Birkaç Ürün Yorumu...

5 Mayıs 2011 Perşembe
Denediğim, bu aralar favorim olan veya olamayan birkaç üründen bahsedicem.
Hepsi de uygun fiyatlı ürünler. Ama Elf'i artık nasıl temin edebileceğiniz konusunda fikrim yok :( Çok can sıkıcı çooook..

Claires'de ödeme yapmak için kasaya geldiğimde gözüme ilişmiş, almıştım bu lip balmı. Kavunlu şıpsevdi gibi tofita gibi bir tadı, kokusu var, bayıldığım. Nemlendirmede oldukça başarılı.
Üstelik E vitaminli, daha ne olsun.
Fiyatı da tipi de çok şirin, görseniz yersiniz :)


Sonradan tadına vardığım ve bu aralar en sık kullandığım far.
Kahverengi ve lila alt tonlu beyaz renkteki elfin bu ikili farı günlük makyajımın değişmez ürünü oldu. İşe giderken ne renk giydiğime bakmadan elimin tereddütsüz gittiği, işimi oldukça kolaylaştıran ve göz makyajımın abartısız ama övgü alacak kadar hoş olmasını sağlayan bu ikili minik farın tek eksisi biraz fazla tozutması.
Rengini gayet iyi veriyor, ıslak kullanıldığında ise gerçekten hoş bir netlik sağlıyor. Yurtdışı kozmetik yasağı kalkar kalkmaz edinmenizi tavsiye ederim. Zaten fiyatı da oldukça uygun. Ürünün adı Mocha Swirl.


Maybelline Affınıtone Fondoten. Bi ay kadar oluyo alalı, ama ilk defa geçen gün kullandım. İlk oluşan fikrime göre kapatıcılık performansı çok iyi değil, elime aldığımda ne kadar akışkan diye düşündüm, yağlı ciltlerin kullanabileceği bir ürün değil, içeriğinde nemlendirici bulunuyor zaten. Sadece cildime uygun tonda bir fondoten bulduğum için hoşuma gitti. 16 Vanilla Rose rengi. Ama yine de bi ton daha koyusu olabilirdi diye düşünmeden edemiyorum. Zira cilt renginden her zaman bi ton daha koyu fondoten tercih ediliyor.




Bu ürün beklediğimden de başarılı çıktı, kesinlikle de tavsiye ediyorum. Makyajımı yaptıktan sonra yüzüme bir iki fısfıslıyorum ve makyajımın 12 saate kadar kalıcı olmasını sağlıyorum.


Ve en son aldığım ojem..
Rengi mint yeşili. Turkuaz da diyebiliriz ama bu clairesinkinden farklı bi renk yani daha yeşile yakın tonu. Evet reni bu kadar güzel ama yapısı sinir bozucu. Düzgün sürebilmek mümkün değil hele benim gibi aceleci biri için. Yapısıyla sınıfta kaldı diyebilirim.


17 yorum:

Adsız dedi ki...

şu olaya bende sinir oldum nasıl temin edicez bu ürünleri artık bilemiyorum :(((

Elf'in makyajı sabitlemek için olan ürününü denemek isterdim ahhh ahhh

Elifinelizi dedi ki...

garip şeyler olmaya başladı bu ülkede :(
oyy oyy ojenin rengi ombaymış

cecilia dedi ki...

иαℓαи: umarım kalkar :( geçen gün ptt memuruyla görüştüm; "büyük firmalar bunlar (yurtdışındaki firmalar için) uğraşırlarsa kazanırlar" diyor, çünkü benm gibi biçok bayana sipariş götürüyomuş böle kutu kutu :) çok talep var diyor bişekilde hallolurmuş.

üzüm kuşu dedi ki...

kuzum claire's pek şirinmiş, elf'in fısfıslısını çok merak ettim ojenin rengi de çok güzel:)

tubiss dedi ki...

lef için üzülmene gerek yok kuzucum :) Tr.sitesi açılmış bile gerçi biraz daha fiyatları yüksek ama alınamayacak kadar değil hatta sana linkte vereyim :)

http://www.elfkozmetik.com/elf

cecilia dedi ki...

cemre: sağol tatlım :*

tubiss; biliyorum tatlım haberim var ama açıkçası yurtdışındaki sitedeki ürün yelpazesi oldukça geniş, daha çok çeşit var ve sürekli yeni ürünler geliyor, üstelik daha ucuzu varken bu fiyatları ödemek bile bile kazıklanmak açıkçası o yüzden pek yararlı bulmadım ben :)

aşgaane dedi ki...

herkesin sinirini bozan bi durum oldu bu alışveriş yasağı... güle güle kullan ürünlerini canım.ben kavun kokulu şeyleri pek severim demekki o balımı çok sevicem ve hep dudaklarımı yiycem:)

balkan gırl diary,,, dedi ki...

oje rengi çok güzelmiş

Duygu dedi ki...

Canımm geri döndüm ben,çok özledim senide..bundan sonra hiç ayrılmamak ümidiyle inşallah..
buarada o lip balmda çok cicymiş bende bakıyım;)mucx:)

Ayshenur dedi ki...

lipbalmı alırım bnde o zmn heleki kavunluysa hiç dayanamamda maybeline fondöten için su gbi diyeblirim ztn fondoten kullanmıyorum gunluk hytta ama hiç anlam veremedgim bi ürün cidden..bideeee en cok o elf spreyi mrk ettim cidden işe yarıomu cecimm?

cecilia dedi ki...

hayat güzel: kesinlikle öyle olacak cnm ;)

balkan girl diary: evet renge laf yok gerçekten :)

Duygu: Kuzucummm hoşgeldin geri dönmene çok sevindimm, inşallah en uzun ayrılımız bu olsun, lipbalma bak tatlımm seveceksin, mucxx *

Ayshenur: Lipbalmı çok seveceğinden şüphem yok inan,evet su gibi doğru bi yorum cnm, elf spreye gelirsek benim gibi makyajı on dakikada uçuşan bozulan biri için ilaç gibi geldi, ne zaman kullansam makyajım bozulma, akma yapmıyor, açıkçası aldığım sonuç hep bu oldu diyebilrim.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ojenin rengi harika lakin yapısının hoş olmadığı resimden bile hemen anlaşılıyor :(

kozmetikperisi dedi ki...

Lipbalm'ı bende merak ettim,her an alabilirim :)

Seda Maç dedi ki...

lip balm la ojenin rengini çook sevdim cnm

cecilia dedi ki...

NABRUT: Valla çok kötüydü, benim süremeyişimde cabası oldu tabiki :)

kozmetikperisi: Al pericim çok güzel cidden..

Rococosh: Teşekkür ederim şekerim ;)

CMOS dedi ki...

hakikaten ojenin rengi şahaneymişşşş!:)

Mystery dedi ki...

bak watsons var ya, onun bi dudak nemlendiricisi var hem 30faktörlü hem de pembe olanı dudağına sürdükten 1dk sonra falan dudağını pembe yapıyo çok güzel. ben ruj kullanmıyorum artık hep onu kullanıyorum. hem de çıkmıyo kolay kolay. seversin sen onu kesin. bi bak ona :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails