Hanım Kızlar Düğün Kombini :)

22 Mayıs 2011 Pazar
Çok güzel, eğlenceli bir düğündü.. Tam yeni havaya girmiştik ki gitme vaktimiz gelmişti..
Hiç kalkmak istemedim doğrusu.
Sanırım yavaş yavaş düğün ortamlarını sevmeye başlıyorum...Hem eş, dost görüyorsunuz, hem de iki güzel insanın en özel gününde yanında oluyorsunuz.
Gülmece, eğlenmece, dansetmece de cabası..
En kötü günümüz böyle geçsin diyelim o zaman...
Ve arkadaşımla benim kombinim gelsin sıradan.

Arkadaşım da benim gibi sade baharlık bir elbise seçmişti.
Çok iddalı değildik, hanım hanımcık olmuştuk işte.
O yüzden bu kombin adı Hanım kızlar düğün kombini oldu :)



Benim elbisemi hatırlayacaksınız. Markafoniden aldığımdan bahsetmiştim burda.
O zamandan beri ilk kez giydim. Takdir sizin :)


Ayakkabım belli olmamış. Göstermem lazım :)




11 yorum:

Un peu de tenue ! dedi ki...

Canim, sade ve $ik olmu$sun :) Gülü$ünde çok tatli ^^ Aslinda bende dügünlere fazla "gösteri$li" kiyafetlerle gitmem, sadeliyi tercih ederim ;) Tabi bir yakinin, akrabanin dügününe davetliyken biraz abartirim ;)) Öpüldün güzellik

MERVE dedi ki...

biz de dün gece hanım kız olmuştuk :) düğünlere en yakışan mevsimi bahar

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çok hoş olmuşsunuzz ;)

Elifinelizi dedi ki...

hanım kızlar düğün mevsimi açıldı galiba . pek bi sempatik olmuşsunuz kuzumm:)

Adsız dedi ki...

canım cok hoş olmuşsun, sen harika ayakkabı sahane :)

pembe fiyonk dedi ki...

çok cici bir elbise,ayrıca ayakkabılar çok seksü :) çok tatlı olmuşsun canıımmm

.ankara düşleri. dedi ki...

gerçekten çok tatlı bir hanım kız olmuş bu ceci :))

tubitos dedi ki...

canım hem hanım hanımcık hem de şık ve cici olmuşsunuz ikiniz de. ben de eskiden sevmezdim düğünlere gitmeyi şimdi bayılıyorum hem eğlenmek hem fikir almak için iyi oluyor =))

cecilia dedi ki...

Un peu de tenue ! : Ben de duruma göre cnm, eğer çok yakınımsa abartabiliyorum :) kot tarzı spor veya pantalonla gitmeyi pek sevmiyorum, ama her türlü elbise kabulümdür :) teşekkür ederim.

Ella.m : öylemii ne güzel, düğün sezonu açıldı artık, çok hanım kız olcaz gibi :)

Demet (www.demetoloji.com): teşekkürler demetcim beğenmene sevindim ;)

Elifinelizi: Hehe sağol cnm, açtık valla :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan; Beğenmene çok sevindim handancım, harika yorumun için teşekkürler ;)

pembe fiyonk: Evet cnm ayakkabılar kısa elbise veya eteklerle tam club havasına sokar tarzda aslında :)

.ankara düşleri.: ne güzel, samimi bi yorum bu :) inandımm gerçekten..;)

tubitos: teşekkür ederim tatlım, evet sanırım düğün sahipleri bizim jenerasyondan olduğu için daha çok keyif alıyoruz.

Mystery dedi ki...

ben 1.elbiseye bayıldım yaaa çok güzelmiş. fena güzelmiş.

Deniz dedi ki...

1. elbisenin çok benzerinden bende de var, bayılıyorum bu tarz elbiselere ve size de çok yakışmış tabii..:)
www.LensMarket.Com

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails