Ses Veriyorummm Dooo... :P

23 Haziran 2011 Perşembe
Ben nerdeyim, napıyorum?
20 günü geçmiş post yazmayalı. Bu benim için rekor.
Bu zaman zarfında neler oldu neler... Mutlu oldum, mutsuz oldum. Ağladım, güldüm, hayatı sorguladım, düşündüm, toplanmıyorsa bırak dağınık kalsın dedim. Alışveriş yaptım bol bol. Yeni ayakkabılar, elbiseler aldım. Saçımı boyadım ama çok radikal bi değişiklik değil, onu da paylaşıcam. Düğünlere gittim, gezdim, tozdum, eğlendim. Tatil planları yaptım, ama henüz tatile gidemedim. Hepsini paylaşıcam..
Zaman buldukça sizleri de okudum tabiki..



Resimsiz olmasın bu post. İşte aldıklarımdan bir demet..

Markafoniden aldığım Colins kot elbisem.
Ben çok severim kottan türetilmiş esvapları. Etek olsun ceket olsun çanta olsun kotun böyle spor, kendine özgü bi havası var hani. Kot elbisem yoktu hiç. Görür görmez alayım istedim.
Geldiğinde de çok hoşuma gitti. Deichmandan aldığım lastik pabuçlarımla kombinledim :)
Sadece beklediğimden kısa çıktı, ama tereddütsüz giyiyorum..
Kollarını kıvırabiliyorsun, burda salmışım uzun kötü bi görüntü var, ama kıvırınca daha hoş duruyor..




Hayallerimin cüzdanını buldum sanki.
Her cüzdan alışımda bunu düşündüğüm için sanki diyorum. Bilmiyorum bu hevesim de ne zamana kadar sürer ama hep böyle kart kısmı fazla, klasiğin dışında, fermuarsız sade çıtçıtlı bir cüzdan arıyordum. Üstelik beyaz ve üstündeki baharı anımsatan cıvıl cıvıl deseniyle bu yaz çantanda yer edinmek hakkım diye bağırıyodu bana. Onu defactoda bir arkdaşıma doğumgünü hediyesi bakarken keşfettim. Hiç ihtiyacım olmasa da bu lüksten kendimi alamadım.


Ayrıntıları da...

Bu cici şapkamı henüz takamadım. Bi tatil havası, bi yaz ilhamı almak istiyorum havadan...Belki bir haftasonu ada kaçamağı yaptığımda bisikletimi kullanırken daha doğrusu kullanAmazken eşlik eder saçlarıma, güneşi ne kadar sevsem de kafamda yumurta kırsan pişer kaynayışından hazzetmiyorum.
Tatile çıktığımda hiç kaçarı yok bavulumda olacak zaten..



Daha aldığım bi çok cici var.. Yavaş yavaş...:)

17 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

cüzdana bayıldım,muhteşem :) güle güle kullan canım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

yeni yazılarını görmeyi Özledim gerçekten. Cicilerinin Hepsi harika iyi günlerde kullan canım.

cecilia dedi ki...

Selin Ergeçer: teşekkür ederim selincim daha güzelleri senin olsun..

♥pemb€sinti♥: bende sizleri ve bloğu çok özledim inanınki, teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim..

Un peu de tenue ! dedi ki...

Merhaba canim :) Bende merak etmi$tim ... cecilia nerde diye ? ^^ Tekrar aramiza ho$ geldin canim <3

Elbisen sana çok yaki$mi$, sandaletlerlede yaki$ir ;)

Cüzdanina bayildim resmen ! çok ho$, çiçekli falan, tam yazlik !

$apkanda çok cici, beyaz bir elbiseyle mesela çok ho$ olur ^^

Hepsini güle güle kullan tatlim :))

Öpüldün

Adsız dedi ki...

bir daha uzatma arayı:) güle gülekullan, cüzdandan ben de alayım hemen çünkü harikaa

Adsız dedi ki...

Cecim yaz sana yaramış çıtı pıtı olmuşsun yahu :) Çok taş olmuşsun elbisende çok yakışmış cuk oturmuş, çiçekler açmışsın negzel şapkan cüzdanın ehe:) Güle güle kullan hepsini mucuk

MaceraperesT dedi ki...

elbiseye bayıldım..güle güle giy

Mystery dedi ki...

bi gün yanına beraber alışverişe çıkmaya gelicem :D sen bu konuda şanslısın bence, aradıklarını falan hemen buluyosun. ben hiç bulamam kız. ne zaman bi şey arasam, alakasız şeyler çıkar karşıma. çok bedbahtım bu konuda :D cicilerin de süper ayrıca, güle güle giy, kullan, tak :D

sevda s. dedi ki...

Cüzdan ve şapka süper, içacıcı cinsten, baktıkça bile mutlu olunabilir :) Güle güle kullan hepsini

cecilia dedi ki...

Un peu de tenue ! Teşekkürler cnm ilgine, inş. en uzun ayrılığımız olur bu, bende burda olmaktan mutluyum. Çok sağol, beğenmene çok sevindimm..

Nalan: Kesinlikle al, ben cüzdan sepetinin içinde tesadüfen buldum. Karıştır iyice, inş. bulursun ;)

Nah a Perfect Day: Haha o elbiseden kaynaklanıyo sanırım beybi, altınada bu ayakkabılar olunca arkadaşlarım da teenage oldun diyo, teşekkürler :)

MaceraperesT: teşekkür ederim beğenmene sevindim, daha güzelleri senin olsun..

Mystery:Evet şanslı olduğum nadir konulardan biri gizim, aradığımı ya buluyorum yada direkt o benim karşıma çıkıyor, sen gel çıkalım alışverişe gezmelere ;) sağol t*tlm. :*

sevda s.; teşekkür ediyorum, katılıyorum kesinlikle ;)

aşgaane dedi ki...

cüzdan ve şapka çok şeker:) güle güle kullan canım:) ben de pek post yazamıyorumbu aralar ama sizleri okuyorummutlaka, o yüzden kendini özletme diyorum;)

BÜTÜ dedi ki...

cüzdanida elbisenide cok sevdim, daha sık yaz özledik

tubitos dedi ki...

canım hoşgeldin fazla açma arayı böyle .. elbise gerçekten güzel sana da yakışmış güle güle kullan cicilerini tatlım =)

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım yoklugun belli oluyordu. ben de oldum olası kot elbiselere bayılıyorum belden bollasanlar daha hosuma gidiyor.cüzdan ise tam benlikçok şirin.

Joey Potter dedi ki...

Hepsi çok şeker şeyler Cecicim. İyi günlerde, keyifle kullan :D

assortiek dedi ki...

:)bacaklar güzel olmasa güzel olmaz o elbise:)),güle güle giy,ben yanından geçemem şahsen:))

Ezzzoo-KozmetikDosyası dedi ki...

O nasıl güzel bi cüzdan yahu bayıldım defactoya bakmalıyım kesinlikle :) Sana da bayıldığımı söyleme gereği duymuyorum cecilia biliyosundur zaten :P :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails