Ebeveynlerle AVM Gezintisi..

15 Mayıs 2011 Pazar
Çocuk gibi hissediyoruz ya kendimizi bazen. Anne ve babanız sizi öyle görürken aksini iddaa etmeniz mümkün mü? :)
Ben ne zaman ailemle takılsam, alışverişe gitsem veya tatile çıksam hiç kendimi olgun bi birey gibi hissedemiyorum, şımarık, istekli, güvende küçük bir kız çocuğu gibi  :)

Ne güzel 50 yaşında bile ele ele göz göze olmak..
Ne güzeldir dimi koca bir ömürü acısıyla tatlısıyla paylaşmak...Yürürken yakaladım böyle ancak, önden bi poz olsaydım iyi olcaktı..



Mango'dan aldığım vintage tarzındaki elbisem günün ganimeti!
Babam çok beğendi. Babamı da Mangoya soktum ya, gam yemem artık :)




Yeni kitaplarımı Migrostan müthiş indirimlerle aldım.
Yalnız şu Oyun kitabı oldukça tuhaf, bestseller olmuş, kapak filan merak ettiriyor ama yok yani sarmadı, ama başladığım bi kitabı bitirmeden bırakmak pek huyum değil, o yüzden zorlicam durmak yok devam...



bazen küçücük bir obje çok şey anlatır, içinde anısını saklar, onu aldığın gün ve getirdiklerini hatırlatır...2,5 TL'lik Beyoğlu İş Merkezinin alt katındaki yüzük tezgahından. İçlerinde en güzelini seçtim, gururluyum.




Nazara hep inanmışımdır. Nazar boncuklu takılarımızı takmayı unutuyoruz ya bazen dövmemi yaptırsak hani diyorum, omzumuza, bileğimize veya görünmeyen bi yerimize.
O zaman hiç nazar değmez mi? 

13 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

ahh nazar valla okadar kötü ki! :((
ilk resim çok gzel canım ya içim gitti çok özendim inşallah bizde öyle biriyle ömür geçiririz ilk günki sevgiyle..

tubitos dedi ki...

canım nazar değmesin annen baban çok şekerler =)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

canımsın:) biliyosun dimi:) teşekkür ederim desteğin için:)

kozmetikperisi dedi ki...

Morlu yüzükle,mor oje kombini çok güzel olmuş.Elbisenide güle güle giy cnm :)

cecilia dedi ki...

Fashion design by CnS {Cns'design}: inşallah canımm aminn nazar değmesin kimseye!

tubitos; teşekkür ederim tatlımm o senin şekerliğin :*

hande ne yapıyor? biliyorummm çünkü o elektriği ben uzun zamandır alıyorum, mucxx :*

kozmetikperisi: sağol perim sırf o yüzüğü takıcam diye ojeyi de mor sürdüm:)

sevda s. dedi ki...

Ben de nazar boncuklu yüzüğünü çok beğendim, güle güle kullan :)

beylikdüzü dedi ki...

Nazar boncuklu yüzük çok güzel görünüyor.

BÜTÜ dedi ki...

mor oje ve yüzüge bayildim,aldiklarini güzel günlerde kullan canim

Adsız dedi ki...

Ay takiya bayildim, nekadari güzel!! Ayrica Massallah asiklara ; ) Insallah bizde eslerimizle öyle oluruz bir yirmi sene sonra : ))

Un peu de tenue ! dedi ki...

Yüzügün harika canim ! Bu yaz Türkiyeye gittigimde mutlaka almaliyim ^^

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

nazar boncuğundan maksat nazarın yani o enerjinin o cama isabet edip vücudana değmemesi :)
yani dövme işi yaş :)

AskinAy dedi ki...

Allah nazarlardan korusun,dövme fikri iyi olur aslinda:))
ayni yüzügü Tr'ye izne gidisimde almistim bende cok hos!!

Mystery dedi ki...

oyyy ne güzel yürüyolar, yerim :)) bu yazıda en çok ilk fotoğraf ilgimi çekti benim :)))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails