Küllü Kızıl...

29 Haziran 2011 Çarşamba
Banyodan yeni çıkmış, ıslak, dağınık ve küllü kızıl saçlarım...
Her zaman doğallıktan yanayım ama beyazlarım çoğalınca mecbur kaldım.
Kuaför koltuğuna oturup saatlerce alıkonmak istemediğimden bir kutu boya ve annemin yardımıyla bu işi hallettim.
Bu 4 yıkamadan sonra açılmış, hem gün ışığı hemde flaşlı hali.
Aralardaki kızıllıkları belli etmek için uğraştım açıkçası.
Normalde gayet koyu, eski saç rengim gibi doğal duruyor.
Güneşte hafif kızıl pırıltılar veriyor.


İlk defa denediğim, çok çok memnun kaldığım ve de tavsiye edebileceğim bu boya..

Herkes çok beğendi. Ben de çok sevdim, en çokda güneşte parlayan o kızıl ışıltıları...

16 yorum:

Mystery dedi ki...

oy hadi hayırlı olsun :))

Adsız dedi ki...

renge bayıldım canım ya ben normalde kızıldan nefret ederim ama bu cok sıcak bi renk olmus, ve senin sacların çok kaliteli, sağlıklı harika durmus nasıl güzel parlıyor.maşallah :)

Duygu dedi ki...

canımm çok doğal çok hoş olmuş..güle güle kullan küllü kızıl saçlarını kuzucum:)

GüzelGül dedi ki...

evet rengi güzelmis ve kutunun üzerindeki renk tutmus. Bende boyadim iki gün önce saclarimin rengi biraz daha acik olsun diye ama tam aksine koyu oldu :DD sok oldum morelim bozuldu ama alismakdan baska cagrem yok :D

*mehtap dedi ki...

çok hoş gözüküyor.Ben daha hiç evde boyama cesaretini gösteremedim.güle güle kullan kızıl ışıltıları.

aşgaane dedi ki...

fıstığım iyce bi fıstık oldun desene:) kızıl ışıltıların güneşteki dansını tahmin edebiliyorum:) güle güle kullan canım:)

tubitos dedi ki...

canım güle güle kullan kızıl saçlarını. düz boya için kesinlike kuaför tavsiye etmiyorum. birkaç kere boyatıp servet ödedikten sonra annem boyamaya başladı benim saçlarımı. değme kuaförlere taş çıkartır. 15 gün önce nişan için kuaföre boyatayım dedim ama hem bir dünya para aldı hem de annemin boyadığından hiç bir farkı olmadı hemen aktı!

cicibebe dedi ki...

güle güle kullan canım :) değişiklik iyidirrr :) ben de cesaret edebilsem yapıcam bişiler amaaa :/

Elifinelizi dedi ki...

renk çok güzel görünüyor . iyi gelmiştir sanada . güle güle kullan yeni imajını .

cecilia dedi ki...

Kızlarrr hepinize güzel yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim, öpüldünüzz :*

Ololi dedi ki...

Çok hoş olmuş gerçekten. Bende de beyazlar çoğaldığı için artık kaçınılmaz gözüküyor. Ama saçlarım zayıf olduğu için bir türlü cesaret edemiyorum. Sen boyadıktan sonra hiçbir hasar olmamış gibi gözüküyor. Gerçekten öyle mi?

cecilia dedi ki...

Ololi; şunu kesinlikle söyleyebilirimki her geçen gün memnuniyetim biraz daha artıyor, açıkçası bende saçlarım yıprancak, zamanla cansız görüncek diye korkuyordum ama tam tersine saçlarım daha bi parlaklık ve sağlık kazandı. boyanın içinden çıkan koruma kremi tek seferlik değil zaten her yıkamadan kullanıyorsun, 4-5 yıkamadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. yumuşacık, ipeksi ve de boyalı gibi değil saçım sanki, güzel bi doğallık katıyor, açıkçası tavsiye ederim ;)

Adsız dedi ki...

ceci cim saçlarımı hiç boyamadım sence saç boyamak saçı yıpratan bişeymi yada döken hem boyamak istiyorum hem çok korkuyorum bişey olur diye bide bu boyanın reklamında görmüştüm canlandırıcı ,onarıcı etkisimi ne varmış doğrumu öyle bi etkisi oldumu sana ?

Adsız dedi ki...

huhu ordamısın ama bi soru sordum nheden cevap vermiyorsun ??!

cecilia dedi ki...

lemon blossom, tatlım kusura bakma geç cevap verebildim, açıkçası en iyi boya bile sonuçta kimyevi mad. olduğu için saçın doğal dengesine etki edebiliyor, hiç boyamadıysan boyatmanı tavsiye etmem, ilerde zaten mecbur kalıyosun ama çok istiyorsan bu boyanın yıpratıcı bi etkisiyle karşılaşmadım henüz, memnunum, saçlarım daha parlaklık kazandı sanki, bi boya alcaksan bunu tavsiye ederim gönül rahatlığıyla ;)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails