş bu arada; çok yakışmış ;)

tubitos dedi ki...

canım valla beni de baydı artık bu havaalarr.. çok şıksınn hırkayla daaa =)

cecilia dedi ki...

moda_kesh:sağol tatlım beğenmene sevindim.

Demet (www.demetoloji.com): geldim demetcim, teşekkür ederim, yeni değil ama beğenmenize sevindim.

tubitos: hehe teşekkürler tubiim :)

Adsız dedi ki...

zarif ve sIk olmus canim siyah her zaman ki gibi farkini koymus ortaya :)) havalara aldirma senin havan iyi olsun yeter :))

Adsız dedi ki...

çok şıksın canım.bayıldım.

Ayshenur dedi ki...

cadı seni yaaa :)evet özlüoduk seni tabiki oh ii de oldu!ayrıca cok msıksın pek bi hanım hatun kıs olmussun bebeğim:*

Adsız dedi ki...

bence çok da güzel olmuşsun cecilia'cım :)

bloguma da beklerim http://verry-merry.blogspot.com/

nilerk dedi ki...

ben çok beğendim bu kombini zarif sanırım en uygun kelime olur ben daha twit olayını anlayamayanlardım ....

tarih84 dedi ki...

elimde şemsiye ve ceketle gezmekten yoruldum artık:( twitter bir bağımlılık dikkat! Ben de bvloğum için açtım ve farkında olmadan bağlandım:)hayırlısı olsun tatlım:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Elbise cok güzel yada sende güzel duruyor :)
Havalara aldırma sen 1haziran oldu ama güne yagmurla başladık hemde Adanada düşün yani :)

cecilia dedi ki...

e.n.k.; aynen öyle cnm yapacak bişi yok zaten :)

Dolunay: bende sana bayıldımm :) teşekkürler tatlm

Ayshenur: ama sen beni her halimle beğenirsin bebeimm dimi :)

VeRRy MeRRy: Bloğun çok güzelmiş cnm çoktan geldim bile, teşekkürler :)

nilerk: teşekkür ederim zarif kelimesinin hakkını veriyorsam ne mutlu bana :) twitter aslında çok çok basit ve yalın bişi, blog, facebook onun yanında daha karışık kalır ama alışma ve adapte olma meselesi,yavaş yavaş bünye kabulleniyor :)

tarih84: ay işte ondan korkuyorum ben, bağımlılıktan yani :)

♥pemb€sinti♥: teşekkür ederim cnm, sabah serin öğlen kapalı akşam da sıpsıcak, kollu giymişsen çıkartıyorsun bi bunaltıyla benim yağtığım gibi, acayip yani dengesiz..

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

mimledim seni güzellik:)

pembe fiyonk dedi ki...

çok şık olmuşsun canım <3
ben hala direnenlerdenim galiba :)

Adsız dedi ki...

hatun tivitire baglandin burayi unuttunmu noldu kayboldun iki haftadir?
umarim hersey yolundadir..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails